DE STOPPERS VAN JULI 2009!!!

Vanaf julie 2009 willen wij voor een 2e kindje gaan.

Wie o wie doet er mee?

Goed zo :thumbup: Succes!! Juli duurt nog ff maar voor je het weet is het om!

Heej Lotte,

Vooralsnog is het augustus bij ons maar zoals je in het ei-rammelaarstopic hebt kunnen lezen kan het ook nog juli worden. Dus wie weet kom ik hier me toch nog aansluiten :slight_smile:

Hopelijk vindt je veel medestoppers en anders moet ik mijn man maar overtuigen dat je heel zielig alleen stopt in juli en wel een medestopper moet hebben :lol:

Daar hou ik je aan Meggie.

Ik verwacht echt nog wel meer juli-stoppers hoor.

Het is tenslotte pas april.

Succes voor alle juli stoppers :thumbup:

lol hier nog zo iemand :lol: oficieel is het augustus maar het lijkt op dit mement meer op Julie :mrgreen:

aacch we zouden een julie/augustus stoppers topic kunnen maken :lol:

Niet te ongeduldig Babs :lol:

Voor je het weet is het augustus.

ja lotte juli/augustus stoppers!!

@bianca&? wrote:

ja lotte juli/augustus stoppers!!

:think: Ik weet het niet hoor.

Straks zijn er in die periode heel veel stoppers, dan wordt het erg lastig om alles te volgen.

Misschien eerst even afwachten?

“Samen gaan” kan altijd nog.

Hoi Lotte,

Ik ben het met je eens hoor, we kunnen in juli altijd verder kijken om samen te gaan. Het duurt nog even. En je kunt ook samen gaan met juni want Bloempie is daar tot nu toe alleen.

:-*

Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat er nu nog niet zoveel stoppers zijn omdat we wel erg vroeg zijn met het openen van een topic.

Mijn ervaring heeft me geleerd dat er vanzelf meer stoppers komen.

Vandaag zou ik weer met een nieuwe pilstrip moeten beginnen, maar dat doe ik dus niet.

Dus ik zou nu al zwanger kunnen worden, maar dat doen we nog maar even niet.

Voorlopig gaan we aan de rubbers.

Spannend Lotte :wink:

Nog minder dan 2 maandjes dus!

Nog zo’n 2 1/2 maand.

Ik ben zo benieuwd hoe mijn cyclus zal worden.

Hopelijk ben ik net zo snel als de vorige keer regelmatig.

Ik heb nu maar een half jaar de pil gelikt, daarvoor was het 10 jaar.

Maar dat zegt natuurlijk niks.

Oh ja natuurlijk jullie beginnen natuurlijk als jullie dochter 1 is geworden. Dan is het inderdaad iets langer.

Ik denk dat het wel uitmaakt dat het nu maar een half jaar is dat je de pil geslikt hebt hoor. Nou hopelijk ben je snel zwanger :slight_smile:

Wat ik wel weer grappig zou vinden is als we in dezelfde maand uitgerekend zouden zijn :slight_smile:

Ik zit in het juli-topic te kletsen terwijl ik niet eens een juli-stopper ben :shifty:

@Meggie wrote:

Ik zit in het juli-topic te kletsen terwijl ik niet eens een juli-stopper ben :shifty:

Geeft niks hoor, ik vind het wel gezellig :lol:

Wat een raar idee, ik zou nu zomaar zwanger kunnen worden.

Nog 2 maanden en 10 dagen :mrgreen:

Hoi iedereen!

Ik ben Leida en ik kom uit de topic maart/april 2009 gewandeld. We hebben het even uitgesteld, omdat we nog met het kleine gezinnetje naar Azië willen in januari. Daarna is mijn meisje leerplichtig vandaar.

We hebben afgesproken dat ik wederom zal stoppen in juli. Duurt nog even, maar ach,… de eierstokken rammelen als een gek, dus vooral niet overbodig zo’n topic.

Leida gezellig dat je mee komt kletsen.

Het is zo juli hoor :wink:

En samen komen we die tijd wel door denk ik.

Leuk zeg, op vakantie nar Azie.

Gaan jullie een rondreis maken?

Dat denk ik ook wel! Ik zit er in iedergeval vol van, en kan eigenlijk niet zo lang wachten vind ik… :inlove: