Leida, we zitten ondertussen al bijna halverwege mei
Ik zit nu in de eerste cyclus zonder pil.
Volgens mijn banner ( ik heb voor het gemak een cyclus van 28 dagen aangehouden) zou ik morgen een eisprong moeten hebben.
Straks maar eens op zoek naar rekbaar slijm :mrgreen:
Nou dat is spannend !! :mrgreen:
Zit je dan wel goed hier in het juli hoekje? Je bent al gestopt.
Ja hoor.
Ik ben gestopt met de pil maar we gebruiken nog wel rubbers.
Op dit moment ben ik aan het “ontpillen”.
Whaha, maar dan ben je eigenlijk aan het valsspelen :mrgreen: Ik ben vorige maand al ontpilt met alle uitslag en dergelijk erbij,…besluiten we dat we toch nog even willen wachten. Moet ik er straks weer doorheen.
We gaan trouwens met de rugzak door Thailand. We zijn er al eerder geweest en weten de weg een beetje. Nu voor de 2e x met kind. Ze vind het prachtig! Nu kan ze gelukkig al een end lopen en hoeft misschien de kinderwagen niet mee, ze is dan al 4. Scheelt weer een hoop gesjouw.
Ik kan niet wachten!! Heb er al zo’n zin in! :dance:
Het lijk me wel een hele uitdaging om met een kind zo’n reis te gaan maken.
Ik geloof niet dat ik dat snel zou doen.
Ik vind het al heel wat dat wij komende zomer naar Zeeland gaan :mrgreen:
Ik ben geen valsspeler hoor :naughty:
Je bent een stopper als je met anticonceptie stopt, en het maakt niet uit wat dat is.
Ja zo kan je het natuurlijk ook zien. Dan kan het wel direct raak zijn. Misschien is dat helemaal niet zo’n slecht idee.
We reizen met kindje alleen niet zo snel als zonder kindje. Daar wordt je helemaal kriegel van en het kind ook. Maar het is niet zo’n enorme opgave hoor. Je bent thuis ook met je kindje, alleen op vakantie kan je één op één zijn en heb je alle tijd van de wereld.
We gaan regelmatig die kant op, en we hebben onderweg al kennis gemaakt met mensen die we weer op gaan zoeken.
Dat klinkt allemaal wel erg leuk.
Voor ons is zoiets allen (nog) niet weggelegd.
Onze dame houdt er absoluut niet van om in de auto te zitten, laat staan in het vliegtuig.
We dachten dat het beter zou gaan als ze in een andere autostoel zou zitten, maar dat is helaas ook niet zo.
Ze kan nu wel iets meer zien enzo, maar na een half uurtje heeft ze het toch echt wel gehad.En Zeeland is bijna 2 uur rijden van ons uit
Whahaha, en nu dacht ik in het vorige bericht Nieuwzeeland te lezen.
Maar dan is 2 uur wel genoeg. Je hoort wel eens dat kinderen zo lekker slapen in de auto,… mijn kindje ook niet hoor. Hoelang de reis ook duurt!
Ze heeft een x opweg naar Thailand 11 uur wakker geweers. Dat is de hele vlucht! Dat was iet prettig,… zeker niet omdat ze zodra we voet buiten het vliegtuig zette, madam als een blok in mijn armen in slaap viel. Toen moesten we nog naar de koffers wandelen,… pfff wordt weer moe als ik eraan denk.
:lol: Dat is een goeie.
Nee hoor we blijven “gewoon” in Nederland.
Toen Yinthe heel klein was sliep ze weleens in de auto, maar dat was al snel voorbij.
Misschien dat ze als ze echt heel moe is even gaat slapen
We hebben besloten dat we de hele dag de tijd hebben om te reizen en onderweg regelmatig stoppen als dat nodig mocht zijn.
Dus het zal best wel goed komen.
Ik snap even helemaal niks meer van mijn cyclus.
Was ik er vrijdag nog va overtuigd dat ik een eisprong had, sinds gisteren twijfel ik daaraan.
Gisteravond ontdekte ik ineens behoorlijk wat rekbaar slijm.
Misschien toch nu pas een eisprong :think:
Volgens mijn banner wordt ik volgende week ongi, maar ik denk dat het een weekje later wordt.
Afwachten dus.
Hoi Lotte even een schopje voor jullie stopperstopic :mrgreen:
Ik had afgelopen maand precies hetzelfde, de 2e keer klopte wel want precies 2 weken daarna ongesteld.
Hopelijk komen er snel wat meer juli stoppers
Thanks Meggie
En wat meer julistoppers betreft, die komen vast nog wel.
Het is tenslotte nog maar mei.
En anders blijven we gezellig met z’n 2-tjes.
Zo Lotte, wij lopen snel :mrgreen:
Ach,…
Ik kom net thuis van een weekendje familie. Gelukkig hebben we het weer getroffen! Super lekker warm,…
Morgen denk ik het badje maar opzetten voor de kleine.
Het weer was inderdaad heerlijk de afgelopen dagen en morgen ook nog.
Wij genieten er ook volop van.
Ik vind het heerlijk om buiten met Yinthe te spelen.
Lekker met de blote beentjes in het gras.
Van mij mag de zomer nog wel een paar maanden duren.
Nou,… dat lijkt me wel wat. De hele zomer, zomer!! :mrgreen:
Slecht geslapen vannacht,… och er trokken onweersbuien over, niet te kort.
Vanmiddag nog even werken en weer op tijd naar bed!
We zijn vandaag naar een bijeenkomst gegaan voor de nieuwe basis school voor mijn dochter! Super leuk! Ik weet zeker dat ze het heel leuk gaat hebben daar.
Bij jou ook al noodweer?
Hier is het op wat onweer rond half 6 na erg meegevallen.
Vond je het moeilijk om een school uit te zoeken?
Ik zit soms ook al te denken naar welke school we Yinthe willen doen.
Er zitten er bij ons in de wijk 3 bij elkaar.(Katholiek, Protestant en openbaar)
Keus genoeg dus.
Gelukkig hebben we nog even de tijd.
Na de zomer moeten we haar eerst maar eens inschrijven voor de peuterspeelzaal.
Vandaag is volgens mijn banner mijn niet ongi dag.
Tot nu toe is er nog niks dat erop wijst dat er wat onderweg is, maar dat had ik ook niet verwacht.
Zwanger kan ik niet zijn want we hebben netjes opgepast dus testen doe ik zoiezo niet.
Gewoon maar rustig afwachten wat er de komende dag(en) gaat komen.
Nog geen :twisted: te bekennen.
Vandaag ben ik na 30 dagen ongi geworden.
Toch best netjes voor een eerste cyclus na het stoppen met de pil.
Ik ben er in ieder geval blij mee
Best netjes 30 dagen! Ik was de eerste x een paar maanden terug 35 vrij.
Hier best wat noodweer gehad hoor. Ben zelf 's nachts mijn bed uit gegaan om wat aan te trekken. Zodat ik niet in mijn niksie naar buiten hoefde te rennen, als de bliksem wel in zou slaan.
Wat een gedonder!! Gelukkig heeft ie ons gemist :mrgreen:
Nog een maand en dan stoppen we met de pil! :inlove: Gaat best snel!
Heb je nog een beetje genoten van het weer?
Ik wel, begin eindelijk een leuk gezond kleurtje te krijgen.