De stoppers van mei 2005 (deel 2)

janine

goh wat vervelend dat je nu nog steeds in onzekerheid zit.

had je wel verwacht dat de test negatief zou zijn? (stiekem wel op een + gehoopt natuurlijk)

hou je het nog een hele maand vol om te wachten om naar de ha te gaan? lijkt mij erg moeilijk en frustrerend!

sterkte en succes!

tjeetje

en weer een test gedaan?

waarom denk je dat je wel gewoon ongi wordt?

hier zijn de :evil: weer verdwenen dus komen we straks weer in de vruchtbare periode (yes!) nieuwe ronde, nieuwe kansen zeg maar!

@linkie wrote:

tjeetje

en weer een test gedaan?

waarom denk je

Geen idee, eigenlijk…

een bepaald gevoel misschien?

maar nog niet getest?

Kom op tjeetje…

Testen helpt je wellicht uit die onzekerheid…

Puk

Ik heb dus dinsdagavond een test gedaan, maar die gaf negatief aan. Nu ga ik morgenmiddag naar de HA voor een test en evt. bloedafname…

Hoi Tjeetje,

Wat vreemd zeg, als je al zoveel dagen overtijd bent.

Hopelijk weet je snel meer nav de (bloed)test bij de HA.

Groetjes Garfield

tjeetje

succes morgen bij de HA, hopelijk krijg je dan zekerheid!

hopelijk ben je zwanger!!! :lol:

toi toi toi :thumbup:

@linkie wrote:

tjeetje

succes morgen bij de HA, hopelijk krijg je dan zekerheid!

hopelijk ben je zwanger!!! :lol:

toi toi toi :thumbup:

Thanx!!

Ergens zegt mij gevoel van je lijf slaat gewoon een cyclus over en aan de andere kant hoop ik wel dat ik zwanger zou zijn, alleen is dit denk ik bijna niet mogelijk omdat wij nog altijd “safe met een cd’tje” zijn behalve dan het voorspel zeg maar…

Ik wacht wel even af wat de Ha te zeggen heeft vanmiddag…

tjeetje

spannend vanmiddag!

ik hoop voor je dat je HA je antwoord kan geven, wat er ook het geval mag zijn!

gaan jullie binnenkort voor het echie beginnen? (mocht je nu nog niet zwanger zijn).

dit weekend flink aan t sinterklazen, dus dat is wel gezellig.[/quote]

@linkie wrote:

tjeetje

gaan jullie binnenkort voor het echie beginnen? (mocht je nu nog niet zwanger zijn).

dit weekend flink aan t sinterklazen, dus dat is wel gezellig.
[/quote]

Ik denk het niet, als het aan mijn vriend ligt. Die is er eigenlijk ook nog niet klaar voor zegt ie. Maar als het je “overkomt” dan is het superwelkom nadat de schrik is bekomen…

tjeetje

o wat jammer dat hij nog niet zo ver is en jij wel!

ik had begrepen dat jullie er een goed gesprek over hadden gehad maar dat is toch nog niet voldoende.

bij ons is een tijdje andersom geweest, wilde hij wel maar ik nog niet. alleen was zijn verlangen nog niet heel sterk aanwezig, hij kon wel wachten zeg maar. hoe voelt dat voor jou?

enne wat zei de HA?

Ja, was bij ons ook… Vriendlief wilde wel, maar ik wilde wel wachten. Totdat ik geestelijk op mn plaat ging en ging realiseren wat ik allemal belangrijk vond. En ja… daar hoorde ook een kleine bij…

Puk

Mijn kinderwens is nu erg groot, maar ik ben nu in een fase aanbeland dat ik overal over ga twijfelen. Niet óf ik het wel wil, maar of ik het wel wil met mijn vriend eigenlijk.

Niet zo leuk dus… :cry:

Ik kan er natuurlijk ook met niemand over praten, dus typ ik het toch maar hier. om die reden ben ik wel even wat minder op het forum in ieder geval.

Ik zit over een week in mijn vruchtbare periode, dus ik hoop dat ik me dan niet meer zo raar voel :wall:

Groetjes Garfield

He gatsie Garfield…Heb je deze gevoelens al langer???

Zou er wel goed over nadenken voor je ergens aan begint… Als jij denkt dat je relatie geen stabiele basis is, zou ik nog maar eens denken over je kinderwens. Je moet er toch met zn tweetjes voor gaan!!

Weet niet hoe ernstig de situatie is of dat het een bevlieging is, maar als je hulp nodig hebt, mag je mij altijd een PB-tje sturen.

Kop op meid!1

Liefs,

PUk

Hoi Puk,

Er spelen natuurlijk al wel langer wat kleine dingetjes, maar ik ben iemand die zichzelf nogal snel wegcijfert en opeens heb ik nu zo’n bui dat ik niet weet of ik dat wel wil blijven doen… maarja, ik vind het ook niet eerlijk om daar conclusies aan te verbinden zonder het er met mijn vriend over te hebben. Misschien is hij er zich niet eens zo van bewust.

Nou ja, het is een beetje een lang verhaal om hier te vertellen, lief van je dat je wilt “luisteren” in ieder geval!!

Maar jij hebt iets leuks om te vieren, dus ga er lekker een leuke avond van maken (ookal laat je het wijntje staan :wink: )!

Liefs,

Garfield

Hoi meiden,

Ben een tijdje weggeweest van het forum omdat ik mijn gedachten wilde proberen te verzetten. Ik heb net als Janine B. primolut geslikt om mijn ongi op te wekken, dit ging goed.

Alleen nu…GRRRRRRRRRR weer niets. Ben inmiddels nog steeds niet ongesteld geworden en durf niet te testen. Kan er niets aan doen, maar begin zo langzamerhand weer flink te P er over in te krijgen.

Hoe vergaat het jou Janine B???

Gr. Mirrie

Garfield

vervelend om te lezen!

maar wel goed dat je er nu achterkomt en nu er wat mee kunt doen.

we zijn hier er voor je om naar je te luisteren en wat puk zegt een pb kan altijd!

maar eerst maar eens even met je vriend om tafel.

ik weet inderdaad niet of het ernstige, grote dingen zijn, maar realiseer je dat iedereen wel eens in een relatiedip zit.

alleen jij kan bepalen hoe ‘groot’ deze dip is etc.

ik merk dat bij ons om de zoveel tijd dezelfde dingen spelen.

dan is er weer even een flink gesprek nodig zodat we beide weer even realiseren dat je moet blijven werken in een relatie.

gaat het dan een tijd weer goed, dan ‘vergeet’ je dat weer…is dus een beetje een vicieuze cirkel.

maar goed ik weet niet of dat voor jou geld maar wilde eventjes je een hart onder de riem steken.

succes meid!!!

Mirrie

vervelend die onzekerheid!

hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

Ja inderdaad Linkie,

Soms moeten de koppen even de zelfde kant op…

Liefs,

Puk

Hai hai

Hallo dames, ben een weekendje niet hier geweest! Moet gelijk weer bij lezen. Werken werken werken, moet zo sporten dus even snel.

Mirrie: Het is nu ruim anderhalve maand geleden dat ik primolut geslikt heb, en nu nog steeds niks. Heb me voorgenomen in januari weer naar de ha te gaan als ik tegen die tijd nog niet ongi bent.

Ik ga sporten, morgen tik ik meer

Puk en Linkie,

Bedankt voor jullie medeleven.

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit, maar ik heb het nu ook ontzettend druk, dus ik heb eigenlijk alleen 's avonds als ik in bed lig de tijd om even rustig na te denken. Maar ik ben zo moe dat ik al bijna slaap als ik mijn bed zie…

Groetjes Garfield