Vandaag weer twee afwijzingen gekregen op mijn sollicitaties.
Bij de ene waar ik woensdag dus op gesprek ben geweest kreeg ik te horen dat ze het een heel pretig gesprek vonden, dat ze het heel moeilijk vonden om te kiezen, maar (altijd weer die maar) de keuze is op een ander gevallen want die had iets meer ervaring dan ik.
Ik heb deze maand al zeven afwijzingen ontvangen. Ik word er zo hopeloos van. Ik wil gewoon een leuke kantoorbaan voor drie dagen in de week. Maar dat is op dit moment heel erg moeilijk.
Als ik al een vacature vind voor 24 uur, ben ik dus met 100 andere die ook reageren op die vacature en er is altijd wel iemand beter opgeleid, meer ervaring, jonger, goedkoper, flexibeler, en noem ze maar op.
Ik heb altijd gewerkt tot ik op 31 december 2008 werd ontslagen wegens re-organisatie. Ik vond het heerlijk om een werkende moeder te zijn. Ik had mijn werk met collega´s en ik voelde mij gewaardeerd. Maar nu ik dus al meer dan zes maanden huismoeder ben voel ik mij zo nutteloos en afgewezen. Ik krijg steeds minder zin in het huishouden, want daar valt nu gewoon geen eer meer aan te behalen. Als ik net alles spik en span heb is het binnen een uur al niet meer zichtbaar. Ja toen ik werkte werd er ook rommel gemaakt en geleefd in dit huis, maar nu ik dus vaker thuis ben is het zo eentonig elke dag hetzelfde.
Bleh ik baal er zo van.
Sorry ik moest het even van mij afschrijven.
Verder heel erg ongeduldig of ik dan toch deze maand een keer goed nieuws krijg. Ik hoop het zo. Wachten en wachten en wachten.
:hug: wat &^^%$% zeg.
En je kan er helemaal niks aan doen hè?
Maar er komt echt een moment dat ze je wel willen hebben hoor.
Succes met verder zoeken :-*
Sterkte Lynda, werk zoeken kost zoveel energie en kan zo frusterend zijn!!
Hier ook geen relaxte avond, Tourplan is failliet hoorde ik vanavond en daarmee hebben wij onze vakantie geboekt…dus ik zag alles al in het water vallen…Meteen Corendon gebeld en gelukkig alsnog dezelfde vakantie kunnen regeln, alleen vliegen we nu vanaf Brussel. Pfieuw.
Verder ben ik vandaag ongesteld geworden, precies 4 dagen nadat ik met de pil gestopt ben (normaal werd ik ook altijd 4 dagen na het einde van de strip ongesteld) dus het is allemaal nog ‘fake’ denk ik…vanaf nu kan ik dus ook geen tellen (maar niet teveel )
Wat een mazzel Melike.
Wanneer gaan jullie op vakantie?
Hier hebben we een drukke dag achter de rug, de 1e verjaardag van onze kleine grote meid.
Ik heb nooit geweten dat een kinderfeestje zo vermoeiend kon zijn :lol:
Yinthe is goed verwend en ze heeft echt genoten.
En papa en mama natuurlijk ook
Wat betreft mijn cyclus, ik heb geen idee wat ik ervan moet denken.
Ik heb al een paar dagen een heel vreemd gevoel in mijn buik.
Leek het eerst meer op steekjes, nu is het zo’n zeurend gevoel, alsof je ongi moet worden.
Mijn temp is iets hoger, zoals altijd na een eisprong, dus ik word vandaag in ieder geval niet ongi.
We wachten dus maar “rustig” af.
@ Lotte; Nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Yinthe.
Had je veel kinderen op de verjaardag?
Over 2 maanden wordt Tycho al weer vier en wij hebben heel veel vrienden met kinderen. Dus na die verjaardag ben ik ook helemaal gaar. Dan wil ik ook de eerste dagen geen andere gillende kinderen meer zien, hihi.
Nou ik voel ook van alles. Ook het gevoel alsof ik ongi moet worden, maar ook een soort trekkend gevoel vanaf mijn vagina naar mijn onderbuik. (weet niet precies hoe ik het gevoel moet omschrijven).
@Melike; gelukkig dat jullie vakantie gewoon kan doorgaan. Wanneer vertrekken jullie?
@Jennifer; hoe was de uitslag?
Lotte: gefeliciteerd!!! Was het een gezellig feestje. Wij hebben in augustus een verjaardag…
Lynda: rot van die afwijzingen. In welke richting zoek je werk als ik vragen mag?
Lotte, nog gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van je dochter.
@Lynda, balen zeg dat je niet bent aangenomen. Hopelijk vind je snel iets. En hopelijk kom jij over een paar dagen met goed nieuws!
@Melike, gelukkig zeg dat alles goed komt met jullie vakantie.
Binnenkort eindelijk klussen:wink:
@Jennifer. Hoe is het met jou? Maandag weer bloedprikken he! Wanneer krijg je dan de uitslag? Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Hier ook af en toe een raar gevoel in mn onderbuik. Herken het vooralsnog niet als een naderende ongi. Zit nu op dag 31 van m’n cyclus en zou i.p al kunnen testen. Aan de ene kant twijfel ik. Waarom niet gewoon nog een paar dagen wachten met evt meer kans op een duidelijker streepje. Aan de andere kant, ben zooooo benieuwd.
Heb trouwens geen testen in huis dus zou eerst naar de winkel moeten en daar heb ik eigenlijk niet zo heel veel zin in. Moet ik me eerst weer omkleden. Zit in mn makkelijke kleding want kom net uit m’n bed. Heb nachtdiensten het weekend.
Ik ga nog even bedenken wat ik ga doen. Hihi. Heb tenslotte nog bijna 2 uur voor de winkels dicht gaan…
En aapie, wat heb je gedaan???
@aapie, Lynda, Lotte: we gaan 8 augustus op vakantie :inlove: can’t wait, heb het ZO gehad in nederland! maar goed, nog eventjes
@aapie: en, nog getest?
@Lotte: nog gefeliciteerd, ben je al weer een beetje bijgekomen?
Wij hadden vandaag ook een verjaardagsfeest, de 80ste verjaardag van mijn opa…dus geen kinderen, tenminste, mijn nichtje van 12 was de jongste :eh: . Was trouwens best moeilijk, de eerste familiebijeenkomst zonder mijn vader :kaars: maar goed daar moet je ook weer doorheen…
Mijn menstruatie is trouwens wel erg raar, donderdag begonnen maar ik verlies maar heel erg weinig bloed, bijna niks eigenlijk. Maar ik vermoed dat het komt omdat ik 2 weken geleden nog ‘ongesteld’ ben geweest (van de stopweek) en dat ik nu gewoon weinig bloed te verliezen heb. Ofzo. In ieder geval prettig dat het deze keer even niet zo lang duurt, volgende keer zal ik wel meer last hebben.
Melike, ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele dag nog moe ben geweest.
Vanavond moest ik werken dus ik heb vanmiddag ook nog even op bed gelegen. en me bijna verslapen :oops:
Is het lang geleden dat je vader overleden is?
Melike: is ook niet makkelijk zoiets…
Toen ik 6 maanden zwanger was is mijn schoonvader overleden. Dit jaar in mei dus een jaar geleden. Vond het wel erg moeilijk allemaal, laat staan voor mijn vriend. Het was/is zijn vader.
Morgenochtend ga ik lekker zwemmen met Finley, mijn zusje met vriend en kind. Heb er zin in!!!
Ha meiden,
Nee heb geen test meer gekocht. Had geen zin om me om te kleden. Probeer toch nog een paar dagen te wachten. Al is het wel moeilijk. Denk dat ik woensdag ga testen.
Het rare gevoel in mn buik blijft. Af en toe van die ongi achtige krampen. Die herken ik nog wel toen ik zwanger was van Jason. Maar pas 1,5 week na m’n nod.
@Lenie; Veel zwemplezier. Waar zijn jullie wezen zwemmen?
@Melike; Moeilijk hé die eerste feestjes zonder je dierbare. Het wordt wel elk jaar makkelijker, maar toch blijf je er elke keer aan denken.
Ik hoop wel dat het een leuk feestje is geweest en zeker voor je opa. Mooie leeftijd 80 jaar.
@Aapie; wat knap dat je nog niets hebt gekocht. Zeker als je al zo veel voelt.
Hier een dagje met weinig actie. Gisteravond verjaardag gevierd van vrienden van ons. Dus manlief heeft aardig wat gedronken met zijn vrienden en ligt nu nog te slapen en ik verwachten hem ook niet wakker voor 12 uur. Dus ik zit nu lekker met mijn kleine man tv te kijken.
Ik ga vandaag ook niet veel doen.
Nou ja, niet veel.
Ik moet van 15.30 tot 23.00 uur werken.
@lotte: nee, mijn vader is 4 mei 2009 overleden, pas 2 maanden geleden dus. Ik mis hem zo vreselijk erg, hij was pas 52 en we hadden het ook niet zien aankomen. De zorg voor mijn moeder drukt nu wel zwaar op me hoor, ik voel me overal verantwoordelijk voor ineens want voor haar is het zo mogelijk nog moeilijker. nou goed, ik kan er uren over doorgaan, maar dat verandert er niets aan, helaas…
@lenie: zwem ze!
@aapie: we wachten in spanning af
@de rest: prettige zondag. Ik ga ook niet veel uitvoeren, het huishouden vrees ik anders gebeurt dat ook niet en vanmiddag gaan we naar mijn moeder
Melike :hug:
Dat is inderdaad nog niet zo lang geleden.
Als je je hart wil luchten mag dat ook hier hoor.
We zijn hier tenslotte niet alleen om over zwanger worden te kletsen :-*
Hallo meiden,
Vanmorgen vanuit m’n werk langs de apotheek gereden. Ik kon het niet laten om toch geen test te kopen :oops: Die ongi achtige krampen blijven maar aanhouden. Voor mij eigenlijk al duidelijk genoeg. Maar vandaag dan toch de bevestiging gekregen!!! Ik ben zwanger :inlove:
Mijn voorlopige uitgerekende datum is 31 maart als ik de online calculator moet geloven.
JAAAH!!! Apie, wat super!!! Van harte gefeliciteerd!!! Hoop dat dit een zeer vruchtbare maand blijkt!!! :dance: :dance: :dance:
HIer druk aan het pakken voor de vakantie, dag 10 van mijn cyclus en nog geen ei te bekennen…hopelijk heb ik er wel een deze maand en zie ik snel een tweede streepje op de ovu test!!
Hopelijk over drie weken terug met goed nieuws en anders goede berichten van jullie natuurlijk!!!
Hallo,
ik ben Jeanet en ben ook deze maand gestopt met de pil.
Ik ben al moeder van 4 kindjes waarvan er 1 is overleden :vlinder:
Ik was van de vorige zwangerschap ook op deze site te vinden maar heb er eigenlijk vooral heel veel op meegelezen.
Lijkt me leuk deze keer wat actiever te zijn.
Allemaal veel sucses en hoop de we allemaal snel zwanger zijn.
Hallo AApie,
Ik ben nieuw hier en lees net dat je positief hebt getest vandaag!!!
Van harte meid!
Wat leuk, zwanger in de eerste maand/poging?
Het is beste veel om allemaal terug te lezen wat jullie allemaal hebben geschreven, dat heb ik dus ook niet gedaan maar ga er vanuit omdat het stoppers julli 2009 heet :mrgreen:
Ik was de vorige 2 zwangerschappen ook in de eerste maand gelijk zwanger…maar ga er zeker niet vanuit dat dat deze keer ook zo zou zijn hoor, weet dat het vaak veel langer duurt.
Maar super dat je al zwanger bent!!!
Hoop dat er snel veel volgen…