@Jennifer: welkom! Hopelijk laat het allemaal niet meer te lang op zich wachten!
@Lotte: en, je charmes nog in de strijd gegooid?
Onze vakantieplannen: 3 weken Turkije :o :dance: . Nu al zin in, we gaan pas in augustus. Alleen zit ik nu dus wel met ‘wanneer word ik ongesteld’, daar zit ik in Turkije echt niet op te wachten in die hitte natuurlijk…Moet even uitzoeken of je menstruatie uitstellen mag met van die pilletjes als je mogelijk zwanger bent of raakt.
Ik heb mijn moeder vanavond verteld dat ik gestopt ben, ik wilde het eigenlijk niet vertellen maar ik kon het niet voor me houden :roll: . Heb haar wel op hart gedrukt het aan niemand anders te vertellen want dat hoeft van mij echt niet.
Én ik heb foliumzuur gekocht vandaag nog snel even, nou ja, ‘fit zwanger’ of iets dergelijks van de Kruidvat. Grote pillen, brrr!
Fijne avond!
Ooh lekker hoor Turkije. Waar ga je heen? Je gaat iig al eerder weg dan mij. Wij moeten nog tot oktober wachten.
Knap van je dat je het aan je moeder hebt verteld. Mijn moeder vertel is absoluut niets. Vind het iets van ons samen. Al denk ik wel dat ze zo’n vermoeden heeft.
Wij zouden eigenlijk vorig jaar al voor een tweede gaan (hadden net 1 ronde gehad) tot mijn man me vertelde liever eerst te willen gaan trouwen. Tja een hoop verdriet van mijn kant en daar is mijn moeder dus wel van op de hoogte. Nou ja en zijn nu inmiddels 2,5 week getrouwd.
Ik gebruik trouwens multi zwanger worden van de etos. Zijn ook mega pillen, maar wel makkelijk weg te slikken.
Ben benieuwd Lotte of het je nog gelukt is vanavond!
Hallo allemaal,
Nou nu wordt het dus officieel… ik ben een juli 2009 stopper.
Ik ben Lenie, 28 jaar oud en ben mama van Finley. Finley is het kleine neefje van Stein op dit forum.
We zijn op een beetje rare manier gestopt met de pil maar… we waren voor de vakantie nieuwe strippen van de pil vergeten te halen. Ik zou ze op mandag gaan halen maar plots gingen we door omstandigheden zondagnacht weg. Dus zijn we eruit en stoppen we gewoon.
Over Finley hebben wij 2 jaartjes gedaan. Ik schreef braaf mee met de stoppers maar het wilde niet lukken, ben mee gaan schrijven op het IUI topic en 6 ronder IUI verder bleek ik zwanger. Nu schrijf ik ook op de augustus 2008 mama’s.
Wanneer jullie vragen hebben stel ze gerust!!!
@aapie: we gaan 2 weken naar Alanya en 1 week naar mijn schoonfamilie bij Ankara. Waar gaan jullie naartoe?
Hmm, ik kom er nu net achter dat ik Primolut (uitstellen menstruatie) absoluut niet mag gebruiken in combinatie met zwangerschap…dus ja, dat risico is een beetje te groot om te nemen. Morgen maar even met de huisarts bellen…
Oei, wat lijkt me dat een vervelende situatie, dat je eerst gestopt bent en je man daarna zegt dat hij ererst wil trouwen. Echt moeilijk!
Ik heb het mijn moeder wel verteld, het is ook wel iets van mijn man en mij, maar er is het laatste half jaar nogal veel gebeurd in onze familie en mijn moeder kon wel even een oppepper gebruiken :hug: . En zowel mijn man als ik hebben een hele goede band met mijn moeder. Dus vandaar.
@lenie: welkom! Grappige manier om te stoppen! ik hoop dat het allemaal vlot zal gaan voor jullie!
Welkom Lenie,
Hopelijk gaat het dit keer allemaal wat vlotter! Of weet je al bijna zeker dat je waarschijnlijk weer met hulp zwanger hoopt te worden?
Wanneer is je nod? Iig succes met klussen he!
Lekker hoor Malike. Lekker zon, zee en zand/strand.
Wij gaat in oktober 16 dagen naar de dominicaanse republiek. Onze verlate huwelijksreis.
Het was idd erg moeilijk om ineens het klussen op te moeten geven. Vooral omdat het vrij onverwachts was. Het heeft me heel wat tranen gekost.
Gelukkig is het jaar wel snel voorbij gegaan. Nu hoop ik dan ook dat we niet lang hoeven te klussen.
Wat betreft primolut, of je moet zeker weten dat je wel zwanger bent, of je moet zeker weten dat je niet zwanger bent.
Of anders maar het risico nemen dat je op vakantie ongi wordt.
@aapie wrote:
Welkom Lenie,
Hopelijk gaat het dit keer allemaal wat vlotter! Of weet je al bijna zeker dat je waarschijnlijk weer met hulp zwanger hoopt te worden?
Wanneer is je nod? Iig succes met klussen he!
.
We weten niet hoe het zal gaan lopen. EVen in het kort: het zaad van mijn vriend is zeer slecht en zwemt dus niet ver genoeg. Bij mij is eigenlijk alles goed. Dus nu hopen dat zijn zwemmertje zwemles hebben genomen.
Wij grappen er wat over. We moeten het een half jaar proberen en dan mogen we naar de gyn als we niet zwanger zijn.
NOD is even lastig. Horen jullie de volgende keer.
Zo zo, ik ben even een dagje niet online en er zijn gelijk twee nieuwe leden bij.
Welkom Jennifer en Lenie.
Lenie wat leuk dat jullie voor een 2de gaan.
Ik heb weer mijn saaie lijstje aangepast met de laatste nieuwe leden erbij. Als jullie de ontbrekende gegevens nog even doorgeven dan voeg ik die nog even toe.
Mocht toevallig één van jullie creatiever zijn met lijstjes maken, dan mag dat natuurlijk ook.
Ik ben een rund met lijstjes maken… Kan er niet veel mooiers van maken.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=76764&highlight=
Hier even een topic die ik zojuist heb aangemaakt!!
:dance: We hebben al een leuk groepje bij elkaar nu.
Lenie, jij ook welkom bij de juli-stoppers.
Jennifer, volgens mijn banner zou ik inderdaad snel kunnen testen, maar Ik denk dat het nog wel even duurt.
mijn vorige cyclus was maar 25 dagen en aan de hand daarvan heb ik mijn banner gemaakr.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat deze cyclus langer is en verwacht dat mijn nieuwe nod rond mijn verjaardag zal zijn.
En wat het verleiden betreft, niet gelukt
Aaaah, Lotte… misschien niet subtiel verleiden, maar gewoon eh…niet zo subtiel?? :hug:
Hubby hier denkt dat we zwanger kunnen worden op dag 5 van mijn cyclus :lol: :lol: :lol: - hij komt er speciaal voor naar huis (hij is deze week weg voor werk op zo’n 1.5 uur rijden)… Ach, hij wil gewoon heel graag een tweede…of misschien een goed excuus voor hem om net te doen alsof hij het niet snapt en te knuffelen :roll:
Jammer dat het verleiden niet heeft geholpen Lotte. Volgende keer beter. Dan is het echt hopen dat juist dat ene zwemmertje een mega uithoudingsvermogen heeft!
Haha wat een super vent Jade!
Theoretisch gezien hebben we met een beetje geluk op het juiste moment geklust. zondagmorgen kwart voor 4 ongeveer :mrgreen:
De test was maandag positief en ik denk dat ik maandag aan het eind van de middag mijn eisprong heb gevoeld.
Als de zwemmers inderdaad 48 uur in leven kunnen blijven heeft er misschien wel 1tje liggen wachten
Deze theorie had ik zelf al bedacht maar niet uitgesproken, en vanmiddag kwam mijn vriend er zelf mee.
Hij snapt dus toch wel hoe het allemaal werkt :mrgreen:
Potverdikkie wat duurt het toch lang voordat ik kan testen zeg.
Ik ben zo nieuwsgierig, maar het duurt nog een week voordat ik een beetje betrouwbare test kan doen. Was het maar al vast volgende week.
@lotte ik hoop voor je dat en een super zwemmer bij zit. Wanneer denk je dan dat je kan gaan testen?
@Jade, zo die man van jou heeft er zin in. 1,5 uur heen en terug voor een leuk klusje.
@Jenniffer, wat een spannende dagen voor je nog. Ik duim voor een positieve uitslag voor je. :thumbup: :thumbdown:
Dat wachten duurt idd altijd zo lang met testen.
Met die IUI behandeling wist je op de dag precies wanneer je kon testen. Jammer genoeg ook iedereen die kon rekenen dus die dag werd ik suf gebeld.
@lenie wrote:
Dat wachten duurt idd altijd zo lang met testen.
Met die IUI behandeling wist je op de dag precies wanneer je kon testen. Jammer genoeg ook iedereen die kon rekenen dus die dag werd ik suf gebeld.
Dat lijkt me helemaal irritant. Helemaal als het helaas nog niet raak is die maand.
Ronnie was ook zo leuk om heel wat mensen te vertellen dat wij voor een tweede gaan na ons trouwen. Dus nu 1,5 maand na ons trouwen gaan mensen mij al vragen of ik zwanger ben :?
Dus ik Ronnie maar even gezegd dat hij het niet aan iedereen moet vertellen.
Hey meiden!
Ik heb vandaag bloed laten prikken! Een hoop bloed, en pijn, dat mens kon niet echt prikken :wall:
Maar goed, Vrijdag de uitslag, en dan Maandag opnieuw, ik hoop toch op iets positiefs, alhoewel het best moeilijk is na zo’n rot tijd!!
Lynda! ik ben trouwens 26, en mijn NOD is even op dit moment onbetrouwbaar, heb daarom ook maar mijn banner weggehaald …
Lotte! Lekkere tijd om te klussen haha … Hoop dat het is gelukt!!
Lenie! Heeeeel veel afspraken, en dingen doen deze week, dan duurt het minder lang, tenminste zo doe ik het altijd :mrgreen:
Lynda, ik ga (als het tenminste zover komt) op mijn/onze verjaardag testen.
:think: Misschien moet ik mijn banner even aanpassen, want iedereen vraagt wanneer ik ga testen en als ik zeg de 27e krijg ik allemaal :shock: reacties :lol:
Jennifer, spannende dagen voor jou.
17 juli is een mooie datum, hopelijk ook voor jou.
Jennifer ik heb je leeftijd erbij gezet. Dus het staat genoteerd.
Ik zal nog even wachten met hem hier weer neer te zetten, tot ik nog wat meer info heb of als we een deeltje 2 gaan starten
Nou waarschijnlijk wordt ik gewoon een Juli stopper!!
Heb de moed al een beetje opgegeven!!
Mijn mannetje en ik gister een leuk spel gedaan, een kamasutra spel haha …
Was best geinig, maar had, toen we eenmaal aan de daad gingen beginnen, helemaal geen zin meer!! :roll:
Dus we gingen maar slapen …
Lag aan mij trouwens, maar voelde me wel lullig!