Hai Janine,
Bedankt voor je lieve reactie. Inderdaad maart/april is niet zo ver weg. Vanmiddag ben ik de hele middag zoet in het revalidatiecentrum. Lekker sporten, is natuurlijk wel een goed begin van het nieuwe jaar.
mosje
heb net je verhaal gelezen, wat moet jij een rottijd achter de rug hebben gehad.
ik hoop dat 2006 je alleen maar mooie en goede dingen brengt!!!
vervelend al die onderzoeken maar ze zijn voor een goed doel, je gezondheid en als alles achter de rug is hopelijk ook voor een gezonde zwangerschap!
sterkte en succes
:-* linkie
Heej dames!
Hoe is het??
Hey Janine, hier is alles goed. Het is erg rustig bij dit onderwerp. Weinig dames die oorspronkelijk in mei 2005 gestopt zijn met de pil.
Ga vanmiddag even bij werk langs voor een gesprekje. Zit momenteel nog steeds in de ziektewet, mag waarschijnlijk half februari weer gaan werken. Dus ik ben benieuwd.
Ik ga nu even wat eten want ik barst van de honger!
mosje
hopelijk een goed gesprek gehad op je werk?
janine
hoe is t met jou?
is je ongi nu echt doorgezet en ga je voor de volgende ronde?
hier alles wel goed hoor! niet veel te melden eigenlijk.
Heb inderdaad een goed gesprek gehad. Ze waren zeer tevreden, waarschijnlijk dus eind dit jaar een promotie. Nu moet ik er zo ie zo nog even niet aan denken dus nu zat ik ook niet op een promotie te wachten. Zou ook wel erg gek zijn als je in de ziektewet zit.
Ook heb ik nog een extra bonus gekregen dus ik ben helemaal blij, blij, blij :dance: :dance: :dance:
En vandaag heb ik gebeld om een afspraak te maken met de gyneacoloog. Is pas voor eind maart hoor, want dan wordt mijn medicatie pas aangepast, maar het voelt weer als een stapje verder.
Verder niet zoveel bijzonders hier.
mosje
gelukkig ook weer eens wat goed nieuws!
en begin je in februari weer te werken?
heb je het idee dat je er weer aardig bovenop begint te komen?
ik hoop het voor je!
hier is het allemaal rustig, zit ws in mijn vruchtbare periode
Hai Linkie,
Ik ga inderdaad begin februari weer starten met werken. Eindelijk begint het normale leventje weer op gang te komen. Daardoor is het hopelijk gauw eind maart zodat we weer aan onze kinderwens kunnen werken.
Jij hebt nu dus heel wat kluswerk te doen. Hopelijk ontstaat een dezer dagen een nieuw wondertje. Ik zal voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:: :: :: lieve meistoppers :: :: ::
Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger gaan worden :!: :!: :!:
Bij deze straal ik jullie in…
Hallo meiden,
Waar is iedereen??? Het is hier zo ontzettend rustig!!!
Of is iedereen soms ineens zwanger :dance: :dance:
Hier gaat alles zijn gangetje. Ga volgende week weer een dagje naar werk. Dus ik ben benieuwd.
mosje
het is idd hier erg rustig, iedereen heeft kennelijk andere bezigheden?
fijn dat je volgende week weer een dagje naar je werk gaat.
heb je er zin in of zie je er ook wel tegen op?
gelukkig weer een stap in de goede richting!
ik ben net weer ongi geworden, dus maar weer op naar de volgende ronde, het is niet anders, helaas.
Hai Linkie,
Balen, weer ongesteld. Het was al nooit een pretje maar nu is het extra zuur. Maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ja, ik heb er best zin in om te gaan werken. Weer even gezellig met mijn collega’s. En het leuke is dat het voor mij nu echt gezellig mag zijn. Ik hoef niet hard te werken of zo. Dus ga ik lekker mijn collega’s van hun werk afhouden.
Hai
Ja ik denk dat iedereen ook zo een beetje bij andere onderwerpen kletst!
Ik mag 9 februari naar de gynaecoloog om 15.10 in het Westeinde ziekenhuis in Den Haag.
Hopelijk kunnen ze mijn cyclus op gang brengen!!
Ik ben vanaf maandag een paar dagen naar Euro Disney!!
:knuffel: Janine
Hai Janine,
Lekker naar Euro Disney. Veel plezier daar!!! Kun je ook je gedachten even verzetten, des te sneller is het 9 februari.
janine
veel plezier in eurodisney!
heerlijk even er tussenuit en dan gaan daarna hopelijk de dagen super snel en is het zo 9 febr.
wel vervelend dat je cyclus nog steeds niet vanzelf op gang komt.
gaan ze ook onderzoeken hoe dit komt?
mosje
gelukkig kijk je vooral positief naar volgende week!
Hallo meiden ik wil me even voorstellen ik ben bible en ben ook gestopt in mei 2005.
Ik wordt onderhand gek van mezelf en het wachten iedere maand.
Ik heb wel al 1 dochter van 2 jaar en drie maanden maar daarom is het niet minder rot dat het zo lang duurt voor de 2e in aantocht is.
Ik hoop dan ook dat iedereen hier dit jaar toch wel is geluk mag hebben .
nou dat wou ik even kwijt. groetjes van bible
Bible,
Welkom hier!
De meeste meiden kletsen ook bij andere maanden mee, dus het is hier wel een beetje rustig de laatste tijd…
Ik hoop voor je dat het nieuwe jaar gauw wat zwangerschapshormoontjes voor je in petto heeft!
Groetjes,
Garfield
Hoi hoi
Bible, welkom hier. Er wordt hier niet zo druk gekletst als bij de andere toppics, maar dat mag de pret niet drukken toch?
hai bible
leuk dat je mee komt kletsen, misschien dat dit forum dan ook weer wat in actie komt.
het is idd zo dat veel meiden ook bij andere maanden kletsen, maar ja we kunnen wel weer vaker ook hier posten toch?
gewoon nieuw leven in blazen, ik stem voor!!
hier gaat alles z’n gangetje, wacht tot de klusdagen er weer aan komen.
janine
ben je zenuwachtig voor de 9e of eerder opgelucht dat er nu eindelijk wat gebeurt.
ik zou volgens mij mega gefrustreerd zijn wanneer ik in jou schoenen stond of valt dat mee?
Wat bedoel je met mega gefrustreerd?
Ik wil gewoon dat er eens wat op gang komt, maar het is niet frustrerend. Het enige frustrerende vind ik dat iedereen om me heen zomaar zwanger raakt, terwijl de ander er veel moeite voor moet doen.