De Stoppers van Juli 2009 - part II

oh leuk, ik ga gelijk even kijken

Zo net weer even mijn hyves bijgewerkt en iedereen z’n berichtjes weer beantwoord. Ik lees altijd alles wel, maar denk altijd schrijf straks wel wat terug, maar straks is soms dagen later :oops: .

Ga zo lekker douche, want morgen weer vroeg op. Tycho naar oma brengen want ik heb morgen weer een sollicitatiegesprek.

Dus duimen voor mij. :thumbup: :thumbdown:

Nou, kom ik aan hoor…

Goedemorgen!

Euhm, had vanmorgen al afscheiding in mijn broekje (sorry dat ik het zo neerzet) :oops:

Kan ik dit nu dus als mn eerste menstruatie rekenen?

Tjee ik voel me echt een leek nu.

:oops:

Rooike, je ben toch net getopt met de pil. Volgens mij als dit meteen goed doorzet kun je dit als eerste dag van je menstruatie rekenen en over (rond) 10/14 dagen dus goed aan het werk :mrgreen:

bah ongesteld zijn is ook niet mijn ding. Vooral als het warm weer is dan gaat het ook snel niet meer fris ruiken :sick: . Ik ben die keer hiervoor ook precies ongesteld geworden op de dag dat wij op vakantie gingen. Ach ja inderdaad lang leve de tampons.

Bij ons kwam het ook met bakken naar beneden gisteren. Ik lag lekker in mijn bed tv te kijken.

Goedemorgen,

Heel veel succes Lynda! Ik :thumbup: voor je :wink:.

@Rooike. Je kan dit al als je eerste menstruatie rekenen. Nu is natuurlijk nog de vraag of je direct een regelmatige cyclus hebt. Gemiddeld zou je je eisprong 14 tot 10 dagen voor je volgende menstruatie moeten hebben.

Halverwege je cyclus dus veel klussen!

Nou dat klussen is geen probleem maar zal het mee in de gaten houden hahaha!

Oke dan, daar gaan we!

Vind het reuze spannend en had nooit gedacht dat ik nog eens een ronde mee kon doen…

Succes met solliciteren Lynda!!!

@Rooike. Oooh super leuk dan dat je dit allemaal nog een keer mag meemaken. Geniet er dan extra van he

Wij willen het er ook bij 2 houden, dus heb nu wel zoiets van, overal extra van genieten!

Rooike en Debbie Welkom

Wat het lijstje bertreft ik ben 29 jaar en mijn NOD is 10 aug.

Zo ben weer terug van mijn sollicitatie. Het ging goed. Maar ja, er zijn nog andere kandidaten na mijn, dus nog even afwachten. Deze week hoor ik nog de uitslag. Dus nog even :thumbup: .

@Rooike: leuk dat je het nu allemaal nog een keertje mee gaat maken. Vindt je dochter het ook leuk dat er nog een baby komt. Neem aan dat ze nu al een beetje aan het puberen is, dus erg onvoorspelbaar kan zijn.

alle nieuwe stoppers welkom.

Ik dacht gisteravond dat ik og ging worden, maar moet eigenlijk nog wachten tot dinsdag.

Had buikpijn, last van de rug, hoofdpijn en was misselijk.

Is nu over behalve de hoofdpijn en misselijk gevoel…

Mischien krijg ik gewoon griepje…

Bah ben niet zo goed in afwachten :oops:

En Lynda, hoe is je sollicitatie verlopen?

Ja, het gesprek ging goed. Het liep lekker had op alle vragen wel een antwoord klaar (dat krijg je als je elke week wel een sollicitatiegesprek hebt, dan weet je ongeveer wel wat ze gaan vragen).

Maar ja, er zijn nog andere kandidaten. Dus afwachten maar weer. Voor het einde van de week hoor ik het. Duimen dus :thumbup: :thumbdown: .

Spannend Lynda.

Ik hoop echt dat je nu wel succes hebt.

Jeanet, zullen we samen wachten???

De testjes liggen hier ook te branden in de kast, maar ik ga nu nog niet testen :snooty:

Doen we Lotte!!!

Moet wel bekenen dat ik vandaag die ultra gevoelige test heb besteld, samen met de achterbuurvrouw die ook dinsdag og moet worden…

die branden dus morgen hier in de kast…je kan ze doen 6 dagen voor je nod.

Heb er eerlijk gezegt weinig vertrouwen in dat het werkt…

lees er zoveel verschillende verhalen over…de ene goede ervaringen en

de andere weer slechte… :mrgreen:

:lol: ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt niet te testen.

@Lynda wrote:

Zo ben weer terug van mijn sollicitatie. Het ging goed. Maar ja, er zijn nog andere kandidaten na mijn, dus nog even afwachten. Deze week hoor ik nog de uitslag. Dus nog even :thumbup: .

@Rooike: leuk dat je het nu allemaal nog een keertje mee gaat maken. Vindt je dochter het ook leuk dat er nog een baby komt. Neem aan dat ze nu al een beetje aan het puberen is, dus erg onvoorspelbaar kan zijn.

Ik duim voor je dat je de beste was van alle sollicitanten! :mrgreen:

Tja, mn dochter zit al jaren in de puberteit helaas en soms is het best heel erg hahaha maar ja, ik herken veel van mezelf in haar dus een koekje van eigen deeg zal ik maar zeggen.

Ze weet eigelijk nog niet precies dat we NU aan de gang zijn voor een 3e, maar ze weet wel dat ik die wens heb…

En mn zoontje zal het heel leuk vinden, vooral als het een jongen zou zijn!

Maar zover zijn we nog niet, voor alsnog ben ik heel erg ongesteld dit keer (normaal een vloeisel en weg is het weer) en kunnen de dagen niet snel genoeg gaan!!!

:angel:

:lol: we zullen zien, zal wel niet lang zijn…maak mezelf nu natuurlijk ook nog wijs dat ik wil weten of die testen werken.

Maar we zullen zien, wacht in elk geval tot vrijdagochtend…maar wil het proberen tot liefste nog langer wachten…tot maandag.

Dan is het een dag voor de datum. :mrgreen:

Jeanette, ga je ook samen met je buuf testen :mrgreen: lachen hoor. Oeoeoeh ik zou er ook moeite mee hebben om te wachten. Je leeft dan zo naar die dagen toe dat je kan testen.

Lynda, nu dus afwachten met die sollicitatie. Spannend hoor. Ik hoop dat je door bent :thumbup:

Rooike, Leuk dat je het nu waarschijnlijk nog eens mee gaat maken allemaal. Is toch wel heel speciaal. Zeker als je al wat oudere kinderen hebt. Die ervaren het dan zo anders. Leuk hoor!

:stuck_out_tongue: dat weet ik nog niet, geloof dat ze wat sterker is als ik…denk dat ik eerder in de verleiding kom om te testen dan zij.

Alhoewel…ze heeft deze test die je eerder kan doen natuurlijk niet voor niets gekocht :lol:

Zal het eens voorstellen…hoop ook zo voor haar dat ze zwanger is,

ze wil heel graag en zit nu in de 4e ronde.

Dat is natuurlijk niet zo heel erg lang maar goed, als je wacht is een week al lang :think:

Zo net weer thuis. Even champagne gedronken bij mijn vriendinnetje (nu kan het nog lekker). Die is vandaag in ondertrouw gegaan en ik ben één van haar getuige :smiley: .

Mijn vriendinnetje en ik waren samen zwanger van onze eerste en die schelen nu ook maar drie dagen. Nu willen hun ook voor nog een kindje gaan en kunnen we misschien weer samen zwanger zijn, vind het zo leuk.