DE STOPPERS VAN JULI 2009!!!

Toen ik nog zwanger was van Tycho heb ik mijn verjaardag ook niet gevierd 1,5 maand later zou iedereen toch weer over de vloer komen en ik had geen zin om al die mensen te bedienen met mijn dikke buik.

Dus toen ben ik lekker met mijn mannetje uit eten geweest op mijn verjaardag.

Vind mijn verjaardag vieren nu ook niet meer zo boeiend. Vroeger als kind was het leuk en als puber, want daarna ging je altijd met je vriendinnen op stap. Maar nu wij een gezinnetje zijn geef ik er niet meer zo om. Vind de verjaardag van Tycho veel leuker en belangrijker.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me nooit zo jarig voel.

Je bent op die dag altijd druk in de weer met koffie, taart ed.

Voor je het in de gaten hebt is de dag weer voorbij.

Daarom ben ik dus dit jaar lekker weg met mijn verjaardag.

Sinds vandaag ben ik trouwens minder moe. De afgelopen dagen was ik niet vooruit te branden.

Nu was het weer gelukkig ook slecht, dus was het wel lekker om thuis rond te hangen.

Heerlijk is dat hè, zo’n dag luieren?

Ik ben vandaag bij mijn ouders geweest.

Heb daar ook meegegeten, een heerlijk biefstukje.

Ik heb het er maar goed van genomen want het zou voorlopig zomaar de laatste kunnen zijn :wink:

Nou ik hoop ook voor je dat het je laatste biefstukje is geweest voor de komende 9 maanden.

Ik ben ook zo dol op biefstuk, filet americain, carpaccio, sushi, rosbief, etc, etc. Maar ik zou het met veel plezier weer allemaal laten staan de komende 9 maanden.

Toen ik bevallen was van Tycho en weer thuis was uit het ziekenhuis had mijn mannetje heerlijk een biefstukje gebakken voor mij. Heb nog nooit zo lekker gesmuld als toen.

Ik moet me ook hier melden denk ik :wink:

Mijn man en ik hebben zojuist besloten dat ik gisteren mijn laatste pil heb geslikt :D. Dat klinkt nu wel erg overhaast, maar we zijn er al langer mee bezig. Door omstandigheden zijn we er nu wat meer mee bezig dan voorheen, en we hebben net bedacht dat we nog wel een paar maanden of een half jaar kunnen wachten…maar dat we dat eigenlijk niet willen. En wie weet hoe lang het duurt voor het echt zover is. Dus bij deze…ik ben gestopt! En ik vind het érg spannend nu het echt zover is!

Welkom Melike.

Ach wanneer is de tijd rijp om aan kids te beginnen. Het is voor mij meer een gevoel.

Ik wilde eerst ook nog wachten tot ik weer een baan had, maar ja tegenwoordig krijg je toch nog minstens 3 x een half jaar contract voor je onbepaalde tijd krijgt, dus dan had ik nog heel lang moeten wachten.

Wij zijn er nu dus ook gewoon voor gegaan. Ondanks dat ik nog steeds geen andere baan heb.

Wij wilden dus ook wachten tot mijn man wat meer ging verdienen Lynda, maar goed, voordat je echt merkbaar meer gaat verdienen (omdat ik dan uiteindelijk toch ga werken als het goed is) ben je zo een jaar verder! En zo lang willen we niet meer wachten. Dus we zien het wel.

Spannend dat jullie ook weer begonnen zijn! En succes met het zoeken nar een baan!

Welkom Melike. Dat gaat dus spannend worden de komende periode. Ik hoop voor je dat je gelijk een regelmatige cyclus hebt en je ei kunt spotten :wink:

Haha toevallig zeg dat jullie (lotte en lynda) allebei op 27 juli jarig zijn.

Oooh al die lekkere dingen die jullie opnoemen. Ik denk dat ik vandaag maar eens de supermarkt leeg koop :oops: Nog even van dat soort lekkere dingen genieten. Jullie hebben helemaal gelijk. Wie weet is het wel de laatste keer voor een periode van 9 maanden.

Ik weet nog wel toen ik een paar dagen bevallen was van Jason ik ook heb zitten genieten van een lekker stuk rode biefstuk.

Gaan jullie trouwens nog op vakantie deze zomer?

even kijken of mijn banner het doet hoor

Melike, leuk dat je mee komt kletsen.

Spannend is dat hè, als je besluit er echt voor te gaan.

:dance: ik had vanmorgen een positieve ovu-test.

Vandaag wordt er wat mij betreft dus nog ff geklust :wink:

Ik weet alleen niet of ik mijn vriend zover kan krijgen want hij vindt (en heeft ook gelijk) dat het nu nog geen moeten moet zijn.

Hihihi maar Lotte als je hem niets zegt en je charmes in de strijd gooit :pray:

Hij weet dat ik nu in de vruchtbare periode zit.

En ons gemiddelde ligt niet zo heel hoog, dus als ik nu “alweer” wil dan ben ik bang dat hij ervoor bedankt.

@Lotte wrote:

Hij weet dat ik nu in de vruchtbare periode zit.

En ons gemiddelde ligt niet zo heel hoog, dus als ik nu “alweer” wil dan ben ik bang dat hij ervoor bedankt.

Oh dan is het wel balen ja. Snap dan je twijfel wel…

Nou hoop voor jou toch dat hij wil :slight_smile:

En ik moet van kwart over 4 tot 11 uur werken dus dan zou het tussendoor even snel moeten gebeuren.

En dat vind ik eerlijk gezegd ook niet wat.

MIsschien heeft mijn riend wel superzaadjes en ligt er nog 1 te wachten :wink:

Hahaha…Kijk hem gewoon lief aan, zeg dat je van hem houdt en dat je daarom met hem wil vrijen :wink:

En als hij niet wil…sommige zaadjes houden het wel 48 uur vol, dus wie weet gaat dat ene zaadje zijn werk wel doen vandaag.

Hey meiden!

Ik wil me graag toevoegen aan de Juli Stoppers!!

Na onze 2de zw-schap waren we al gestopt met alles, wel een tijdje een condoom gebruikt …

Afgelopen maand hebben we voor de 2de keer een miskraam gehad …

Voordat we zwanger werden van onze dochter, hebben we ook een miskraam gehad, gelukkig waren we de maand erna gelijk weer zwanger!!

Nu twijfelde we enorm over het krijgen van een 3de spruit, ook omdat we het erg moeilijk hebben gehad met ons verlies …

Maar de twijfels zijn eruit, en we gaan er toch weer helemaal voor!

Dus bij deze een Juli stopper!!

Ben trouwens vandaag weer voor het eerst ongesteld geworden na onze miskraam …

Ik neem aan dat ik dan gewoon weer over 28 dagen ongesteld zou moeten worden, wat ik niet hoop natuurlijk haha …

Jennifer, jij ook welkom bij de juli-stoppers.

Succes met klussen deze ronde.

Lotte: Dat gaat wel lukken!!! :inlove:

Jullie mogen al gauw testen zie ik!! Spannend hoor … Hopelijk is het voor iedereen gauw raak …

Hoi Jennifer,

Welkom bij de juli stoppers!

Heel veel succes met klussen :wink: