DE STOPPERS VAN JULI 2009!!!

:dance: Gisteravond en vanmorgen heb ik rekbaar slijm gespot.

Voor een 30 dagen cyclus zou het te vroeg zijn, dus wie weet heb ik nu wel een iets kortere cyclus.

Ik wil liever een mei kindje :oops:

Misschien sluit ik me bij jullie aan… Als mijn bloeddruk goed blijft, stop ik in juli met de pil. begin juli nl nog een keer controle. Slik sinds januari bloedddruk pillen die mogen tijdens zwangerschap om alvast met goede medicatie en een mooie bloeddruk de zwangerschap in te gaan. In maart laatste controle gehad, toen hadden we een "go"van de arts, maar wilden zelf toch nog 3 maanden aanzien. Als het nu nog steeds goed is, dan durfen we :slight_smile:

dus misschien tot later.

groetjes nic

Jeeeeeeeeeeeeee…! Nog meer stoppers!

Welkom dan Nic en Lynda!!

Het was lekker rustig hier, maar we hadden goede hoop dat er meer stoppers zouden komen!

Ik ga liever voor een mei kindje, dat zou beter uitkomen met de vakantie en opleiding :lol: strakke planning hier…

We gaan eind dec met vakantie en ik wil niet met een al te dikke buik rond lopen,…dan wordt alles zo’n onderneming.

Mei is ook een mooie maand. Past ook in het verjaardagen plaatje.

Mijn man is in januari jarig, ik in juli en Tycho in september, dus april/ mei zou mooi in het rijtje passen.

Ik heb mij nog niet zo in het rekbare slijm verdiept. Maar als je rekbaar slijm hebt dan ben je op zijn vruchtbaars?

(moet dat dan maar in de gaten gaan houden)

Nic, al weet je nog niet zeker of je een juli-stopper bent, toch alvast welkom bij de club.

Lynda, het klopt helemaal hoor wat je schrijft over rekbaar slijm.

Ik moet jullie iets bekennen.

Was ik altijd vastbeloten om pas na de 1e verjaardag van onze dochter voor het eggie te, dat lukt nu niet meer.

Gisteren ( zo rond mijn eisprong) hebben we zonder rubbers geklust :oops:

We hadden zoiets van, we zien wel wat er gebeurd.

Dus stiekem ben ik toch een juni-stopper.

Maar ik blijf gezellig hier kletsen hoor :wink:

@Lotte wrote:

Lynda, het klopt helemaal hoor wat je schrijft over rekbaar slijm.¨

Nou dan ga ik volgende maand eens even extra letten op mijn slijm (klinkt ook lekker smakelijk, hihi).
Dan zeg ik; 'Schatje mijn slijm is rekbaar we gaan even lekker klussen'!

@Lotte wrote:
Ik moet jullie iets bekennen.
Was ik altijd vastbesloten om pas na de 1e verjaardag van onze dochter voor het eggie te, dat lukt nu niet meer.
Gisteren ( zo rond mijn eisprong) hebben we zonder rubbers geklust :oops:
We hadden zoiets van, we zien wel wat er gebeurd.
Dus stiekem ben ik toch een juni-stopper.
Maar ik blijf gezellig hier kletsen hoor :wink:

Stoute klussers :D

Wij hebben stiekem ook al geklusd deze maand. Tijdens onze huwelijksnacht. Was wel niet op mijn vruchtbaarste dagen, maar je weet maar nooit hoe het zaad gaat.
Het lijkt ons wel leuk als het na die keer al raak is, dat we kunnen zeggen dat wij ons kindje tijdens onze huwelijksnacht hebben verwekt.

Het zou wel heel bijzonder zijn als je nu zwanger bent.

Niet iedereen kan zeggen dat haar kindje in de huwelijksnacht verwekt is.

Hier vanochtend weer rekbaar slijm :think:

Dat kan volgens mij 2 dingen betekenen.

1. ik heb nu pas een eisprong.
  2. ik ben zwanger, bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een paar dagen nadat ik een eisprong had gehad weer veel rekbaar slijm.

En we wachten rustig verder :liar:

@Lotte wrote:

En we wachten rustig verder :liar:

:smiley: :smiley: :smiley: Ik denk ook dat ik heel relax ben, maar ik ken niet wachten tot ik ongesteld moet worden (en het dan dus niet wordt).

Hier verder weinig te melden, we klussen rustig verder en wachten rustig af.

Ik was ook heel relaxt de afgelopen maanden maar nu het moment van voor het eggie gaan dichterbij komt wordt ik steeds ongeduldiger.

Helemaal nu het raak kan zijn.

Deze 2 weken lijken voorbij te kruipen.

Wat is het rusitg hier.

Allemaal aan het voorbereiden op het grote moment??? :mrgreen:

Ik weet niet zo goed wat ik moet denken.

Het ene moment denk ik dat het weleens raak kan zijn, het volgende moment voel ik helemaal niks meer.

Maandag ben ik begonnen met temperaturen.

Dat heb ik vaker gedaan en op de dag dat ik ongi moest worden daalde mijn temp.

Op die manier kan ik dus in de gaten houden of ik wel of niet zwanger zou kunnen zijn.

En ik heb alvast van die goedkope zwangerschapstesten gekocht voor het geval ik echt niet meer kan wachten met testen.

Nou ik heb nog geen testen gehaalt.

Ik ben opzich heel regelamatig, althans dat was ik tijdens mijn vorige periode dat ik met de pil was gestopt. Afgelopen maand was ik netjes na 27 dagen ongesteld geworden, dus ik verwacht dat deze maand weer.

Dus ik ga pas testen al ik echt een week overtijd ben ofzo.

Maar dat gevoel herken ik wel. Af en toe denk ik ook wel eens ik voel wat en het andere moment voel ik weer niks aan mijn lichaam.

Het zit helaas niets anders op dan gewoon maar af te wachten. Al lijkt de maand deze maand wel veel langer te duren.

Nog maar een week tot mijn nod :shifty:

Ik ben nu vrij rustig.

Tempen doe ik nog wel iedere dag.

vandaag was mijn temp 0,1 lager dan de afgelopend agen maar dat zegt nog niet zoveel.

Mijn ervaring is dat mijn temp op de dag dat ik ongi wordt ongeveer zo’n 0,3 lager is dan de dagen ervoor.

Vandaag is mijn NOD. Duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat ik niet ongesteld wordt.

Mijn duimen draaien op volle toeren :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hier is het nog steeds afwachten.

Nou bij deze weet ik dus dat ik super regelmatig ben.

Vanmorge netjes ongesteld geworden, dus dit is al de derde maand dat ik netjes na 27 dagen ongesteld ben geworden.

Nou nieuwe ronde nieuwe kansen.

Dat is ook fijn om te weten :dance:

Mijn lijf doet een beetje raar.

Riep ik een paar dagen geleden nog dat ik aan mijn temp kan zien wanneer ik ongi wordt, nu weet ik het niet zo zeker meer.

Of ik zou vandaag ongesteld moeten worden en dat zou zelfs voor een cyclus van 28 dagen te vroeg zijn.

En ik ben vandaag ongi geworden.

En dat na “maar” 25 dagen :shock:

Zo’n korte cylcus heb ik nog nooit gehad.

De volgende ronde begin ik halverwege mijn cyclus weer met tempen.

Het is een veel goedkopere manier dan testen :wink:

Nou dan lopen we nu zo´n beetje gelijk op.

Wel irritant dat je cyclus zo onregelmatig is.

:lol: inderdaad.

Maar ik denk niet dat deze cyclus weer 25 dagen is hoor, eerder iets langer.

De tijd zal het leren.

De :twisted: zijn alweer bijna verdwenen :dance:

Het is al bijna juli, waar blijven de juli-stopsters???