DE STOPPERS VAN JULI 2009!!!

Nou ik denk dat ik nog wel 2 dagen last heb van de :twisted: . Ik heb er bijna een week last van.

Ja, het is hier nog lekker rustig. Maar woensdag is het al weer juli.

Wat een heerlijk weertje was het vandaag zeg. Beetje bewolkt, maar warm. Wij zijn vandaag naar de Veteranendag geweest op het Malieveld.

Tycho vond het echt geweldig al die grote militaire voertuigen en de paarden.

Morgen gaan we waarschijnlijk nog naar Parkpop dus een lekker leuk druk weekend.

Pffffffff, ik vond het echt mega-warm.

En dan nog niet zo zeer voor mezelf maar meer voor Yinthe.

Ze heeft het toch al snel warm, dus vandaag was het heel erg.

En dan wil ze ook nog niet zoveel drinken :wall:

Ik neem vanavond weer een flesje mee naar boven.

Als ze dan wakker wordt kan ik haat wat water geven.

Voor die kleintjes is het al snel heel erg warm.

Tycho heeft nu eigenlijk nooit echt last van de warmte. Als ik dan loop te puffen en te zweten, dan heeft hij het nog naar zijn zin.

Ik zie hem zelden zweten.

Maar toen hij nog zo klein was, zag ik het echt aan zijn rooie koppie dat hij het ook heet had. Lekker alleen nog maar een rompertje aan dan.

Hier nog even twee foto´s van Tycho vandaag. Echt leuk voor knullen zo´n dag.

Wauw, wat stoer zo vliegtuig.

Daar zou ik zelfs nog van onder de indruk zijn.

Het is echt het prachtigste weer van de wereld en ik voel mij beroerd en heb de halve dag in bed gelegen. Echt zonde.

Mijn keel lijkt wel scheerpapier en ik hoest als een schorre hond.

Ik hoop dat ik mij straks nog wat beter ga voelen want dan wil ik eigenlijk nog even naar parkpop.

Maar ik weet het nog zeker. Misschien wordt het wel een boulevard-je pakken op Scheveningen vanuit de auto zodat ik toch nog van een heerlijke zomeravond kan genieten.

Wat een balen zeg, dat je je net met het mooie weer zo rot voelt.

Gaat het al iets beter nu???

:hug: :-*

Het gaat gelukkig wel wat beter, heb alleen nog steeds een keel van schuurpapier.

Ben helaas niet meer weg geweest. Maar wel nog lekker op ons terras gezeten.

Morgen heb ik weer lekker een dagje voor mezelf. Tycho gaat lekker naar de creche spelen met zijn vriendjes.

Weet alleen nog niet wat ik ga doen morgen.

Wat dacht je van lekker niksen en genieten van het mooie weer???

Ik zou willen dat ik dat kon, maar ik moet helaas werken.

Ik wou dat ik weer een baan had. Zit nu sinds januari thuis.

Door een re-organisatie ben ik mijn baan na 10 jaar kwijt geraakt.

Maar nu met dat lekkere weer vind ik het minder erg dat ik nog geen andere baan heb gevonden.

Genieten ga ik zeker morgen van het mooie weer. Maar ga ik lekker op mijn eigen terras zitten of ga ik lekker bij een vriendin in de tuin zitten. Of lekker ergens bij een strandtent.

Klinkt goed.

Als ik dichterbij had gewoond was ik na mijn werk even langs gekomen :wink:

:dance: Het is bijna juli!!!

Ja, bijna juli en ik zie het groen gedeelte van de maand al lekker dichtbij komen, dus we kunnen gaan ´sporten´!

:dance:

Ik zit morgen al in het groene deel van mijn banner :roll:

Maar ik denk niet dat ik nu al een eisprong ga krijgen hoor.

We gaan de komende week ook nog niet klussen omdat ik volgende week een uitstrijkje moet laten maken tja, ik wordt 30 :shock:

En dan mag je niet zwanger zijn.

Ik had het uitstrijkje ook uit kunnen stellen tot na een zwanerschap, maar dat doe ik maar niet.

We gokken dat deze cyclus weer wat langer is en mijn eisprong pas na dinsdag zal zijn :pray:

Dat uitstrijkje heb ik al weer drie jaar geleden gehad.

Maar inderdaad je kan het beter nu doen, dan heb je het maar gehad.

Hier weinig spannends te melden. Met dit warme weer doe ik lekker weinig dan alleen maar lui in het zonnetje zitten en relaxen.

Mannetje moet nog vier weken werken en dan heeft hij drie weken vakantie. (ik heb nu continu vakantie).

Wij gaan lekker een paar dagen naar Duitsland rond mijn verjaardag.

Verder nog twee dagen naar het Efteling hotel en voor de rest lekker naar Schevenigen de camping van mijn ouders.

Hebben jullie vakantieplannen?

Klinkt heerlijk, jullie vakantieplannen.

Mijn vriend moet krijgt begin augustus vakantie, ik een weekje later.

Nou ja, een weekje later.

Gisteren kreeg ik mijn rooster voor augustus en toen zag ik dat op woensdag mijn laatste werkdag is dus ik ben heel halve week langer vrij :dance:

Wij gaan in onze vakantie een weekje naar Zeeland.

Ik ben benieuwd hoe dat gaat, want Yinthe houdt niet van autorijden.

En we moeten toch wel een paar uurtjes rijden.

Maar goed, het zal wel los lopen.

Zeeland is ook erg leuk. Wij zijn vorig jaar zomer een week naar Port Zelande geweest.

Tycho is juist dol op autorijden. Meestal valt hij ook in slaap als wij lange stukken moeten rijden. Dat is wel lekker rustig.

Wij twijfelen nog een beetje wanneer we moeten gaan rijden.

's Ochtends omdat Yinthe dan goed uitgerust is, of juist tussen de middag als ze normaal naar bed gaat en dan hopen dat ze in de auto slaapt.

Wij gaan zelf voor de 2e optie, maar mijn zus zegt dat we beter 's ochtends kunnen gaan rijden.

Maar goed, we kunnen we nog even over nadenken.

Juli stoppers, waar blijven jullie???

Haha nou heb mijn man nog niet kunnen overtuigen iets eerder te beginnen. En bij de augustusstoppers loopt het ook niet echt storm moet ik zeggen…

Vertel hem maar dat wij hier zo zielig ziiten te zijn met z’n 2tjes en dat we graag gezelschap willen.

Dan wil hij vast wel eerder :mrgreen: