De stoppers van mei 2005 (deel 2)

Hai Garfield



het blijft dus nog spannend de komende dagen, ik hoop voor je dat het alsnog een verjaardagskado wordt! dat is de beste die je je kunt wensen.



Alvast gefeliciteerd voor morgen :dance: een fijne verjaardag toegewenst, hoe oud word je (als ik vragen mag? :wink: )



ik ben zelf inmiddels snipverkouden en m’n hele lichaam doet zeer, hoop dus niet echt ziek te worden. dus probeer het rustig aan te doen vandaag (= mijn vrije dag nml).



tja…verder geen nieuws… maar euh…zijn wij nog de enigen op dit forum?

niets aan hoor!

ik zag dat jij ook nog bij meer maanden mailde…is dat fijn? krijg je dan meer reacties?

niet lullig bedoelt hoor, maar ik vind het fijn met meer mensen te kletsen hier…dus meiden/vrouwen kom op! ik ben benieuwd naar jullie verhalen, ervaringen, tips etc…

Nee ik ben er ook nog!!!

Jippie Janine!!! :smiley:



hoe gaat het met je?

hoe ver zit jij in je cyclus?

nog gedachtenspinsels over zwanger worden ed?



en nog maals het was niet lullig bedoelt hoor, ik ben gewoon erg ongeduldig…ik wil graag reacties lezen,hebben etc… :oops:

Hai hai Linkie,



Geen idee wat mijn cyclus is. Ben eind mei nep ongi geweest na het stoppen van de pil. Daarna na 34 dagen weer ongi geweest. Na 2,5 maand nog niet ongi te zijn geweest en negatieve testen, naar de ha gestapt. Dmv een kuurtje is mijn ongi opgewekt, dit was halverwege oktober. Nu is het dus afwachten wanneer ik weer ongi wordt. Als ik met oud en nieuw nog niet ongi bent geweest, stap ik weer naar de ha.



Hoe is het met jouw cyclus??



Groetjes Janine

Hai Janine



vervelend dat je cyclus maar niet op gang wil komen…dat maakt het wachten helemaal lang! krijg je ook nu weer hoop of weet je gewoon zeker dat je nog ongesteld moet worden (ooit).

hoe weet je nu dat je nep ongi was in mei?

ik help je hopen snel ongesteld te worden zodat je cyclus weer wat op gang komt. (of nog beter dat je stiekem toch al zwanger bent!)



ik zelf ben al een paar jaar van de pil af, omdat het me op een gegeven moment tegen stond iedere keer hormonen te slikken en ik heb het idee ook wat ‘echter’ te zijn nu.

Toen ik net gestopt was had ik een wisselende cyclus van 5 a 6 weken later is dat rond de 4 weken geworden. Nu heb ik vaak een cyclus van 28 of 30 dagen maar vorige maand was het 38 dagen en een paar cyclussen eerder 34 dagen, dus helemaal waterdicht is het bij mij niet. Of ik was die cycussen toch stiekem even zwanger?



ik moet nu denk ik nog 9 dagen voor de NOD maar helemaal zeker is dat dus ook niet zoals je wel begrijpt.

He Linkie,



Ik snap het wel hoor als je ook met andere meiden wilt kletsen behalve met mij, ha ha!

Maar ik moet er weer snel vandoor, want ik moet een opdracht afmaken voor school en ik moet vanmiddag naar de tandarts.



Groetjes!!!



Garfield

ja ja dat had je gedacht, zo makkelijk kom je niet van me af! …hi hi…

jouw verhalen wil ik natuurlijk ook lezen!

:smiley:

o ja succes bij beide natuurlijk!

Thanks!



Die opdracht voor school wordt niks, want ik moet over 50 minuten al bij de tandarts zijn. Vorige keer was ik een paar minuten te laat, dus ik wil nu echt op tijd komen, ha ha!!



Groetjes Garfield

Linkie,



Als je de pil slikt is het een nep ongi, want je heb dan geen eisprong.

Dus ik ben gestopt met de pil en daarna volgde nog een nep ongi.



Snapevouz?

Pffff… ik ben weer uit de tandartsstoel, gelukkig!

En dat zonder verdoving!! Ze wilde foto’s maken en toen heb ik dus maar gezegd dat ik héél misschien zwanger ben. Toen wilde ze ook geen verdoving gebruiken. Gelukkig hoefde ze niet zo diep te boren, want dat kan ik niet zo goed hebben… op mijn zenuwen!!

Nu wil ik natuurlijk niet dat het voor niets was, dus hoop nu echt op een positieve test morgen!!!



Groetjes Garfield

Zou een heel mooi verjaardagscadeau zijn, Garfield…Een meer bijzonder geschenk kun je niet krijgen…



En jij maar stralen op je verjaardag…Leuk voor je visite… HAHAHA.



Puk

Het zou mooi geweest zijn, maar helaas… net weer negatief getest!



Garfield

hai hai



Garfield…BALEN zeg weer een negatieve test…dus het blijft nog steeds afwachten en in onzekerheid zitten…alles is nog mogelijk in principe maar ik snap dat je nu daar even niet aan denkt. Toch lees je regelmatig verhalen van meiden die pas na een aantal weken een positieve test hadden terwijl ze dus wel zwanger waren. Maar misschien kun je nu maar beter van het ergste uit gaan, dan kan het nog mee vallen. Blijf je nog wat hoop houden? Wat zegt je gevoel erover? ik blijf nog steeds voor je :pray:



jammer dat het niet een leuk verjaardags kadootje nu is geworden, maar alsnog VAN HARTE! voel je je een beetje jarig? probeer er wel een leuke dag van te maken of wanneer je het ook maar viert!





Janine: bedankt voor je uitleg, ben nu weer helemaal op de hoogte, erg he dat je zulk soort dingen vergeet wanneer je al heel lang niet meer aan de pil bent.

ik hoop voor je dat je snel een beetje regelmaat hebt in je cyclus!



ik had vandaag wat steken in mijn zij maar probeer nergens op te hopen of van uit te gaan. Ben nu juist steeds aan het signalen zoeken die erop wijzen dat het deze keer weer niet raak is, puur uit zelfbescherming denk ik!

Hoi Linkie,



We zijn naar de film geweest en ik duik zo lekker mijn bedje in.

Het is eigenlijk heel raar, ik verwachtte ook een negatieve test. Ik heb nl. helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben en het lijkt me toch dat je dan wel iets merkt. Hoewel ik hier wel van meer meiden lees van niet.

Aan de andere kant verwacht ik ook niet dat ik binnen nu en een paar dagen ongesteld zou zijn, dat zou ik echt raar vinden. Oftewel, ik zweef er een beetje tussen in.

Misschien ga ik zaterdag wel weer testen, maarja, als die dan ook weer negatief is weet ik nog steeds niet of ik een toastje met brie met een glas rosé kan nemen 's avonds…???

Die steken betekenen waarschijnlijk dat je banner goed staat en dat je je eisprong hebt gevoeld. Dan begint nu de periode van afwachten ook voor jou! Ik duim in ieder geval voor je!!



Groetjes Garfield

garfield, hopelijk heb je ondanks alles nog lekker van je verjaardag en de film kunnen genieten?! wat afleiding is op dit moment erg lekker.



je zweeft nu wat in niemandsland, ik ken dat gevoel…hopelijk is er snel duidelijkheid maar dan in de vorm van een + natuurlijk :pray:

ik zou gewoon een roseetje drinken maar er een beetje op letten, een drankje kan echt geen kwaad zeggen ze, maar luister daarbij vooral naar je gevoel. die zegt wel wat je wel/niet wilt!!! succes!



als die steken die ik voelde mijn ei sprong was, dan staat mijn banner toch helemaal niet goed? dan zit ik nu niet al een week voor NOD?

maar ik zelf denk niet dat dat mijn eisprong was, want ik voel anders nooit van die steken. ik probeer er maar niet te veel waarde aan te hechten en ga gewoon van wat darmkrampen uit of zo.

Linkie,



Sorry, je hebt helemaal gelijk. Het was al een beetje laat gisteren voor mijn doen, hihi. Maar ik had het een tijdje terug ook heel regelmatig, van die steken die ik ook voel als ik mijn eisprong heb. Ik weet dus nog steeds niet of dat wat betekent, maar ik weet wel van iemand die dat ook had (maar dan maar twee dagen) en die was dus wél zwanger…

Ik hoop het voor je :dance:

Is je cyclus wel een beetje regelmatig tot nu toe?!

Ik zit nu even op mijn werk te KOK-ken, want mijn vriend heeft de trap geschilderd, dus ik kan thuis niet naar de computer. Bovendien moet ik boodschappen doen voor mijn verjaardag morgen.

Misschien dat ik morgen toch alweer ga testen, dan kan ik die spullen daarna opbergen buiten het oog van de logés :shifty:



Groetjes Garfield

ha garfield

geeft niets hoor, dat je niet meer even helder was gisteravond, heb ik ook wel eens!



hou je het allemaal nog een beetje vol?

ik kan me voorstellen dat je morgen weer wilt testen, het moet toch een keertje duidelijk worden!!

heb je ook nog iets van signalen op het moment? die waar dan ook op kunnen wijzen? het is bij iedereen weer verschillend dus het kan ook zijn dat je helemaal niets merkt en toch zwanger bent…raar he?



ik heb vaak een cyclus van 28 of 30 dagen maar vorige maand was het 38 dagen en een paar cyclussen eerder 34 dagen, dus helemaal waterdicht is het bij mij niet. toen met die 38 dagen zat ik ook steeds tussen hoop en vrees (om het zo maar te zeggen).

de steken zijn nu wel weer weg maar heb wel een soort ‘vol’ gevoel in mijn buik, het voelt allemaal niet heel ontspannen of zo, maar ja dat kan natuurlijk ook alweer duiden op de naderende ongi…je weet het niet he?

Garfield, een onwijs gezellige verjaardag morgen! Hopelijk is dat even voldoende afleiding om je gedachte gang te veranderen.



Verder: Iedereen een fijn weekend! Ik moet werke :cry:



Liefs, Janine

Hoi meiden,



Linkie, dat is dan ook een tijd spannend zeg, als je van 28 dagen uitgaat en het zijn er dan 38… Je weet dus wel een beetje wat ik nu moet doorstaan, hihi! Ik hou het nog wel vol hoor. Ik verwacht morgen eigenlijk ook geen negatieve test, maar als ik dadelijk ongesteld word, zal ik toch ook raar staan te kijken. Stiekem ga je er toch een beetje op hopen :?



Janine, bedankt! Hoever zit jij nu na je vorige ongesteldheid nav dat kuurtje??



Groetjes Garfield