tuurlijk ga je hopen Garfield! en wij allemaal met jou!
wanneer de test vandaag positief is, is het alsnog een verjaardagskadootje!!!
heel veel plezier vandaag en ga lekker genieten!
Ik had gisteravond trouwens weer heel erg last van een rommelende buik/maag. Alsof er vanalles gebeurt daar. Ik hou het maar op rommelende darmen maar stiekem hoop ik natuurlijk dat het wat anders is… ik zal nog even moeten afwachten helaas!
Linkie,
Helaas :evil: :evil:
Dat had dan ook wel een week eerder gemogen.
Maarja…
Dus nu maar hopen dat het bij jou raak is!!
Groetjes Garfield
Heej Garfield, balen zeg!! Maar je hebt weer zekerheid! Hopelijk deze ronde raak!
Ik weet niet hoe ik zit, ben wel toen ongi geweest na het slikken van dat kuurtje. En nu wacht ik nog op de volgende ongi.
Fijn weekend allemaal!!
Liefs, Janine
Garfield…erg K… dit weer!
dit had je inderdaad liever een week geleden geweten, had je een week onzekerheid, hoop, energie etc… gescheelt. Het maakt de volgende ronde wel weer ‘zwaarder’ in die zin dat je niet weet waar je nu van uit moet gaan mbt je cyclus (zo ervaar ik dat nu tenminste).
sterkte en ga vanavond maar even uit je ‘dak’ tijdens je feestje…even afreageren!!!
Hee Garfield.
Ga je vanavond je verjaardag vieren??? Wij hebben ook wel zin in een feestje!!!
Toch meiden???
Geniet ervan, Garfield!
Liefs,
Puk
Hoi meiden,
Linkie, ik houd nu weer een cyclus van 35 dagen aan. Vorige keer had ik ook na 2 keer een uitschieter van 41 dagen, dus ik zie dit ook maar als een uitschieter… de tijd zal het leren.
Ik heb me er redelijk snel bij neergelegd, maar ook niet echt tijd gehad om erover na te denken. Ik baal natuurlijk wel enorm.
Maargoed, we gaan weer op naar de volgende ronde! Ik vind het af en toe alleen zolang duren eer de “klusperiode” weer is aangebroken…
Groetjes Garfield
Hai hai dames!
Zo het weekendje werken zit er weer op. Morgen een dag vrij, dan 3 dagen werken waarvan ik woensdag een dag uit gaat met een bewoner 1 op 1. We gaan naarArtis met het openbaar vervoer.
Al een paar dagen heb ik flinke jeuk rondom mijn ogen en op mijn bil. ( lekker praatje :oops: ) Geen idee wat het is. Ach we zien wel, gaat vanzelf wel weer over!
Hoe gaat het met jullie? Fijn weekend gehad??
Janine
garfield
shit he dat je in een ronde/ een maand maar zo kort de tijd hebt om te klussen en dat de rest vooral bestaat uit wachten…je kunt natuurlijk wel meer klussen hi hi, maar dan dient het een ander doel… ik zelf vind juist de twee weken na de klusperiode lang duren. Je weet dat het dan erop of eronder is en dat je er niets meer aan kunt veranderen…alleen maar…afwachten…afwachten…afwachten…grrr
janine
geen idee, misschien heb je wat onder de leden? of allergische reactie?
lijkt me niet prettig voelen in ieder geval. wat voor werk doe je? met ouderen of verstandelijk gehandicapten? ik zelf werk in de jeugdhulpverlening.
tja en verder…het rommelende gevoel en de krampen zijn inmiddels weer aardig gezakt. zo nu en dan voelt het vanbinnen nog wat onrustig en verder een strak gevoel, alsof er een band van binnen zit…vaag
Hoi Linkie,
Ik werk idd in de gehandicapten zorg!!
Voor jou ook weer spannende dagen! Hopelijk blijven de :twisted: :twisted: weg!
Janine
dat hoop ik ook
voor Linkie
Liefs,
Puk
thanks Puk, ik hoop dat het resultaat heeft…hi hi…
Linkie,
Spannend inderdaad. Heb je voor je gevoel al enig idee???
Ik duim voor je!!!
Groetjes Garfield
ik weet het echt niet! mijn gevoel schommelt heel erg heen en weer, afhankelijk van wat ik in mijn lichaam voel.
Ik heb wel wat pijnlijke borsten en mijn darmen spelen zo nu en dan toch nog wel weer op maar dat kan vanalles zijn.
Ik probeer mezelf gewoon voor te houden dat het teken zijn voor de ongi, die vrijdag ofzo kan komen.
Ach ik denk dat je het wel herkent.
Ik wou gewoon dat mijn lichaam een duidelijk signaal uitzond dat ik zeker wist dat ik wel zwanger was, maar helaas dus ik ga er maar vanuit dat het dus niet zo is…maar stiekem blijf ik natuurlijk wel .
Ik moet zo wie zo nog wel even geduld hebben want vorige maand had ik onverwachts een cyclus van 38 dagen dus ik ga toch zo wie zo niet snel testen meer.
Mijn geduld wordt dus eventueel flink op de proef gesteld maar voor hetzelfde is het vrijdag meteen duidelijk dat ik voor de volgende ronde weer moet gaan… to be continued!
Linkie, op hoeveel dagen staat je banner nu ingesteld dan, wanneer zou je NOD zijn met 38 dagen??
Puk, tijd om te klussen las ik :lol: :lol:
Janine, op hoeveel dagen zit je inmiddels na je ongi n.a.v. het kuurtje??
Groetjes Garfield
Hoi,
Hopenlijk mag ik meeschrijven…
Heel in het begin van het 1e deel heb ik al eens gereageerd maar daarna eigenlijk niet meer.
Ik ben ook sinds mei dit jaar gestopt met de pil, gewoon in 1e instantie om de hormonenzooi uit je lijf te krijgen en uiteraard met het oog op het feit dat ik heel graag kinderen wil.
Mijn vriend denkt/dacht daar anders over en zei dat hij dan wel zijn jasjes uit de kast zou halen Echter bleek het dus lang niet zo’n bespreekbaar onderwerp voor ons te zijn: kinderen. En het heeft de nodige ruzies met zich mee gebracht.
Nu een half jaar later hebben wij gisteren een heel fijn gesprek gehad en zoals het ernu uitziet. Gaan wij ook echt beginnen met het (af en toe klussen zonder cd.
Hoi meiden,
Even een berichtje van mij. Jeetje een nieuw deeltje alweer. Goed hoor. Heb dit deel even vluchtig doorgelezen in de hoop goed nieuws te lezen. Maar helaas… Jammer hoor. Had zo gehoopt dat ik goed nieuws zou lezen.
Met mij en ukje gaat alles goed. Ben nu alweer 16 weken. En moet morgen voor de 2de keer naar de vk.
Denk wel dat dit mijn laatste berichtje hier is. Vind het vervelend voor jullie om als zwangere hier mee te kletsen. Dus wil jullie heel veel geluk wensen en hopelijk binnenkort goede berichtjes te lezen.
groetjes Rianne
Garfield
mijn banner staat wel gewoon ingesteld op 30 dagen en dan zou mijn NOD vrijdag geloof ik zijn. Bij 38 dagen dus ruim een week later… :?
Tjeetje
welkom hier! Leuk dat je komt meekletsen. Ik hoop voor je dat je kinderwens snel in vervulling gaat en dat het niet meer een onderwerp van ruzies is tussen jullie. Lijkt me erg vervelend wanneer je het over dat onderwerp niet eens kunt worden, maar it takes two…
wens je veel geluk in ieder geval
Rianne
Veel plezier morgen weer bij de VK. Ik vind het geen probleem wanneer je hier blijft posten hoor!! Ik weet niet hoe de rest er over denkt maar mijn mening is hoe meer zielen hoe meer vreugd. Maar ik kan me voorstellen dat het voor een ander pijnlijk kan zijn.
Hai hai
Welkom Tjeetje!! En al 9 dagen overtijd!!
@ Garfield: Ik ben toen ongi geweest na het kuurtje. Nu vandaag zit ik alweer op de 35e dag. De vorige keer duurde het 34 dagen voordat ik ongi werd. (Dat was de eerste ronde). Voorlopig zie ik nog geen :twisted: ! Als er 1 december nog niks is geweest, ga ik testen. Als ik dan in januari nog niet ongi bent ga ik weer naar de arts.
Boerinntje: Wat gaat dat hard zeg! Je zit al bijna op de helft! Waar blijft de tijd? Leuk om weer iets van je te lezen trouwens!!
Hoe gaat het met de andere dames??
ja tjeetje dat zag ik ook staan!! 9 dagen over tijd!
Janine, hier is alles nog steeds rustig, dus blijf lekker afwachten… :?