De stoppers van mei 2005 (deel 2)

Hoi Puk,



Gewoon een nieuw deel openen (bij deze) en dan wordt het vorige deel vanzelf gesloten…



Groetjes Garfield

Zo een nieuw deel alweer. Gaat best snel allemaal. Hopelijk brengt dit nieuwe deel voor iedereen goed nieuws.



En ik zou zeggen op naar een deel drie…

Nou meiden,



Een nieuw deel met veel goeds voor iedereen zou ik zeggen!!!



Bedankt Garfield voor het openen…



Hier nog geen nieuws. Dat kan een goed of een slecht teken zijn… Morgen officieel mn NOD…Het kan nog alle kanten op…



Liefs,

Puk

Hai hai



Nieuw deel, nieuwe kansen.

Hopelijk zijn er binnenkort meer zwangeren onder ons!!



Groetjes Janine

Zo, ik heb me net aangemeld bij een soort sportschooltje,.



Je sport daar 3 keer in de week onder begeleiding, je gaat op afspraak dus je moet wel. Alles wordt voor je bijgehouden, je gewicht, vetpercentage en vochtpercentage, en je centimeters worden gemeten. Ook krijg je voedingsadvies.



Ik ben erg benieuwd. Ik ga me vanmdidag uitschrijven bij mijn ‘oude’ sportschool. Morgen heb ik de eerste afspraak, dan maandag, donderdag en dan weer zaterdag.



Er spannend allemaal en erg benieuwd!!



Heb er zin in, in ieder geval.

Hai Janine,



Klinkt goed! Is altijd het lastigste van sporten, het van de bank af komen en gaan!!

Ikzelf ben ook weer net overgestapt van sportschool, zat eerst bij een kleine sportschool maar die had heel erg beperkte openingstijden. Nu zit ik weer bij een grote (en dus ook een dure) maar ik kan er wel elke dag terecht. Het liefst zou ik ook elke dag gaan, maar ja naast mijn werk is dat niet echt te combineren. Toen ik nog studeerde ging ik wel elke dag, toen was ik ook vijf kilo lichter. Zou ik nog steeds wel willen maar ja die kilo’s willen er niet zo makkelijk af als ik niet zo veel sport. Alhoewel ik niet echt dik ben hoor, maar voor het mooie zou een kilo of drie eraf niet gek zijn.



Succes met sporten!!!

Ik kom net terug van een volleybalwedstrijd. Helaas 3-1 verloren, maar we hadden een hele degelijke ploeg tegenover ons. Aan het begin van de wedstrijd heb ik mijn bovenbeenspier een beetje verrekt… ach ja, weer eens wat anders. Ik heb de laatste tijd elke keer wat.

Het is in de nazomer nog mooi weer om te skeeleren, maar ik heb er helaas geen tijd voor. Bovendien wordt het ook al vroeg donker. Ik hoop dat ik dat in ieder geval lang kan blijven doen als ik zwanger ben, want het volleybal zal ik wel niet zo lang vol (durven) houden…



Groetjes Garfield

Daar zit ik dus ook mee…



Wil graag weer gaan sporten…Weet eigenlijk niet zo goed wat…

Stel ik neem een abonnement op een dure sportschool en binnenkort blijkt dat ik zwanger ben…



Geen goed excuus weet ik, maar dat vind ik dan weer zonde van het geld.

Hoe denken jullie hierover??



Puk

Mijn vriendin moest al vrij snel stoppen met squashen, maar zij kon haar abonnement gewoon “bevriezen”, misschien dat dat bij de sportschool ook kan?!



Groetjes Garfield

Nou ik had het dus ook gevraagd hoe dat zou zitten als ik zwanger zou raken. Maar je kan natuurlijk tot een zekere hoogte blijven sporten als je zwanger raakt. Dat is ook goed voor de beeb. Maar als het niet meer gaat kan je het inderdaad bevriezen.



Hoe gaat het voor de rest? Garfield, jij gaat ook weer een spannende tijd tegemoet. Wij klussen gewoon wanneer we zin hebben, aangezien we niet weten hoe mijn cyclus eruit ziet. Wat wel balen is overigens!



En Puk, ik denk aan je!! Misschien deze ronde positief??



Meiden, Fijn weekend alvast!!



liefs, Janine

Mm, dat van die sportschool is wel handig… Morgen open dag, ga ik toch maar even kijken…



Liefs,

Puk

Ben net weer een uurtje wezen sporten. Ben ik altijd weer blij dat ik geweest ben, voel me dan echt super fit. Slaat natuurlijk nergens op na dat ene uurtje, zit allemaal tussen de oortjes.

Het is echt super mooi weer buiten dus we gaan straks even fietsen richting het strand of zo. Nog even genieten want na twee weekjes vrij te zijn geweest moet ik morgen weer werken, dus…



En puk, hoe staat het ervoor…

Ga voor je duimen terwijl ik aan het fietsen ben :thumbup: :thumbup:

hallo allemaal

via een vriendin ben ik op deze site terecht gekomen. ik ben ook in mei gestopt met de regenjasje en ben net ongesteld geweest. ga dus nu voor de 7e ronde!!! wie had dat ooit verwacht toen ie begon? weet nu niet meer wanneer ik deze ronde ongesteld moet worden want was afgelopen maand 7 a 9 dagen over tijd (mijn cyclus schommelt gemiddeld tussen 28 en 30 dagen. Zijn er inmiddels al aardig wat meiden zwanger van dit forum?

Hoi Linkie,



Welkom op dit forum, gezellig dat je mee wilt kletsen.

Van de mei-stoppers zijn er volgens mij 2 zwanger… Dus er zijn meer mensen die in hetzelfde schuitje zitten. dat maakt deze site ook zo gezellig! Iedereen heeft een stukje herkenning bij elkaar.



Mosje,

had gisteren gestest op 45 daagjes… Negatief dus!! Vandaag is mn cyclus even lang als mn langste cyclus in de eerste ronde… Nog geen :twisted: ook…



Afwachten dus en anders ga ik over een paar daagjes nog maar eens testen… Wellicht was ik te vroeg gister??? Balen hoor die onzekerheid, moet ik zeggen!!



Liefs,

Puk

Linkie, welkom hier!



Puk, wat leuk van je zus. Misschien kun je alvast leuke ideeën opdoen :lol:

En hopelijk over een paar dagen nog meer goed nieuws :wink:



Groetjes Garfield

hoi puk



succes met het afwachten. ik herken die onzekerheid helemaal. zoals ik in mijn eerste berichtje al schreef was ik deze maand ook ruim een week overtijd. had na 4 dagen over tijd een test gedaan die dus ook negatief was. hoopte dat het nog te vroeg was, wilde dus een paar dagen op nieuw testen en op die dag (had net de test in huis gehaald) verloor ik wat druppels bloed dus toen wist ik al hoe laat het was. Niet om je te ontmoedigen hiermee. maar meer om aan te geven dat ik helemaal snap hoe het werkt met die onzekerheid!succes!



hoe veelste rond is dit?

Hoi Linkie!!



Welkom hier op dit forum!!



Groetjes Janine

Hoi meiden,



Hier zijn de dagen van afwachten aangebroken. Ik probeer er niet te veel van te verwachten, maarja, je hoopt natuurlijk toch stiekem dat het raak zal zijn. Vandaag ging een collega met zwangerschapsverlof en verder is het op het werk geluk even rustig qua zwangeren om mij heen!



Groetjes Garfield

Linkie,



Is de derde ronde… Alles kan dus nog… Maar zit al op een cyclus van 47 dagen… Daar word je echt niet vrolijk van moet ik zeggen…

Dan zou je misschien nog liever de duiveltjes hebben… Maar ja. misschien redeneer ik over een paar daagjes wel anders…



Liefs,



Puk

Linkie: van harte welkom hier op deze site en veel plezier hier.



Puk: het wordt wel steeds spannender, ben nog steeds aan het :pray: :pray:



Morgenochtend moet ik naar de ha voor een inwendig onderzoek. Zie er best wel een beetje tegenop. Als zij niet goed de ligging van mijn baarmoeder kan bepalen dan ga ik door naar de gyn. voor een inwendige echo.

Is best nog wel moeilijk op werk aangezien ze allemaal vragen wat je gaat doen bij de ha. Heb maar gezegd dat ik bloed moest laten prikken. Het kwam niet zo goed uit op werk en een collega vroeg of ik het niet kon verzetten. Nou echt niet… Ik wil het nu wel eens weten hoe die baarmoeder ligt.