Nope, helemaal niks.
Ik snap er werkelijk niks van.
@ Lotte, Nog steeds niks?, Heb je nog getest?
@Leida, Welkom
Zo mijn vakantie zit er weer op nu even een maandje werken en dan weer een weekje vrij Dan doe ik mee als vrijwilliger bij de kindervakantieweek bij mij in het dorp(doe ik al bijna 13 jaar)
In de vakantie lekker veel geregeld voor de bruiloft in november.
Nu nog wat kleine dingen.
Fijne dag Allemaal
@wensje wrote:
@ Lotte, Nog steeds niks?, Heb je nog getest?
Nog niks, nada, noppes.
Testen doe ik op z'n vroegst donderdag pas weer.
Van al die negatieve testen wordt je ook niet vrolijker.
Mhhhh Lotte zou het dan toch zo zijn. Ik hoop het echt voor je.
Aapie, das inderdaad niet fijn die hooikoorts. Lekker naar je lichaam luisteren meid.
Wensje, leuk zeg om je bruiloft te regelen. Is het allemaal een beetje gelukt. Helaas komt er altijd weer een eind aan een vakantie. Mooi dat je straks nog een weekje hebt. Hebben wij ook zo gedaan.
jeanet, heeft je vriendin nog een test gedaan? Dat is ook fijn als je zo’n test hebt. Weet je nog niet veel. bah.
Leida, succes dan maar :mrgreen: Het kan gaan beginnen.
Rooike, Vanavond echt vroeg naar bed gaan hoor :snooty: Aan het werk jullie. Hop hop
Hier is het klussen tot nu toe aardig gelukt. Nou ja gelukt :think: , dat moeten wij natuurlijk nog even afwachten. Ik had gisteren wel een raar gevoel onderin mijn buik. Volgens de berekeningen was het mijn eisprong. Die voel ik meestal wel, maar nu let je er veel meer op natuurlijk.
Nog twee weken wachten :roll: zucht!
Lotte, nog niets!!! Is toch wel een klein beetje hoopvol nieuws…
Debbie, mn vriendin is vanacht og geworden…helaas…blijkt maar weer dat een test echt niet betrouwbaar is na 5 minuten!
Ik had vandaag og moeten worden, had altijd keurig 28 dagen cyclus,
maar nu dus niet og.
Wel ff getest, niet met ochtendurine, had natuurlijk geen test in huis.
Test was negatief, ga er ook helemaal vanuit hoor dat ik niet zwanger ben.
Lotte ik duim voor je!!!
Is er iemand die me kan vertellen hoe ik mn banner aanpas?
Weet niet eens meer hoe je hem moet plaatsen,
hij blijft achter in dagen :lol:
jeanet. jammer voor je vriendin dat ze toch ongi geworden is. Ik heb nog steeds een heel raar gevoel onderin mijn buik. Het lijkt wel op het gevoel wat ik bij Siënne en bij Yinthe had. Echt zo’n ongi gevoel en ook een opgeblazen buik bij het minste wat ik eet. :think: Je bent natuurlijk er nu ook veel meer mee bezig.
Nog even twee weken wachten.
Je kan je banner aanpassen in je profiel.
Debbie, heel herkenbaar wat jij omschrijft.
Ik heb ondertussen ook al bijna 2 weken een vreemd gevoel onderin mijn buik.
Maar wat jij ook al zegt, je bent e rnu ook meer mee bezig dan wanneer je niet zwanger wil worden.
Lotte, ben je nu nog niet ongi? Nog even wachten tot donderdag dus. Spannend allemaal.
Nee, nog helemaal niks.
Nu ik negatief heb getest hoop ik dat ik snel og ga worden,
dat is dan een echte bevestiging…stiekem heb ik nog een heel klein beetje hoop…je hoort wel eens vaker dat het op de dag negatief is en dag erna bv toch positief…geloof dat ik mezelf een beetje voor de gek hou :oops:
Debbie, wat spannend!!!
2 weken is niet lang maar als je wacht heel erg lang :x
De duimen draaien hier hoor!
Zooooo wat een hoop geschreven weer.
@ Lotte, Nog steeds niks? Hoop dat het heeeeel snel donderdag voor je is. En wat voor gevoel heb je in je onderbuik? Ik had dat ook he! Dus er is nog steeds hoop voor je.
@Jeanet. Balen meid…Dan hoop ik dat je of heeeeeeeel snel ongi gaat worden zodat je weer volop aan de klus kan, of dat je over een paar dagen alsnog positief test. Ik zal iig voor je duimen :thumbup:
Ook balen van je vriendin zeg. Maar na een uur mag je de test niet meer aflezen omdat hij dan door de ingedroogde urine vals positief is.
@Debbie, hoop dat die 2 weken heel snel voorbij zijn meid.
Grappig trouwens, ik heb een vriendin die een dochter heeft en die heet Sienna.
@Wensje, al veel geregeld voor de bruiloft? Gaat ook opschieten he!
Welkom Leida en heel veel succes met klussen
Ik heb vandaag gelukkig een goed dag. Alleen vanmorgen een beetje misselijk geweest.
Hooikoorts gelukkig ook geen last meer van. Nog wel regelmatig hoofdpijn. Kan komen door hcg stijging, maar ook omdat ik gestopt ben met roken. Nu al een week helemaal niks meer aangeraakt :dance: Het langste wat ik ooit heb volgehouden :oops: Ben dus best een beetje trots op mezelf.
Ik heb trouwens een ontzettend opgeblazen buik…M’n broeken zitten nu al niet meer lekker.
Ben ook al een beetje naar positiekleding aan het kijken. Heb nog wel 't een en’t ander liggen van Jason, maar moet nog wat hebben voor als ik in oktober op vakantie ga. Dan ben ik zo’n 14 weken en ik ga er vanuit dat ik er dan toch wel zo’n beetje aan moet geloven. Met Jason droeg ik met 16 a 17 weken de eerste positie kleding…
Ik ga voor jullie duimen en hoop snel iemand te mogen feliciteren. Dus Klusze meiden
Hoi Aapie,
Wat fijn dat alles zo goed gaat.
En ja je buikje, kan alleen maar zeggen draag hem met trots :mrgreen:
Hoop ook dat snel ongesteld ga worden,
tot nu toe helemaal geen klachten meer
Liefs
Mn vriend helpt me net herinneren dat ik bij mn jongste ook op mn nod positief teste en dat ik met de 2e test(wilde het zeker weten) negatief teste, ook de 2 die ik daarna deed de zelfde dag waren netatief, teste toen alleen positief met eigenmerk van de plaatselijke drogist, verder alles negatief tot 2 dagen daarna. :think:
Nou moet maar gewoon afwachten…morgen of overmorgen ga ik weer testen als ik niet ongesteld ben geworden.
Nu heb ik mn gedachten eerst ff weer van me afgeschreven, hoop ik :roll: :mrgreen:
Wat ben ik toch slecht in afwachten, wil altijd gelijk overal antwoord op… :lol: :oops:
Hoi meiden,
Ik heb eigenlijk weinig te melden, behalve dat ik nog steeds niet ongi ben.
Vanavond wil ik eens vroeg mijn bedje in want ik ben erg m oe.
's Ochtends kan ik mijn bed niet uitkomen.
Wat een mazzel dat we een dochter hebben die ook van uitslapen houdt :oops:
Vanavond wil ik eens vroeg mijn bedje in want ik ben erg m oe.
's Ochtends kan ik mijn bed niet uitkomen.
Dat klinkt wel heel erg verdacht Lotte
Je gaat nu overal wat achter zoeken hè???
Hahaha…ik wil gewoon dat er meerdere een positieve test kunnen showen en jullie niet naar mijn geklaag hoeven te luisteren :oops:
Goedemorgen!
En Lotte, hoe is het bij jou???
Hier nog steeds niets te bespeuren, ook geen klachten…