DE STOPPERS VAN JULI 2009!!!

geduld, geduld, dinsdag moet ik voor m’n (bloeddruk) controle… :lol:

Solly, ben een beetje ongeduldig. :lol:

Zo daar ben ik ook weer.

Gister even op stap geweest. Nou ik wordt echt oud of het kwam dat ik de BOB was. Want ik heb echt alleen maar gekke gezien. Maar daar kan je wel weer om lachen.

Maar wat ben ik blij dat ik al aan de man ben zeg. Als ik gister de ware had moeten vinden had ik beter alleen kunnen blijven. Wat een hoop hopeloze mannen waren er zeg. Bleh…

Mijn kleine man is nu al twee dagen aan het logeren.

Eerst een nachtje bij opa & oma en vanacht bij mijn broer en schoonzus.

Het is wel lekker even kindloos, maar ik mis hem wel.

Dus ben blij als hij vanavond weer lekker terug is.

Straks boodschapjes doen want wij gaan bbq-en nu het nog mooi weer is. (deze week pas drie keer de bbq aan gehad, hihi).

Nou ik ben ook benieuwd wanneer er meer stoppers bij komen.

Want het is nu toch al weer 4 juli.

Ik ben bang dat dit weer een korte cyclus gaat worden.

Volgens mij heb ik vandaag (of morgen) een eisprong.

Ik heb in ieder geval wel een raar gevoel in mijn buik.

Nu zit ik me af te vragen wat ik moet doen.

1. Gaan klussen, het risico lopen dat ik zwanger wordt, dinsdag een uitstrijkje laten maken en maar zien wat er gebeurd.
  2. Niet klussen
  3. Wel klussen en de ha opbellen dat er een kans is dat ik zwanger ben en de afspraak dus afzeggen.

Wat zouden jullie doen?

Ik bedoel, aan de ene kant maakt het niet uit dat we een maandje overslaan, maar aan de andere kant wil ik ook zo graag.

Ik zou gewoon lekker gaan klussen.

Zou de uitslag van zo´n uitstrijkje in twee dagen na eventuele bevruchting al te veel kunnen afwijken om betrouwbaar te zijn.

Je zwangerschapshormonen schieten toch niet binnen twee dagen als een gek omhoog, dat is toch pas na twee weken ofzo.

Toch zonde dat je deze maand daarom moet overslaan en dat uitstrijkje kan je toch eventueel ook later nog laten doen.

Een vriendin van mij heeft hem ook pas laten doen toen ze al bijna 31 was.

Het gaat niet om de uitslag van de het uitsrijkje maar om de zwangerschap op zich.

Er wordt namelijk wat uit de baarmoedermond gehaald en dat zou betekeken dat daardoor een miskraam zou kunnen ontstaan.

Maar in een ander topic zei iemand dat het een paar dagen duurt voordat het vruchtje ingenesteld is.

Dat zou dus na dinsdag zijn, en ik weet niet of het dan uit maakt.

Hallo,

wij gaan volgende week (as. donderdag de laatste) stoppen met de pil maar wil nog wel een paar maanden “ontpillen”

ben hier net nieuw en weet niet of ik hier op de goede plek ben

Groetjes Wensje

Van mij mag je hier mee kletsen hoor, gezellig.

Hoi meiden!

Ik ben Jade, 29 jaar jong, Mama van Bjorn (15-05-2007) en ger partnerschap met Bart :inlove:

Oorspronkelijk een juni-ontpiller en een oktoberstopper - nu dan toch een julistopper geworden :mrgreen:

Even wachten op mijn ongi - en dan gaan we ervoor op het gemak.

Wij gebruiken de Persona om WEL zwanger te worden :smiley:

Kan ik me bij jullie aansluiten??

Jade welkom bij ons nog kleine cluppie…

Natuurlijk mag je meekletsen.

Grappig om te zien dat veel mensen eerder dan gepland voor een kindje gaan.

En Lotte ben je er voor gegaan, of wachtje je tot volgende maand?

Welkom nieuwe dames, gezellig!!!

Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Ik zit in het groen dus de afgelopen dagen en de komende dagen doe ik aan topsport!

Verder heerlijk aan het genieten van het mooie weer. Heb nu al bijna vier dagen achter elkaar geBBQed (een dag er tussen niet).

Heb al helemaal het vakantiegevoel als werkeloze, hihi.

Wel deze maand al 11 sollicitaties de deur uit gedaan, maar verder nog niets. Het is dat het mooi weer is want anders had ik depresief geworden ervan.

Er is afgelopen weekend niks gebeurd, dus ik kan morgen gewoon een uitstrijkje laten maken.

Of we moeten vanavond nog even flink aan het werk, maar dat zie ik niet gebeuren.

Ik heb het uitstrijkje achter de rug.

Het viel me reuze mee.

Nu kunnen we dus echt gaan klussen :dance:

We hebben ons vanavond maar meteen nuttig gemaakt.

Of het echt zin heeft eghad weet ik niet, maar niet geschoten is altijd mis, toch?

Het stelt ook niets voor een uitstrijkje, alleen dat er voor gaan liggen is erger.

Wij gaan vanavond ook nog even sporten. :smiley:

Ik vond het inbrengen van de “eendenbek” echt niet prettig.

Of liever gezegd, toen dat ding geopend werd.

Maar goed, hopelijk zijn we er voor 5 jaar van af.

Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Liset, 26 jaar, afgelopen 25 juni getrouwd en heb een zoontje van 2,5 jaar.

Eigenlijk zouden mijn hubbie vorig jaar al voor een 2e gaan tot hubbie met het idee trouwen kwam. Dat hebben we nu dus eerst gedaan.

Wij zijn nu de eerste ronde ingegaan voor een 2e kindje.

Als het goed is moet ik nu zo’n beetje mijn eisprong hebben en rond 22 juli mijn nod. Althans, ik weet het helaas nooit met mijn lichaam want mijn cyclus is vrij onregelmatig. Varierend tussen de 26 en 42 dagen. Gemiddeld duurt het 33 dagen. Afwachten dus.

We hebben de afgelopen dagen iig flink geklust hihi.

Groetjes

Liset, nog gefeliciteerd met jullie huwelijk en welkom bij de juli stoppers.

Leuk dat jullie voor een brusje gaan.

Balen dat je cyclus niet echt regelmatig is, maar als je flink geklust hebt, dan is er in ieder geval altijd een kansje.

Welkom Liset.

Nog gefeliciteerd met je huwelijk.

Wij zijn 3 juni getrouwd en daarom gaan wij ook nu pas voor de 2de.

Lastig als je zo onregelmatig bent. Maar flink veel klussen is altijd goed. :smiley:

Vandaag weer een drukke dag. Mijn neef gaat trouwen en aanstaande maandag hebben we ook weer een bruiloft van vrienden van ons.

Trouwen is echt hip. Want ik heb in augustus ook nog een bruiloft.

Ik ga dus zo maar aan de strijk. Leuk die overhemden en pantalons (ik heb al zo´n hekel aan strijken en zeker aan overhemden strijken).

Gelukkig trouwen ze pas om 16.00 uur, dus ik heb nog even de tijd.

Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, lynda, ik zou niet graag met je ruilen.

Ik heb ook een hekel aan overhemden strijken.

Vinden jullie ook niet dat het tijd wordt voor een lijstje?

Ik wil wel wat proberen maar ik weet niet of het lukt.

Dus als iemand anders het kan, geef maar een gil :wink: