Hoi Jeanet,
Welkom!
Ik slik al ruim 1,5 jaar geen pil meer. Maar desondanks de eerste ronde raak. En dat terwijl ik een onregelmatige cyclus heb. Gemiddeld 35 dagen met uitschieters tot 46 dagen.
Mijn zoon was niet gepland (was nog bezig met m’n opleiding) en is gemaakt doordat ik te laat begonnen was na de stopweek. Dus eigenlijk ook in de eerste ronde al raak.
Hopelijk is het bij jou nu ook weer snel raak!
Dank je wel Jade! Een hele fijne vakantie En dat het maar een vruchtbare vakantie mag worden!
Nou super.
Lijkt me erg lastig met een onregelmatige cyclus om zwanger te maken.
Je hebt natuurlijk geen idee waneer je dan een eisprong hebt.
Nou helemaal super dat het dan toch is gelukt, geniet er lekker van!
Groetjes Jeanet
Wauw aapie, wat een goed nieuws.
Gefeliciteerd meid, en lekker genieten van je zwangerschap.
Jeanet, welkom bij de juli-stoppers.
Ik heb een klein beetje het gevoel dat ik ok nog weleens zwanger zou kunnen zijn.
Ik heb al bijna een week een vreems gevoel in mijn buik, en ook mijn temp is de laatste tijd nog niet zo hoog geweest (ochtend temp)
Ik zou wel willen testen, maar ik denk dat dat nog niet zoveel zin heeft.
Aan de andere kant, ik weet niet precies wanneer mijn nod is, dus misschien zou ik best al kunnen testen :think:
Dank je voor het welkom heten Lotte.
Kan me dat gevoel zogoed voorstellen…
ben ook zo nieuwschierig of ik zwanger ben of niet…
En als je dan ook nog eens vreemde kwaaltjes hebt die je normaal niet hebt :mrgreen:
Ik heb bij mn laatste zwangerschap ook al eerder getest…hij was wel positief…maar wel een heel erg licht streepje…vond ik ook wel verwarrend hoor…heb er de zelfde dag nog eentje gedaan toen,die was negatief.
De volgende ochtend nog eentje van een ander merk gedaan en die gaf zwanger aan!!!
Dus volgens mijn ervaringen is het dus ook wel merkgevoelig of de test reageerd als je te vroeg test.
Ik was geloof ik 3 dagen te vroeg…
Ik was toen zo verschrikkelijk nieuwschierig zonder dat ik kwaaltjes had :oops:
Duim voor je!!!
Aapie?? Een positieve test??? Wat superrrr!! :inlove:
Misschien kunnen we saampjes kletsen bij de Maart Mama’s!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=76764&start=0
Kheb namelijk ook weer een positieve test :inlove:
Wauw…super Jennifer :inlove: Gefeliciteerd.
Wanneer zou je uitgerekend zijn?
Oooh spannend Lotte…Hoop voor je dat het ook raak is.
Tja, dat weet ik dus niet haha! Maar als ik een beetje goed heb uitgerekend dan ong. 25 Maart …
Lotte! Gewoon proberen, kan geen kwaad toch? Heel veel succes, ik duim voor je! :inlove:
@Lotte wrote:
Wauw aapie, wat een goed nieuws.
Ik heb een klein beetje het gevoel dat ik ok nog weleens zwanger zou kunnen zijn.
Ik heb al bijna een week een vreems gevoel in mijn buik, en ook mijn temp is de laatste tijd nog niet zo hoog geweest (ochtend temp)
Aan de andere kant, ik weet niet precies wanneer mijn nod is, dus misschien zou ik best al kunnen testen :think:
Wil je mijn advies?
DOEN!
Ben je dan een aprilmama?
@Matsjo wrote:
@Lotte wrote:Wauw aapie, wat een goed nieuws.
Wil je mijn advies?
DOEN!
Ben je dan een aprilmama?
nee toch??
als aapie 31 maart is,en lotte is nu ook zwanger is ze ook nog maart
aapie kom je bij ons kletsen??maartmama’s :mrgreen:
en jennifer ook wordt nog druk bij ons :dance:
gefeliciteerd dames!!
Ohhhh Lotte wat spannend!!! Zou het zo super voor je vinden.
Gaat wel hard dan bij de ex-ei-rammelaars moet ik zeggen
Super hoor daar niet van!
Als ik nu zwanger zou zijn dan zou ik volgens mij 5 april uitgerekend zijn.
Ik gok dat mijn cyclus nu een dag of 33 is.
Voor alsnog wacht ik even af.
Morgen moet ik naar de ha voor bloedruk controle, misschien dat ik hem even vraag wat ik het beste kan doen.
Van Harte Jennifer en Aapie!!! Geniet heerlijk van dit goede nieuws!!! :dance: :dance: :dance:
Laat weten hoe het met jullie gaat!
Lotte spannend hoor!!!
Nou meiden super zeg!! Aapie en Jennifer, gefeliciteerd!! En Lotte, spannend…hopelijk is het ook raak!
Jeanet, welkom!
Jeanet welkom!!! sorry was het vergeten te typen.
Ik voel mij goed. Heb minder afkick verschijnselen van de pil dan de vorige keer. Ik ben beniuewd wanneer mijn NOD is. Waarschijnlijk ongeveer de 22e dus woensdag. Ik voel nog niets bijzonders. ik ga ervan uit dat het niet zo is. Na de vorige poging wil ik niet te veel hoop hebben. Natuurlijk altijd wel iets hoor… is ook wel gezond denk ik
Nou zeg ik ben een dag afwezig en ik zie gelijk dat ik Aapie en Jennifer mag feliciteren.
Wat een super nieuws zeg. Gefeliciteerd dames.
Nou ik denk dat het voor mij deze maand niet raak is. Gister toch stiekum een Kruitvat testje gedaan en die zei helemaal niets. Dus ik wacht nu gewoon maar af tot ik ongesteld wordt en dan begint het feest weer opnieuw.
Jeanet Welkom!!
Ben ik er een paar dagen niet zijn er in eens een paar zwanger
Aapie en Jennifer Gefeliciteerd!!
Ik heb nu lekker vakantie en we zijn druk bezig met alles te regelen voor ons huwelijk op 6 november
We gaan niet weg maar dit regelen is ook wel leuk om te doen
@wensje wrote:
Ik heb nu lekker vakantie en we zijn druk bezig met alles te regelen voor ons huwelijk op 6 november
We gaan niet weg maar dit regelen is ook wel leuk om te doen
Het regelen van een bruiloft is erg leuk om te doen. Ik ben 3 juni getrouwd, dus ik heb het al weer wachter de rug. Maar veel plezier met de voorbereidingen.
Helemaal nog vergeten te doen. Hartelijk welkom Jeanet.
Nou vandaag wordt ik ongesteld. Vanmorgen voelde ik het al en ik had al wat rozig sluim bij het afvegen. Dus ik kan wel in ieder geval zeggen dat ik nog steeds super regelmatig ben. Weer netjes 27 dagen.
Ik kom mee doen, ik ben vanaf vandaag gestopt met de pil. :oops:
Ik heb nog nooit in een topic mee geschreven dat ik zwanger wil worden omdat ik destijds het forummen nog niet zo leuk vond…
Dus bij deze…
Hier ben ik dan!
Rooike, jij ook welkom bij de juli stoppers.
Ik moest vandaag weer voor bloeddruk controle naar de ha.
Hij was helemaal goed, dus voor mij geen plaspillen meer :dance:
Verder heb ik weinig te melden.
Ik heb nog steeds een vreemd gevoel in mijn buik en mijn ochtendtemp wordt ook steeds ietsie hoger