Het begint hier een beetje saai te worden.
Nog steeds niks nameljik.
Jeanet, ga je testen vandaag???
Ooooooooooooooo spannend Lotte!!! :mrgreen:
Ik weet het niet hoor…wil graag nog een dag geduldig wachten…
maar of dat gaat lukken :think:
Moet straks nog ff naar de supermarkt, ernaast is de drogist,
haal wel ff een test, dan heb ik die in huis, anders voor de volgende
ronde handig.
Lotte ga je testen???
Ik heb vanochtend een beetje urine opgevangen, maar ook meteen weer door de wc gespoeld.
Het was niet de eerste ochtend urine en het was voor mijn gevoel te licht van kleur om mee te kunnen testen.
Ik wacht dus in ieder geval tot morgenochtend.
Jeetje wat knap dat je nog s teeds kunt wachten
Denk dat ik het ook ga proberen tot morgen…maar
aan de andere kant denk ik dat ik toch niet zwanger ben
en morgen wel ongesteld ben
Ik heb al verschillende testjes gedaan hoor :oops:
En vandaag heb ik bijna geen tijd om te testen want ik moet van 16.30 tot 23.00 uur werken.
En daarvoor ga ik nog even ben me toch moe, niet normaal meer :think:
:lol: Een voordeel dat je moet werken!
Ik was bij de mn 2 zoontje(de middelste van de jongens) ook heel
erg moe, niet normaal, heeft wel tot 4 maanden aangehouden!
Maar hoor veel mensen waar het over is rond de 12 weken.
Had je dat bij je vorige zwangerschap ook?
Is dit je 2e?
Je wil niet weten hoe moe ik was tijdens mijn zwangerschap.
Ik werd moe wakker, was moe tijdens mijn werk en als ik thuis kwam moest ike cht even liggen anders trok ik het de rest van de middag/avond niet meer.
En inderdaad werd het na een maand of 3/4 minder.
Je vergeet het daarna zelfs heel snel.
oeh Lotte je maakt het voor ons wel heel spannend. Het zou echt mooi zijn als je morgen een mooi positieve test in de handen hebt. Je hebt wel wat verschijnselen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Jeanet, Zou het dan zo zijn dat wij morgen twee positieve testen hebben. Dat zou echt mooi zijn. Nog even afwachten.
Ik durf het bijna niet te schrijven, maar heb echt heel sterk het gevoel dat het wel raak zou kunnen zijn. Ben heel onrustig, heb echt veel afscheiding :silenced:, heb last van harde ontlasting, en ook nog steeds een beetje ongi gevoel onderin de buik. Tevens wat ik ook bij Siënne en Yinthe had is dat ik toen al heel snel een kleine bolling boven mijn schaambeen zag en dat zie ik nu ook weer. Kan alsnog zijn dat het niet zo is en ga daar ook nog maar vanuit, maar toch :eh: Nog even nuchter afwachten.
Aapie, jij bent toch niet aan het klagen :naughty: Ik vind het juist leuk om al die verhalen te lezen.
Ga even weer aan het werk.
Voor jou dus ook spannend Debbie.
Ik duim ook voor jou hoor :thumbdown: :thumbup:
Spannend Debbie!
Waneer is je NOD???
Klinkt wel als erg herkenbare kenmerken voor jou he?
De duimen draaien hier voor je!
Ik heb net toch nog maar wat testjes besteld :oops:
:lol: Ik wacht het af Lotte!
Je bent al ff overtijd he, je kansen zijn goed…
Wat maken jullie het spannend zeg!!!
Lotte en Debbie, jullie klachten klinken er wel naar hoor!
@Debbie, ik had ook zo’n gevoel dat het wel eens raak kon zijn. En mijn gevoel had me niet in de steek gelaten.
@Lotte, ik testte ook positief 2 dagen voor m’n nod. Heb bewust de clear blue test gekocht. Hoef je niet te zoeken naar een vaag streepje. En ik testte niet met ochtendurine want ik had nachtdienst gehad.
@Jeanet…voor jou ook zooooo spannend!!!
jeanet, mijn NOD is pas 12 aug. Daarom juist een beetje raar dat ik nu al verschijnselen zou hebben
Lotte, morgen ga je dus testen?
Aapie, Mijn voorgevoel heeft mij tot nu toe die twee afgelopen keren ook niet in de steek gelaten, maar durf het dan nooit zo uit te spreken. Over twee weekjes maar kijken of mijn gevoel mij dit keer ook niet in de steek laat.
Debbie, dat duurt nog even maar goed, je zou het best goed kunnen hebben natuurlijk!!!
tja ik weet het. Erg raar allemaal. Ach we zien wel. Als het niet zo is gaan we gewoon weer verder met klussen :mrgreen: . Ik maak mij daar nu ook niet druk om. Ik heb twee prachtige gezonde dochters, maar het zou mooi zijn als ons gezinnetje nog uitbreiding krijgt. :inlove:
@jeanet wrote:
:lol: Ik wacht het af Lotte!
Je bent al ff overtijd he, je kansen zijn goed…
Ik weet niet zeker of ik al overtijd ben.
13 juli had ik een positieve ovutest, de dag erna was hij minder duidelijk en de 15e was hij weer wel duidelijk.
Maar toen heb ik op en ander tijdstip getest, dus die reken ik niet echt mee.
De 16e had ik van die rekbare slijmpies, dus het zou ook kunnen dat ik morgen mijn nod pas heb.
Blijf het volgen Lotte,
hier ook nog steeds niets maar krijg wel een beetje het gevoel dat ik
ongsteld ga worden, wat kleine krampen
Ga er vanuit dat ik niet zwanger ben maar stiekem hoop ik natuurlijk wel.
Zo ik ben ook weer terug. Wij hebben het heerlijk gehad.
Leuke verjaardag gehad in Movie Park. Het hotel was relaxed en het weer was ook nog goed. Mag dus niet klagen.
Ga straks alles even bijlezen en dan op iedereen reageren.
Lotte nog gefeliciteerd met je B-day. Ook een leuke dag gehad?
Ik denk trouwens dat ik een blaasontsteking heb ofzo.
Heb nog steeds van die vage klachten. Heb niet echt pijn met plassen. Maar ik kan niet echt goed uitplassen. Ook als ik moet poepen en wil persen voelt het niet goed (lekker praatje poep!).
Maar eerst dacht ik dus dat die klachten dus misschien pre-zwangerschapskwaaltjes waren, daarna dacht ik dus dat het ongesteldheidsklachten waren, maar nu heb ik het dus nog steeds.
Morgen maar even de huisarts bellen (hopen dat hij niet nog steeds met vakantie is).
Goedemorgen,
Nog steeds niet ongesteld!!!
Had je nog getest Lotte?
Hoop tenminste dat je niet ongesteld bent geworden.