Welkom Rooki
@Lotte; fijn dat je van de plaspillen af bent. Had je niet gelijk aan je ha kunnen vragen voor een testje of durfde je dat nog niet.
Ik had wel een plasje bij me, maar ik durfde niet :oops:
Het is denk ik ook nog te vroeg om te testen.
Wat knap dat je hebt kunnen inhouden. Maar je houdt het wel super spannend. Heb je nog wel nagels over?
Ik heb nog even het saaie lijstje aangepast.
Mocht ik nog iemand zijn vergeten, sorry.
Mochtje nog wat onbrekende gegevens willen doorgeven, dat kan altijd.
@Lynda wrote:
Wat knap dat je hebt kunnen inhouden. Maar je houdt het wel super spannend. Heb je nog wel nagels over?
Nee :lol:
Als ik er vanuit ga dat vorige week maandag mijn eisprong is geweest dan is het nu nog te vroeg om te testen.
Nu heb ik wel van die ultra gevoelige testen in huis, maar ik wacht toch nog maar even.
Ik wil zelfs proberen te wachten tot maandag, maar dat lukt me denk ik niet. :mrgreen:
Wat gaaf zo’n lijstje om bij te houden!!!
Alleen mn nickname is verkeerd hihihi!
Mn leeftijd is 35 en wanneer mn NOD is weet ik nog niet… :mrgreen:
Hey dames,
Ik zou graag hier ook meeschrijven.
Ik ben dus Debbie en heb 2 prachtige dochters en wij willen graag voor een 3e kindje gaan. Wij gebruikten alleen een condoom, dus daar zijn wij nu al mee gestopt :dance: .
Ik heb net mijn NOD gehad op 12 juli, dus deze dagen goed aan het klussen. :mrgreen:
groetjes,
Debbie
Debbie, jij ook welkom bij de club.
Wat een mooie naam heeft je jongste dochter :inlove:
Succes met klussen.
Ben je al lid van de mama’s van Yinthe hyve
:lol: ik heb even gekeken en volgens mij is het antwoord ja
Yep helemaal goed. Ik had mij inderdaad al gemeld.
Ik ben alleen niet vaak te zien op hyves.
Ik zag het ook al meteen die naam. :inlove:
Nog gefeliciteerd trouwens met Yinthe.
Grappig zeg.
Ik “ken” verder namelijk niemand die haar kindje ook Yinthe heeft genoemd.
Dank je wel.
En nu ben jij zeker nieuwsgierig welke mama van Yinthe ik ben op hyves :mrgreen:
ja, eigenlijk wel. Ik kan alleen niet op hyves hier. Ik zit op mijn werk. :oops:
Dan moet je vanavond maar even zoeken
ik ben de beheerder
zo’n vermoeden had ik al. Van jou heb ik dat berichtje ook gekregen hier op KOK. hahaha.
Ik hoor de laatste tijd de naam Yinthe wel vaker maar dan met een J of zonder h. Nog niet vaak op deze manier.
Zo te lezen zijn dit voor jou ook weer spannende dagen. Zou mooi zijn meid :thumbup:
@Rooike; ik heb het aangepast en aangevuld.
Welkom Debbie. Ik heb je ook maar gelijk in het lijstje gezet.
Het zijn inderdaad spannende dagen.
Ik voel van alles of ik denk het te voelen, dat kan natuurlijk ook.
Er zit helaas niks anders op dan af te wachten en dat is niet makkelijk.
Lynda, misschien kan je een nieuw deeltje openen en dan het lijstje bovenaan zetten??? :think: