janine
fijn dat je niet gefrustreerd raakt van het feit dat je cyclus niet op gang komt.
ik zou dat nml wel hebben, ben soms erg ongeduldig (vandaar ook mijn term mega gefrustreerd).
ik zou er gewoon van balen dat wanneer ik iets graag wil, mijn lichaam niet mee werkt.
ik was gewoon benieuwd hoe dat voor jou voelt en uitte mijn eigen gedachtes dus niets ten nadele van jou hoor.
tja de ene na de andere raakt ‘zomaar’ zwanger, daar baal ik idd ook regelmatig van.
gelukkig merkt je hier op het forum dat er meer meiden in hetzelfde schuitje zitten.
Inderdaad, we zijn gelukkig niet de enige!
Hopelijk wordt dit jaar óns jaar!!
Dat hoop ik ook!
we hebben het wel verdiend!
He meiden,
Kijk een paar daagjes niet, is er in eens heel wat actie bij dit topic. Was wel even geleden maar wie weet wordt er wat nieuw leven in geblazen.
Bible: welkom hier, en we hopen inderdaad op een goed jaar voor ons allen. Maar tot dan kun je je frustraties met ons delen.
Janine: nog twee daagjes en dan… Wie weet ben je dan een stukje verder
Linkie: weer goed aan het voorbereiden op de klustijd. Er weer flink tegenaan dus.
Hier gaat alles z’n gangetje. Tijd gaat best wel snel vind ik. Over ruim twee weken moet ik naar het ziekenhuis voor een nucleair onderzoek. En dan 4 weekjes later heb ik een afspraak bij zowel de cardioloog als de gyneacoloog. Hopelijk ga ik met goed nieuws van de cardioloog naar de gyneacoloog.
Sinds dat spiraaltje is het wel een beetje vreemd. Wordt niet echt ongesteld meer, is dus moeilijk je cyclus te bepalen. Wel wat licht bloedverlies gehad. Maar of dat het nu was, ik weet het niet :think: :think:
jaahh! meiden we gaan er gewoon weer voor bij dit topic hoor!
janine
hoe was het in eurodisney? ben ik helemaal vergeten te vragen…oeps :oops:
ik hoop dat je het er erg leuk hebt gehad en alles even van je af kon zetten.
nog maar 2 dagen dan weet je hopelijk iets meer…ik help je mee .
wel even laten weten hoe het gegaan is natuurlijk!
mosje
hoe was je dagje werken?
ook al helemaal vergeten na te vragen…nogmaals oeps :oops:
en je bent nu de weken aan het aftellen voor de onderzoeken en hopelijk positieve uitslagen.
ben je ook nog steeds aan het revalideren?
gaat het wel steeds een klein beetje de goede kant op?
ik hoop het voor je!!
ervaringen met een spiraaltje heb ik niet dus daar kan ik je geen advies mee geven…sorry
ik hoop idd dat we deze keer goed mikken met de klusdagen, er mag hier ook wel weer een zwangere bijkomen
ben sinds twee weken ook aan het sporten en moet zeggen dat ik het heerlijk vind, alles even helemaal loslaten en even nergens aan denken, alleen met je lichaam bezig zijn!
Linkie: Ik zit in mijn laatste weekje revalidatie. En inderdaad sporten is echt lekker. Momenteel sport ik ongeveer 4 a 5 keer per week. Aangezien ik voorlopig nog niet fulltime werk (duurt ongeveer nog 6 weken) heb ik daar nu lekker de tijd voor. Wil het echt volhouden om zo vaak te gaan aangezien ik dat toen ik studeerde ook deed. Ik heb nu de tijd om wat op te bouwen.
Bovendien kun je inderdaad dat hele zwanger gedoe enz. even lekker uit je hooft zitten.
Janine: Inderdaad, hoe was eurodisney en vandaag toch naar de gyn?? Of ben ik heel erg in de war?!?!
mosje
wat fijn dat je in je laatste revalidatieweek zit, dat is een goed teken!
sporten is idd heerlijk!
fijn dat je daar nu nog veel tijd voor hebt, al is de reden natuurlijk minder leuk.
maar 4 keer in de week red ik echt niet hoor, petje af!
enne volgens mij moest janine morgen (de 9e) naar het ziekenhuis.
Hallo meiden ,hoelang moeten jullie nog wachten voor er weer nieuwe hoop is?
Ik weet het zelf nooit heb heel onregelmatig cyclus,heb nu weer het gevoel dat het raak is mar dat is ook niet voor het eerst.(beetje gevoelige borsten ,misselijk maar ja dat je wel vakker he)
Ik ben nu op 7 jan voor het laatst de rode duivels gehad en zit nu dus op dag 33.(vorge keren 36,31,48,31 dus geen touw aan vast te knopen )
Nou ja ik blijf voor jullie duimen en ook voor mezelf.
Ik heb wel wat gelezen van jullie maar kan het nog niet echt onthouden wat bij wie hoort hoor ,mijn exuces hiervoor.
nou groetjes van Bible :: ::
Bible: gebruik anders een keer ovulatietesten. Dan weet je in ieder geval wanneer ongeveer je eisprong is. Maar het is natuurlijk te hopen dat je ze niet meer nodig hebt, en dat je dus ander nieuws hebt. Ik duim voor je.
Linkie: sorry, inderdaad het is vandaag de 9e. Ben af en toe echt helemaal de kluts kwijt met data’s en dagen.
Janine: en… hoe was het bij de gyn???
bible
ik hoop dat je gevoel klopt en dat het dan ook raak is, maar ik herken het gevoel dat je dat vaker hebt gedacht.
maar eens moet het toch zover zijn toch?
ik zelf temperatuur sinds een paar maanden en dat heeft mij wel wat inzicht gegeven in mijn cyclus.
ik heb het nu twee maanden (cyclussen) gedaan en uit die twee bleek dat ik op dag 17/18 mijn eisprong heb, ongeacht hoe lang mijn cyclus is.
ik varieer van 27 dagen tot 38 dagen maar gemiddeld zit ik op 31/32 dagen.
misschien ook nog een tip voor jou om te doen?
hopelijk is het niet meer nodig voor je en is het deze maand gewoon raak!
janine
hoe is het gegaan in het ziekenhuis?
we zijn erg benieuwd!
Hallo dames,
vanmiddag naar de gyn geweest. Na een vragenvuurtje kreeg ik een inwendig onderzoek. Was even :shock: , maar had me er al op voorbereid, kan het altijd mee vallen als het niet zo is.
Ik heb voldoende eitjes alleen rijpen deze niet (PCO). Ook heeft ze uitstrijkjes gemaakt van de baarmoeder en de urinebuis. Ook is er nog bloedgeprikt.
Volgende week donderdag hoor ik de uitslag, en al is deze in orde, mag ik eerst Provera gaan slikken, dit wekt de menstruatie op. Daarna mag ik verder met Clomid. Op de 21e cyclus dag moet ik dan weer bloedprikken, om te kijken of er een eisprong is geweest.
Zoiezo staat er een afspraak vast op 23 maart.
Ik vond het wel vreemd dat iemand zomaar even alles ging onderzoeken bij je. Maar ik lag er ontspannen bij vond ze. In ieder geval weer een ervaring rijker, mocht het nog een keer gebeuren.
janine
nou, dat vervelende onderzoek heb je in ieder geval weer achter de rug!
en het heeft je ook een heleboel duidelijkheid opgeleverd.
hoe ben je er verder onder?
je hebt nogal wat te horen gekregen nml.
ik weet niet wat pco betekend, is dat iets wat je hebt of niet hebt?
had je iets in die trant verwacht?
ik hoop voor je dat het je in ieder geval een stuk rust opleverd en dat met de voorgestelde behandeling je snel zwanger raakt!
ik moet het hier nu even bij laten want ik moet nu als de wiedeweer naar het werk en daarna zijn we een weekendje weg met schoonfamilie (is net mijn klusweekend dus weet niet of ik daar wel zo blij mee ben :think: )
Hai hai
Linkie, hoe was je weekend weg!!??
Ik heb nog steeds een blauwe plek van het bloedprikken, en kan je nagaan, dat is al een week geleden.
Ben stiekem al begonnen met het slikken van provera, om de menstruatie op te wekken. Eigenlijk mocht ik vandaag pas beginnen na het horen van de bloedonderzoekresultaten. Maar de vorige keer had mijn ha een soortgelijk medicijn voorgeschreven en toen hoefde ik ook niet bloed te laten prikken.
En aangezien mijn mannetje naar het buiteland gaat kan ik de tijd die we hebben goed gebruiken. Dus ik heb nu al een paar dagen voorsprong!
Linkie: Hoe was je weekendje, nog een beetje kunnen klussen?
Janine: Heb je de uitslag van het bloedonderzoek inmiddels? Ik hoop in ieder geval dat de boel een beetje snel op gang komt. Hoe lang gaat je mannetje naar het buitenland (of heb ik iets gemist)?
Hai hai
Uitslagen van de onderzoeken waren goed!
Mijn mannetje gaat over een paar weekjes ongeveer 4 maanden naar Sicilie, hij komt dan wel om de zoveel weken een paar daagjes thuis hoor!
Hallo dames,ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben zwanger ik geloof het zelf nog niet helemaal (6 weken).
Ik zal al mijn energie naar jullie toe sturen :dance:
En vindt het heel rot omdat ik me net pas bij jullie groepje had aangesloten ,maar ja ik ben ook wel blij.
nou heel veel succes verder allemaal en zal blijven duimen :thumbup:
groetjes Bible
Gefeliciteerd!!!
Geniet ervan!!
En tuurlijk mag je mee blijven kletsen hoor!!
Bible,
Gefeliciteerd! :dance: :dance:
Groetjes Garfield
Hai Bible,
Ben dit weekend weinig thuis geweest dus had je berichtje nog niet gelezen. Ontzettend gefeliciteeeeerd.
En waarom rot, we zijn hartstikke blij voor je!!! Onze tijd komt ook nog wel. Nou laat af en toe nog wel wat van je horen hoor!
bible
gefeliciteerd met je zwangerschap!!
heerlijk toch?
je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor!
ik ben al eventjes niet geweest omdat ik dacht dat er niet gepost was (krijg altijd een berichtje in mijn mailbox en nu dus niet).
janine
fijn dat de onderzoeken goed waren, nu maar hopen dat je cyclus snel wat regelmatig is.
slaat de provera aan?
ho snel moet die de menstruatie opwekken?
mosje
hoe is het met jou en het revalideren?
ons weekendje weg (2 weken geleden) was leuk maar heb niet meer kunnen klussen.
voor mij dus geen onzekere wachtweken want ik weet gewoon zeker dat ik niet zwanger kan zijn.
volgende ronde zijn we op vakantie tijdens mijn vruchtbare dagen dus daar gokken we dan maar op he?