De stoppers van mei 2005 (deel 2)

@JanineB wrote:

Hai hai

Welkom Tjeetje!! En al 9 dagen overtijd!!

Nu hebben wij de daad altijd wel “veilig” gedaan, maar daarvoor toch nog wel even wat “nou ja je weet wel” :oops:

Mijn borsten hebben wel een vreemd gevoel en onderin mijn buik steekt het wat, maar ja ik denk dat ik wel ongi ga worden…

Hallo!

Ik ben blij!! Nee ik ben niet zwanger maar wel 2 kilo afgevallen!! Mijn weekend kan niet meer stuk!!

Ent ja, betreft zwanger worden: hier nog steeds niet ongi. En 1 December is wel akelig dichtbij. Dan ga ik testen, aangezien ik een cyclus heb die net zolang duurt als een wandeling naar verweggistan :lol:

Das helemaal niets he, Janine, zo’n lange cyclus…

Ga hard voor je duimen volgende week!! Is het overal tenminste nog ergens goed voor!!

Liefs,

Puk

tjeetje

spannend zeg, heb je niet de neiging om te gaan testen nu je overtijd bent en je anders voelt?

janine

gefeliciteerd, is toch weer een hele prestatie en helemaal in deze tijd, donkere dagen, lekker snoepgoed overal…etc…

1 december komt nu toch inderdaad echt dichtbij…oeps…dat wordt wel heel spannend maar wie weet toch nog + nieuws?

hier vandaag gekleurde afscheiding dus ik ga er vanuit dat ik ongi wordt morgen…helaas…zou anders wel heel toevallig zijn wanneer net de innestelingsbloed op dag 30 van mijn cyclus zou zijn. Dus op naar de volgende ronde dan maar :frowning: :cry:

Tsja Linkie…

laten we zeggen dat je uit kunt gaan van een regelmatige cyclus???

Dan weet je volgende maand precies wanneer je klusperiode is…

Achter de wolken schijnt de zon, zeg maar…

Liefs, :-* :-*

Puk

ja puk,

moet het inderdaad maar van de positieve kant bekijken!

Heb inderdaad in principe een regelmatige cyclus met zo nu en dan een uitglijer.

Wat dat betreft ben ik meer gezegend dan jij, voor jou is het tot nu toe iedere keer afwachten hoe t komt.

ik hoop natuurlijk stiekum nog wel een piepklein beetje dat het niet doorzet…ijdele hoop ws. :oops:

thanks voor je lieve woorden! :-*

Ach ja, denk dat ik geen onregelmatige maar wel een lange cyclus heb…

Kan me nog wel van vroeger herinneren uit de pubertijd dat ik toen ook een cyclus had van zo’n 6 weekjes…

Toen vond ik het niet erg…

:mrgreen: :mrgreen:

Puk

Linkie,

Hoe is het??? Vertel vertel!!

Groetjes Garfield

Ja Linkie,

was het je ongi van de week of toch een innestelingsbloeding???

:pray: :pray:

Puk

Ik denk dat mijn ongi er nu toch echt aankomt. Had vrijdag en zaterdag alleen gekleurde afscheiding en vandaag aan het einde van de dag wat meer dus ik weet het niet zeker maar ga er toch maar vanuit. Ik vind het wel raar dat het nog niet echt op gang komt…

Hmm,

Dat is inderdaad een beetje vreemd. Wanneer ga je testen als het niet doorzet??

xx Garfield

niet eerder dan volgend weekend, aangezien ik vorige maand zonder gekleurde afscheiding al 8 dagen over tijd was.

maar ik denk dat het niet zo ver komt hoor…helaas…

Hoi Linkie,

Nog even afwachten toch??

Ik ga denk ik binnenkort maar eens een nieuwe thermometer kopen en ook beginnen met temperaturen. Maar volgens mij kan er door de kleinste dingen al een schommeling optreden en dan schiet ik er niet zoveel mee op. Maarja, ik ga het denk ik toch maar proberen.

Dat moet toch 's ochtends voordat je opstaat?!

Bij de andere maanden staan van die lijstjes. Zal ik in het volgende deel anders ook een lijst maken??

Groetjes Garfield

helaas…helaas

vanmorgen zijn de :evil: toch gekomen. Was ook wel te verwachten en toen ik eerst temperatuurde (voordat ik uit bed ging) was die ook weer een graad naar beneden, dus dacht ik het al.

Nou ja, jammer maar op naar de volgende ronde maar weer.

Ik geef de moed niet op.

Blijf er van overtuigd dat het wel gaat lukken.

Nu eerst maar eens even temperaturen, wie weet geeft dat meer inzicht!

garfield

je moet inderdaad tempen voordat je opstaat en het liefst ook iedere dag op hetzelfde tijdstip dan heb je het meest betrouwbaar resultaat.

Wat bedoel je met lijstjes?

Hai hai

Linkie, jammer dat je duivels er weer zijn! Mischien blijven ze de volgende keer wel weg!! I hope so!

Hopelijk zijn er binnenkort meer zwangere onder ons!! Ik blijf duimen voor jullie!

Linkie,

Je dacht het al, maar toch jammer van de :evil: :evil: !!!

Hopelijk heeft de maand december meer voor ons in petto :wink:

Groetjes Garfield

Ja we gaan maar weer vol goede moed een nieuwe ronde in!

Omdat ik het al verwacht had, was het niet echt een teleurstelling.

Liever duidelijkheid dan een tijd lang in onzekerheid zitten en veel hoop krijgen. Maar daar weet jij ook alles van.

Ben nu aan het temperaturen begonnen en wie weet wat dat nog oplevert aan inzichten.

Kan ik wel beter inschatten hoe lang mijn cyclus per maand is.

Kom ik minder voor verrassingen te staan waarschijnlijk.

Hoe is het verder met iedereen?

Zin in Sinterklaas en de komende feestmaand?

@linkie wrote:

tjeetje

spannend zeg, heb je niet de neiging om te gaan testen nu je overtijd bent en je anders voelt?

Ik vanavond maar even een test kopen…

Waarschijnlijk word ik gewoon ongi t.z.t. maar ja 15 dagen nadat ik de laatste ongi had is wel errug lang.

Linkie balen!! Maar ach…volgende ronde gaat het vast lukken voor je!!

De feestmaand is bij ons op het werk aardig begonnen. Er staat 5 kilogram kruidnoten op onze afdeling van 7 personen. Dat wordt vreten met zn allen en… erg slecht voor de lijn! :mrgreen:

Alles goed verder met iedereen???

Puk

Hai hai dames,

Vandaag heti k weer gestest, ik zou het eigenlijk morgen doen, maar toen dacht ik: ach wat maakt 1 dag uit. Aangezien ik niet weet wat mijn cyclus is. Test was negatief. Hopelijk wordt ik deze maand nog ongesteld, anders ga ik weer naar de ha

Dames, fijne dag! Vandaag ben ik niet veel, mijn ma is jarig, sporten enz.