DE STOPPERS VAN JULI 2009!!!

Het is idd balen dat mijn cyclys onregelmatig is. Vooral nu we voor een brusje gaan. Moet wel zeggen dat ik aan het slijm (sorry voor deze praat) enigzins kan merken wanneer mn eisprong zo’n beetje is. Dat is dus al een geluk.

@Lynda, oh dat is ook nog maar kort geleden. Mooie dag gehad?

Leuk he bruiloften. Hopelijk houdt het bruidspaar het vandaag een beetje droog. Jij ook iig een leuke dag toegewenst.

Fijn dat je je aan toch wel kan spotten.

Als je dan op die dagen gaat klussen zit je in ieder geval in de buurt van je eisprong.

Nou hier weinig spannends te melden. Het is nu afwachten tot de NOD.

Moet wel zegen dat ik sinds gister het gevoel heb alsof er een steen onder in mijn buik ligt. Heb ook de hele tijd het gevoel van een volle blaas maar ik moet helemaal niet plassen.

Afwachten dus maar.

Verder heb ik volgende week woensdag weer een sollicitatiegesprek. Hopen dat het dit keer wat wordt, want het huismoederen komt nu mijn neus wel uit. Wil weer eens gezellig met collega´s kletsen over van alles en niets.

De dagen tot je nod duren altijd zo lang, vind je ook niet?

Maar helaas horen ze erbij.

Spannend dat je een sollicitatiegesprek hebt.

Natuurlijk hoop ik ook dat het wat wordt.

Ik ga in ieder geval voor je duimen. :thumbdown: :thumbup:

Succes vandaag Lynda! Ik zal voor je duimen :wink: En hoe was de bruiloft woensdag?

Ik had woensdag avond en gister 2 keer een beetje rosige slijm. Nooit eerder gehad en ook niet bij de zwangerschap van m’n zoon. Zou dat door het innestelen kunnen komen? Als dat zo is dan zou m’n eisprong dus eerder geweest moeten zijn i.p.v een dinsdag.

Verder nergens last van. Nu wachten op de nod…

'T was al laat gisteren en zie nu pas dat je volgende week woensdag je gesprek hebt

Nou ja…dan wordt er iig alvast geduimt voor je hihi

Hoi hoi!

Hier precies na 29 dagen weer ongi - dus een nette cyclus van 28 dagen met veel meer buikpijn (aaaargh!) en deze maand mijn ei gespot (idd op dat 14) dus dat werkt tenminste :mrgreen: Nu even wachten tot ongi voorbij is (hopelijk over een dag of twee) en dan aan de slag! Heb hubby opdracht gegeven om zijn zwemmers goed vers te houden tijdens deze periode hihi!

Goed zeg, dat je je ei gespot hebt.

Succes met klussen deze ronde :wink:

Hier volgens mij nog geen eisprong.

Dat zou dus betekeken dat deze cyclus in ieder geval weer langer is.

Maar hoe lang :think:

Vandaag mijn lief maar heel subtiel proberen te verleiden, want ik hbe zo’n gevoel dat er één dezer dagen wel een eisprong is :mrgreen:

Ik heb iets gemaakt wat op een lijstje lijkt.

Maar hoe krijg ik nou mijn word document hier?

:lol: Dat is een hele goeie.

Ik ben ook al aan het knutselen geweest maar hier nog helemaal geen resultaat.

Heb je al bij het vragen topic gekeken?

Misschien vind je daar het antwoord of kan je je vraag stellen.

Hier heb ik een lijstje.

Het is wel een saai lijsje, maar het is al iets.

Hé goed zeg! Beter iets dan niets toch!

Zo het weekend zit er al weer bijna op. Gister en vandaag lekker gewerkt dus mn gedachtes zijn niet constant bij het wel/niet zwanger zijn geweest.

Succes met klussen deze maand Jade! Wel fijn dat je je ei hebt gespot. Weet je wanneer je wat meer mag klussen

:wink:

Hello!!!

Lynda: Prima lijstje toch!!!

Lotte: En heb je je hubby subtiel kunnen verleiden :wink:

Aapie: Rosig slijm…eeeeh, tijdens eisprong wel eens gehad - bij mij was tijdens innestelen wat meer bloed gespot…hmmm…even geduld dus maar… En ja, heb goeie tips gekregen over het goede kansen van mijn schoonzusje die d.m.v. clomid na 1x raak was: Om de drie dagen om het zaad goed te houden en tijdens eisprong om de dag haha! Lekker klinisch maar we gokken het erop - dag 1, 4, 7, 10, 13, 15 en 17 enz. totdat mijn ei is geweest. Ik gebruik de Persona, dus kan mijn ei spotten - als ik die weer heb deze maand :mrgreen:

Wat grappig dat we allemaal voor een 2e kindje gaan, en allemaal ongeveer even oud zijn.

Ik wordt over 2 weken 30.

En ook onze nod zit dicht bij elkaar.

Als ik uitga van een cyclus van 25 dagen dan is mijn nod de 19e.

Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat dit een langere cyclus is.

Ik heb namelijk nu ongeveer een eisprong.

Gisteren zag ik dat kv ook goedkope ovutesten heeft dus ik heb een doosje meegenomen.

Gisteren al licht positief getest en vandaag was de teststreep al iets duidelijker. :dance:

Gisteren hebben we geklust dus met een beetje mazzel zitten we goed.

Nou ik ben zeker de oudste want over 2 weken (27 juli) wordt ik al weer 33 jaar.

Heb het lijstje weer wat aangevuld.

Hihihi, ik ben ook 27 juli jarig :mrgreen:

Nou dat is toevallig. :smiley:

Gaan jullie nog wat leuks doen op je verjaardag?

Wij gaan met mijn verjaardag naar Movie World (en nog een paar dagen Duitsland). Op je verjaardag mag je gratis naar Movie World, dus dat scheeld weer 31 euro.

Het was de bedoeling dat ik mijn verjaardag gewoon op de 27e vier, maar nu hoorde ik vanmiddag dat er een aantal mensen die dag niet kunnen.

Dus waarschijnlijk vier ik het nu voor een aantal mensen op zondag en voor de rest op maandag.

Echt bijzondere plannen heb ik niet.

Ja, dat probleem ken ik. Veel van mijn familie en vrienden zijn dan ook met vakantie. Daarom vier ik het meestal een weekend later.

Ik heb even overwogen om iedereen op zondag uit te nodigen, maar dan komt er op mijn verjaardag zelf helemaal niemand en dat vind ik ook niet leuk.

Vorig jaar heb ik helemaal niks gedaan met mijn verjaardag omdat ik toen net 10 dagen geleden bevallen was.