De stoppers van mei 2005 (deel 2)

garfield

meid, ik hoop dat je er uit komt!

vervelend dat je het nu ook nog zo druk hebt en daardoor zo moe bent.

en ja relatieperikkelen kosten ook nog veel energie waardoor je je misschien nog vermoeider voelt.

hopelijk heb je binnenkort wat meer tijd om na te denken en te besluiten wat je wilt, waar je aan wilt gaan werken etc…

wil je nog wel gaan klussen deze maand? jij zit toch ook bijna in je vruchtbare periode?

Hoi hoi

Tjee Garfield, hoe gaat het nu met je?? Altijd erg vervelend dat soort situaties. Ik hoop voor je dat je (jullie) er snel uitkom(en). Ik denk aan je.

Bedankt meiden!

Ik begin me er steeds beroerder onder te voelen eigenlijk. Zal met mijn vriend de discussie aan moeten gaan, maar ik weet nog even niet waar ik de energie vandaan moet halen…

Linkie, ben je ziek aan het worden?? Nee toch :pray:

Groetjes Garfield

o garfield wat een k# situatie en nu komen de ‘gezellige’ feestdagen er ook nog wel aan…

het enige advies wat ik je kan geven is ga de confrontatie aan want je voelt je nu al beroerd en dat wordt denk ik alleen maar erger…

ja, ik heb gisteravond alles eruit gegooid en de hele avond beroerd op bed gelegen! voel me nu wel wat beter als toen maar nog als een vaatdoek die vaag misselijk is…bleehhhh

Garfield,

Vervelend dat je de confrontatie aan moet/wilt gaan. je ziet er inderdaad tegenop omdat het veel energie kost…

Ik denk echter dat het niet vertellen je op den duur geestelijk nog meer energie gaat kosten… Maakt het voor jezelf wellicht nog slopender…

Sterkte meid!!

Liefs,

Puk

he meiden, hoe is t met iedereen??

ik zelf ben nog steeds misselijk, heb gelukkig niet meer overgegeven maar je wordt er zo lamlendig van. i

Ik hoop dat dit virus snel weer overwaait, want ik voel me zo bleeeeeeh

:?

Ja Linkie,

rustig is het he op de site??? Ben je nog steeds ziekig…

Ik zelf slik ook foliumzuur en andere vitaminetjes en probeer veel fruit te eten. desondanks heb ik soms wat misselijkheids aanvalletjes.

Laten we hopen dat het niets met de griep te maken heeft. :wink: :wink:

Liefs

Puk

Hoi meiden,

Tja, ik ben hier nu even iets minder. Ik moet vandaag voor mijn studie een presentatie houden, dus daar moet ik me nu op storten. Daarna zal ik me toch maar eens met de rest bezig gaan houden. Zoals je al schreef Puk, het vreet ondertussen toch aan me en dat is zeker niet bevorderlijk. Ik slaap inmiddels ook al een week slecht :cry:

Hopelijk binnenkort wat positiever nieuws!

Liefs,

Garfield

Succes met je presentatie Garfield!!!

En nogmaals heb je een luisterend oor nodig dan kan dat altijd natuurlijk. desnoods via een PB-tje… Kijk maar waar je je goed bij voelt!!

Dikke knuffel

:-* :-* :-*

Puk

Hai hai

Garfield, succes met je presentatie!

Voor iedereen alvast een fijn weekend! Ik moet vandaag nog werken en dan het weekend lekker vrij! Morgen al weer zat te doen, sporten (en wegen :shock: ) vrijwilligerswerk ( achter de bar bij de plaatstelijke voetbalvereniging) en een verjaardag en een trouwdagviering. En als dan het licht bij de buren brandt ook nog daar ffies heen. Pfff. Hopelijk zondags niet zo druk!

Wat gaan jullie doen?

hallo allemaal

ik voel me inmiddels weer wat meer mens dus ben ik weer even achter de pc geklommen!

hopelijk voel ik me snel weer de oude, want die misselijkheid maakt me zo lamlendig!

puk

ik hoop dat jou vlagen van misselijkheid ergens anders mee te maken hebben :wink:

nog een paar dagen afwachten dan weet je het zeker!!

ik slik gravitamon en ben sindsdien niet meer echt ziek geweest, dit is eigenlijk de eerste keer.

garfield

succes met je presentatie!! zet em op! :thumbup:

ik hoop dat je je er nog wat op kunt richten nu je ook relatie perikelen hebt.

het is logisch dat het allemaal aan je vreet en dat je er slecht van slaapt.

dit is niet wat je wilt, maar om het anders te krijgen zul je misschien eerst nog wel door een dieper dal?

ik hoop voor je dat jullie er uit komen en dat er voor jou ook zonniger tijden aan komen!! :pray:

Janine

een druk weekend voor de boeg zo te lezen!

kan heel leuk zijn maar soms ook wat te veel van het goede.

wij krijgen vrienden over uit t zouden van t land, gezellig!!

Hoi meiden,

Mijn presentatie (pleidooi) zit er gelukkig op. Het ging best goed, maar ik heb het niet helemaal los van het papier gedaan. Ze vonden dat ik het meer met passie had mogen doen, maar verder was het goed. Waarschijnlijk krijg ik in januari pas mijn cijfer, omdat dan iedereen aan de beurt is geweest. Het is in ieder geval een voldoende, dus dat vak is ook weer binnen!!

Nu weer leren voor mijn tentamen op 23 december…

Gelukkig is het daarna even wat rustiger, wat de studie betreft tenminste!!

Groetjes,

Garfield

Nog even doorbijten, Garfield…

Met de kerstdagen ben je er voorlopig even van af. Misschien bieden de kerstdagen een mooie gelegenheid om weer dichter bij je vriend (man??)

te komen…

Denk aan je!!

Liefs,

Puk

Dankjewel Puk,

Erg lief van je :-*

xx Garfield

ja Garfield…misschien begin je het nieuwe jaar wel met een nieuw begin tussen jullie tweeen!!!

gebruik de feestdagen om tot jezelf te komen en om weer samen te komen!

je hebt dan 2 weken vakantie van je studie?

Hoi meiden,

Ik voel me inmiddels met de dag ongelukkiger en ben alles aan het opkroppen (vervelende eigenschap helaas)…

Ik ben er echt nog niet uit en ondertussen vroeg mijn vriend dus wanneer we zouden moeten klussen. Ik zei dus dat we waarschijnlijk al te laat zijn, maar misschien nog net op tijd. Maarja :?

Ik weet dat ik in deze relatie niet optimaal gelukkig zal kunnen zijn, maar ik denk dat ik te veel kijk naar mijn ouders. Die zijn al veertig jaar getrouwd en nog steeds helemaal gek van elkaar :inlove:

Voorlopig kom ik de dagen door op de automatische piloot, maar dat is natuurlijk ook geen oplossing!!

Hopelijk heb ik binnenkort iets positievers te melden :x

Groetjes Garfield

Lieve schat, neem de tijd voor jezelf… Klussen is nu niet het belangrijkste toch…??

Wellicht ben je na het besluit om aan kinderen te beginnen eens goed over je toekomst na gaan denken? Zo van, wil ik dit wel?? en met je vriend?? Het is natuurlijk ook een grote stap waar je aan begint. En als je hem genomen hebt, kun je hem niet meer ongedaan maken. Misschien beangstigt dit je indirect…

je moet je ook realiseren dat de vonken in je relatie er niet mee van af springen zoals in het begin van je realtie wellicht. Ook ik herken er wel wat van hoor: probeer soms om aandacht te bedelen…En een knuffel extra van mn vriend op zn tijd kan dan heel goed helpen…

Liefs,

Puk

Hoi Puk,

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat dat het is…!

Misschien leg ik alles nu ook wel onder een loep en dan ziet geen een relatie er perfect uit (behalve die van mijn ouders dan, hihi!)…

Liefs,

Garfield

garfield

ik sluit me helemaal aan bij de woorden van puk (mooi omschreven trouwens!)

enne de relatie van je ouders kent vast ook mindere kanten dat kan niet missen.

Niet om hun relatie naar beneden te halen maar wanneer je het er met je moeder eens over hebt dan zullen daar ook heus wel eens dingen spelen. nobody is perfect!

vaak lijkt een relatie voor de buitenwereld heel mooi en perfect maar ieder huisje heeft zijn kruisje daar ben ik van overtuigd.

maar goed jij zult in jouw relatie je happy moeten voelen of weer gaan voelen.

heeft je vriend nog niets in de gaten denk je?

wat puk zegt, probeer er achter te komen waarom je nu niet meer tevreden bent met dingen die je hiervoor nog wel accepteerde.

ik hoop dat dit wat bruikbare woorden voor je zijn en anders moet je het gewoon zeggen hoor!!

Hai hai

Garfield, gaat het nog met je?

Ik hoop echt dat het binnenkort wat lekkerder gaat en ik sluit me aan bij Puk!

Hele dikke knuffel!