En, hoe beviel de auto??
Ik heb net mijn haar laten verven! Wel kicke!!
En ik kreeg net te horen dat de buurvrouw weer zwanger is van de 2e. Hopelijk gaat dat goed, want voor de 1e heefte meer dan een hand vol miskramen gehad. Ze is pas 17 dagen, maar toch…
Diep in mijn hart huil ik toch wel…
Ik wil ook…
Hoi Janine,
Het blijft toch een automatisch gevoel van vreugde voor de ander en verdriet bij jezelf. Logisch ook natuurlijk, omdat je het zelf ook zo graag wilt. Hopelijk wordt 2006 ons jaar
Groetjes,
Garfield
Oh, en de auto kunnen we vanmiddag of morgen ophalen :dance:
Het is even meer auto! Hij heeft stuurbekrachtiging en hij stuurt en schakelt lekker soepel. In de auto die we nu hebben, kun je elkaar amper nog verstaan als je boven de honderd rijdt.
Morgen hebben we een tochtje naar Hilversum op de agenda staan, dus dat wordt vechten wie er achter het stuur mag… ik zal in ieder geval de BOB zijn, dus voor de terugweg staat het al vast!!
Groetjes,
Garfield
hai meiden
leuk dat er weer wat geschreven is de afgelopen dagen, het was hier nml wel wat stil.
ach…het zijn ook de laatste en vaak drukke dagen van het jaar he?
ik ben nu lekker vrij tot volgende week donderdag!!!
puk
alvast heel veel succes met je examen, ik hoop dat je dan echt nog fit bent, anders is het moeilijk concentreren.
en garfield
hoe gaat met met jouw leren?
en super een nieuwe auto…in eens is autorijden dan weer errug interessant!
en alweer ongi geworden, zie ik aan je banner?
geen teleurstelling deze ronde omdat je niet geklust had? of toch stiekem wel een beetje?
en nog gepraat met je hubbie? :?:
janine
vervelend he, al die vruchtbare vrouwen om je heen, je bent natuurlijk blij voor ze maar je gunt het jezelf nog meer!!!
je wordt dan weer zo met de neus op de feiten gedrukt! :?
hoe is het nu met je ongi?
ga je nog actie ondernemen wanneer het nog steeds niet echt doorzet?
want als je geen tampon nodig hebt, dan is het volgens mij nog niet echt ongi, heb ik ergens gelezen.
hier gaat alles z’n gangetje.
ik denk wel gewoon ongi te worden, want mijn temperatuur is de afgelopen dagen alweer aan t dalen, dus kennelijk heb ik dan een korte luteale fase…
Hoi hoi,
Ik ben ook vrij tot volgende week donderdag, nu ik het bij jou zo zien staan, dringt het eigenlijk pas tot me door, ha ha! Lekker even tot rust proberen te komen.
De studie heeft even een kleine hapering opgelopen, want ik ben vandaag niet voor het tentamen naar A’dam geweest. Ik kreeg de stof niet op tijd opgenomen, dus dan wordt het maart. Dan krijg ik het wel erg druk met nog een tentamen, een nieuw vak en een werkstuk, maarja… dat moet dan maar!
Min vader wees me er wel op dat de auto waarschijnlijk ook een stuk meer benzine slurpt dan het kleine brikkie dat we nu hebben. Daar zit natuurlijk wel wat in. Dan maar wat minder voor kleine stukjes gebruiken denk ik dan. Daarvoor pak ik nu meestal ook de fiets.
Groetjes Garfield
Fijne kerstdagen allemaal!!
Janine,
Ik heb je plaatje gekopieerd voor mijn site, hihi!
Iedereen veel plezier met de feestdagen :dance:
Groetjes,
Garfield
Hee Garfield
Balen van je examen, maar ja…om nu te gaan als je de stof niet beheerst… dan weet je ook dat je in maart terug moet komen…
Fijne kerstdagen!!!
Liefs,
Puk
meiden:
hele fijne feestdagen, lekker genieten en even alles van je af proberen te zetten!!!
Hai hai Meiden!
Hoe is jullie kerst geweest?? Ik heb gewerkt en dat was echt een beetje boring.
Van de 9 bewoners waren er maar 5 thuis. Dat maakt opzich nog niet zo uit, maar ze zaten allemaal te suffen op de bank.
Ach ja, dat hebben we ook weer gehad. Ik ben nu lekker vrij en hoef pas weer 2 januari te gaan werken.
Ik ga zo nog ff sporten en waarschijnlijk even wegen! Ben erg benieuwd!
hai Janine
wat een ontzettend leuke smilies had jij bij je berichtje, cool 8) man!!!
mijn kerstdagen waren gezellig en relaxt!
jammer dat het bij jou wat slaapverwekkend was op het werk, dan duurt de dag lang.
hoe is het nu met je :twisted: , nog doorgezet?
Linkie,
Hoe is het bij jou, al enig idee??
Ik kan mijn draai nog steeds niet vinden, dus misschien wordt het nog wel een ronde overslaan
Maar voorlopig duim ik nog even door voor jou hoor!!
Groetjes Garfield
garfield
vandaag wat gekleurde (rozige) afscheiding dus ik ga er vanuit dat morgen of zo mijn ongi doorzet.
ik hoop stiekem natuurlijk wel van niet, maar ja dat is ws ijdele hoop.
een vriendin van mij bleek wel zwanger nadat haar ongi niet doorzette dus zoiets kan wel, maar gebeurt natuurlijk niet vaak. :think:
jammer dat je nog steeds niet goed in je vel zit en je nog niet weet wat je met de situatie aan moet.
jullie hadden gepraat en besloten dat er wat moet gebeuren, maar er is nog niet iets wezenlijks veranderd?
het lijkt me wel verstandig om pas voor een kindje te gaan wanneer je wel zeker bent van je relatie.
succes en thinking of you!!! :-*
JA GArfield, eerst alles goed op een rijtje zetten hoor…
Denk aan je!!!
Puk
zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, toch weer :twisted: geworden.
helaas, maar het is niet anders!
we gaan gewoon voor de volgende ronde!
nieuw jaar, nieuwe kansen!!!
hoe is t met jullie allemaal?
Balen Linke!!
Hopelijk blijven ze volgend jaar weg!! en houden we ook een
in onze armen!!
Hier gaat alles goed, moet dadelijk nog doen, maar ik vind het een beetje eng met de
in verband met het
.
allemaal een goed en vruchtbaar 2006!!!
we gaan er voor en hopen op een zwangerschaps explosie :lol:
Meiden,
De beste wensen allemaal!
Liefs,
Garfield
Hai meiden,
Ik ben een tijdje weggeweest vanwege mijn ziekenhuis opname en de afbreking van mijn zwangerschap. Maar ik dacht in het nieuwe jaar moet ik maar met een schone lei beginnen. Dus allereerst,
DE BESTE WENSEN VOOR JULLIE ALLEMAAL, DAT ER MAAR FLINK RAAK GESCHOTEN MAG WORDEN :oops: :oops:
Ik ben vrijdag nog in het ziekenhuis geweest voor een gesprek met de artsen. Hoorde ik vorige week dat ik minstens half jaar tot een jaar nog moest wachten voordat ik weer zwanger mag proberen te worden. Mag ik nu waarschijnlijk vanaf eind maart zwanger worden. Eind februari heb ik nog een test waarbij ze radio actieve vloeistof in me spuiten (niet echt goed voor een baby dus) In maart heb ik dan weer een afspraak met de artsen voor de uitslag. Als alles dan goed is dan gaan ze mijn medicatie dusdanig aanpassen dat we weer voor het echie mogen gaan klussen. Ik zit de weekjes nu al stiekem af te tellen.
Een baby in 2006 zal het voor ons wel niet worden. Maar wij mikken op 2007, volgens een vage berekening van mijn man wordt dat ons jaar!
Ik hoop in ieder geval dat dit het jaar wordt voor ons allemaal waarin we in ieder geval ons geluk van een zwangerschap met elkaar kunnen delen.
Tot die tijd moeten we elkaar maar zoveel mogelijk steunen.
Nou het is een heel verhaal geworden. Maar om het kort te houden, I’m back!!!
Hoi hoi Mosje,
Wat een nare tijd heb je toch achter de rug, maar aan jouw stukje te zien ga je met goede moed 2006 in!! Ik wens je heel veel geluk en gezondheid toe. En maart/april, daar zitten we zo!!