De Stoppers van Juli 2009 - part II

Ja, het tweede deel is een feit.

Heb ook maar gelijk een showforum voor ons aangemaakt.

Ons Showforum: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3851354#3851354

Yesss gezellig!!

Bedankt voor het aanpassen op het lijstje :clap:

Ik ga nog even kijken of ik het lijstje wat spannender kan maken.

Maar ik ben helaas geen ster in lijstjes maken.

Ik ga mij nu ook weer even nuttig maken en een stofzuiger door de tent heen halen.

Tot later.

Balen Lynda dat je weer ongi bent geworden. Hopelijk kan jij ons over 4 weken een positieve test laten zien.

@Lotte…Waarom tot maandag wachten? Gemiddeld is je eisprong 10 a 14 dagen voor je menstruatie dus je zou vanaf donderdag al kunnen testen.

Maar wat jij zegt had ik ook hoor. Al heel snel van die vage klachten.

Bij mij worden de ongi krampen minder. Ben wel met vlagen al wat misselijk…en ben nog geen eens 4 weken :shock:

Verder gelukkig nog nergens last van.

En welkom Rooike en wensje…!!! Heel veel succes met klussen!

@aapie wrote:

En welkom Rooike en wensje…!!! Heel veel succes met klussen!

Dankjewel!!! :-*

Dat klussen zal het probleem niet zijn hahahaha!

Verder ook iedereen succes met alles!

@aapie wrote:

@Lotte…Waarom tot maandag wachten? Gemiddeld is je eisprong 10 a 14 dagen voor je menstruatie dus je zou vanaf donderdag al kunnen testen.

Maar wat jij zegt had ik ook hoor. Al heel snel van die vage klachten.

Denk je echt dat ik kan wachten tot maandag :wink:

Ik ga er even voor zorgen dat het andere deeltje gesloten wordt.

Maandag is natuurlijk wel een hele mooie dag om te testen. :smiley:

Maar ik zou ook niet kunnen wachten tot maandag.

Manlief moet nog drie dagen werken en dan heeft hij vakantie. Dus tijdens de vakantie gaan wij ons storten op het ´sporten´.

Daarom wil ik ook tot maandag wachten.

Het zou wel een heel mooi verjaardagcadeau zijn als ik dan een positieve test zou hebben.

@Rooike: welkom!

@Lotte: spannend zeg! Ben benieuwd hoe lang je het niet-testen nog volhoud :smiley:

van mijn NOD heb ik geen idee, maar ik denk 15 augustus. Bij 45 graden in Turkije, jiehoe :roll:

Het weten dat nu testen echt nog geen zin heeft zorgt ervoor dat ik niet al getest heb.

Anders had ik het denk ik al wel geprobeerd.

@Melike wrote:

van mijn NOD heb ik geen idee, maar ik denk 15 augustus. Bij 45 graden in Turkije, jiehoe :roll:

Ik vind het gewoon al vervelend, laat staan met 45 graden. Lekker klef tussen je benen :sick:

@Lotte, dan moet je idd toch proberen te wachten tot een maandag. Ik hoop dat je die dag het mooiste verjaardagcadeautje ooit in je handen mag hebben :wink: Ga iig flink voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

haha, sportse vanaf vrijdag he Lynda :wink:

Ga nu even gauw de ramen dicht doen. De regen komt met bakken uit de hemel zetten

Bleeeeeeeeeeegh, ik ben blij dat er in dat soort situaties tampons bestaan.

Dat vind ik altijd minder klef dan verband.

Whahaha. Dan mag ik blij zijn dat ik er de komende 12 maanden minimaal wel vanaf ben hihi.

:lol: dat lijkt nu nog heel lang, maar voor je het weet zit je er weer volop in.

@aapie wrote:

Ga nu even gauw de ramen dicht doen. De regen komt met bakken uit de hemel zetten

Het is hier net even rustig. Net kwam het echt hard naar benenden, met onweer en al. Maar ik geloof dat er nog meer aankomt.

Wat een heerlijk idee een jaar lang niet ongesteld. Heerlijk.

Ik heb het showforum even vervuild met een paar trouwfoto’s :inlove:

Bah Melike :lol: