Dan hebben jullie echt wel noodweer gehad zeg. :shock:
Inderdaad, nog een maandje voor we stoppen met ac.
We kunnen nu echt af gaan tellen.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er zich meer stoppers melden.
Sja,… 't is wel een beetje magertjes nog.
Ach we wachten ustig af.
Het is ook nog geen juli
Even dit topic iets omhoog halen dan valt het meer op
Hier zijn de :twisted: weer verdwenen.
Nu maar wachten op het volgende bezoekje :mrgreen:
Nou spannend hoor, dat zou dan wel de laatste x kunnen zijn, voorlopig :mrgreen:
Het ligt er een beetje aan hoe mijn cyclus is, maar het zou inderdaad zomaar de laatste keer kunnen zijn.
Maar als mijn cyclus hetzelfde of langer is dan duurt het nog iets langer.
:think: Zeg ik dat nu goed :mrgreen:
Nou ja , het komt er op neer dat als mijn cyclus nu weer 30 dagen is mijn eisprong in juli op de 14e zal zijn en dat is 3 dagen te vroeg om voor het eggie te gaan
Ja ik weet het, ik ben heel erg :mrgreen:
Maar als mijn cyclus nu iets langer is, dan zou het ook zomaar kunnen dat ik 17 juli een eisprong heb en dan kunnen we meteen aan het “werk” :lol:
Nog steeds geen nieuwe juli-stoppers???
@Lotte wrote:
Het ligt er een beetje aan hoe mijn cyclus is, maar het zou inderdaad zomaar de laatste keer kunnen zijn.
Maar als mijn cyclus hetzelfde of langer is dan duurt het nog iets langer.
:think: Zeg ik dat nu goed :mrgreen:
Nou ja , het komt er op neer dat als mijn cyclus nu weer 30 dagen is mijn eisprong in juli op de 14e zal zijn en dat is 3 dagen te vroeg om voor het eggie te gaan
Ja ik weet het, ik ben heel erg :mrgreen:
Maar asl mijn cyclus nu iets langer is, dan zou het ook zomaar kunnen dat ik 17 juli een eisprong heb en dan kunnen we meteen aan het “werk” :lol:
Meen je nou dat je niet voor het eggie gaan als je je eisprong voor de 17de hebt of is dat een geintje???
Dan weet ik wanneer ik moet duimen
Dat meen ik serieus.
Ik wil echt een jaar ontzwangeren :oops:
aha, tsja… als jij dat wilt dan moet je dat natuurlijk gewoon doen! :thumbup:
We hebben geen haast.
Het voelt nu heel anders dan de 1e keer.
Toen kon het allemaal niet snel genoeg gaan.
Zo voelt het hier ook! Ben er eigenlijk heel weinig mee bezig. Vandaag gewoon weer zalmfilet gegeten bijvoorbeeld terwijl dat officieel natuurlijk niet mag als je zwanger bent. De vorige keer had ik dat echt NOOIT gedaan als ik wist dat ik een kans had zwanger te zijn. Nu heb ik er niet eens aan gedacht. Het kwam net pas in me op! :wall: :doh:
Ik zie dat jij ook niet zo vaak meer op het juli-topic zit? Ik ben er ook weinig… het is er zoiezo heel stil :oops:
ja het is rustig,… 't is mooi weer buiten,… dan heb ik niet zo veel tijd voor de pc.
Met het mooie weer ben ik ook niet zoveel hier hoor.
Al moet ik zeggen dat ik hier vorig jaar met mijn dikke buik wel veel te vinden was.
Toen was het buiten soms echt te warm.
Morgen ga ik weer naar de ha om mijn bloeddruk te laten controleren.
Ik hoop echt zo dat ik mag stoppen met de medicijnen die ik slik
Hallo juli-stoppers,
Ik wil mij graag bij julie voegen.
Ik ben nu al twee maanden pilloos. Mijn cycles is nu 28 en 27 dagen geweest, dus dat is al lekker regelmatig.
Wij zijn vorige week getrouwd en nu gaan wij dus voor een tweede.
(eigenlijk moet ik dus bij de juni stoppers zitten, maar daar is het al lekker druk).
:dance: :dance: :dance: we hebben een medestopper!!!
Lynda welkom bij de juli stoppers.
Ik vind dat je een juli stopper bent hoor.
Zelf ben ik namelijk ook als sinds vorige maand gestopt met de pil, maar omdat we nu nog rubbers gebruiken ben ik dus nog niet officieel met anticonceptie gestopt.
Ik vind dat je pas een stopper bent vanaf het moment dat je ervoor gaat.
Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Hebben jullie een leuke dag gehad?
Het was een geweldige dag. Het gaat alleen allemaal zo snel. Je werkt er maanden naar toe en dan is het zover en poef, de dag is voorbij.
Maar alles is gegaan zoals wij wilde en er is niets fout gegaan. Dus top.
Fijn dat jullie zo’n mooie dag gehad hebben.
Ik heb al wat foto’s gezien :oops:
Dat mag hoor.
Ik heb al mijn foto´s op mijn hyves staan, maar dan moet je wel vriendjes zijn, wil je ze kunnen zien.
De foto´s van de fotograaf daar moet ik nog een paar weekjes op wachten dat is wel jammer.
Hoe is het verder met de stoppers?
Juli is ook echt een mooie maand om te stoppen als het dan in één keer raak is is april een mooie maand om uitgerekend te zijn