Fijn dat dat zo kan idd ja, mijn vriendin reageerde vol afschuw toen ik over een derde begon… :evil:
Maar ja, zij is alleen en word nog steeds erg slecht behandeld door de vader van haar kids… Maar ja ze kan mij er niet voor op aan kijken dat zij nog altijd alleen is en ik niet.
Met Luuk was zij ook zwanger van haar dochter en was ze over de zeik dat ik wel een jongen kreeg en zij “weer” en meid…
Nou ja das later wel weer goed gekomen maar toch, leuk is anders…
Ik ga zo de kleine naar school brengen, nog twee dagen dan heeft hij vakantie!
En mag ik tussen neus en lippen effe zeggen dat mn menstruatie dit keer wel heel erg veel is??? Normaal nooit dus ik vind het echt vaag.
Wat fijn dat je gesprek voor jouw gevoel goed is verlopen Lynda. Hoop echt voor je dat je het geworden bent :thumbup::thumbup:.
Het zal zeker leuk zijn als jij en je vriendin weer tegelijk zwanger zijn.
Ik ben nu ook tegelijk zwanger met een vriendin. Al is zij al wel wat verder (18wk)
En ik heb nog een vriendinnetje die na hun trouwen in november ook voor een 2e gaat. Hopelijk is het bij hun ook snel raak dan zijn wij ook nog tegelijk zwanger.
Wat lullig zeg Rooike dat je vriendin niet enthousiast reageerde. Klinkt eerder als jaloezie.
Hopelijk is je menstruatie weer snel voorbij!
En dat glaasje champagne klinkt wel heel erg lekker :oops:
Ik ben gister wat met vrienden wezen drinken en zij zaten aan de wijn/rose of bier. En ik hield het netjes bij een glas water. Heb nog wel m’n mond kunnen houden.
En dat ik water dronk kon ik verantwoorden haha. Heb me afgelopen dinsdag laten laseren om te stoppen met roken. En dan mag je dus geen alcohol en dranken met caffeine. Het viel dus niet op.
Voorlopig wacht ik nog even tot we de eerste echo hebben gehad. Ga vandaag naar de vk bellen…
Aapie, dat is een goeie :lol:
@Aapie; dat is zeker een goed excuus om niets te drinken. Hier ben ik al verdacht bij iedereen als ik geen wijntje drink of tijdens een etentje geen carpaccio bestel en dan ben ik nog niet eens zwanger
Een andere vriendin/kennis van mij is nu ook zwanger (al 12 wk) en die was er gister ook en gelijk vragen wanneer ik voor de tweede ga. Dus standaard antwoord ik nu maar elke keer op die vraag met als het zaadje bij het eitje komt, en dan kijken ze altijd zo raar. En dan zeg ik weer, jij weet toch ook hoe je een baby maakt.
@Rooike; jaloezie laat mensen gekke dingen zeggen. Jammer dat je vriendin niet leuk kan reageren op jullie beslissing.
Mijn vriendinnetje en ik scheelde maar een week toen wij zwanger waren. Dus we gingen ook alle kwaaltjes en klachten met elkaar vergelijken. Heb jij hier al last van, voel jij dat al. Wij zijn ook samen naar zo´n bijeenkomst geweest van de kraamzorg (vonden wij leuker dan met de mannen erbij, hihi) Je had die gezichten daar moeten zien.
En uit eindelijk is zij dus maar drie dagen voor mij bevallen van een meisje en ik van een knul die dus al vanaf 20 wk zwangerschap al aan elkaar zijn uitgehuwelijkt, hihi.
Nou die baan is het dus niet geworden.
Ik kreeg net een terugkoppeling via het uitzendbureau.
Ik zou volgens hun niet in het team passen en ik ben niet proactief genoeg en ik ben niet representatief genoeg.
Nou kan ik mij wel wat voorstellen bij de eerste twee redenen. Ik heb het team verder niet gezien, maar oké, ik kan er niet in passen.
Het niet proactief genoeg vind ik ook zo vaag. Ik heb gewoon actief deelgenomen aan het gesprek lange duidelijke antwoorden gegeven, er zijn geen stiltes gevallen tijdens het gesprek en ik heb mijn eigen vragen gesteld. Hoe proactief moet je zijn tijdens een sollicitatiegesprek. Moet ik soms zelf mijn koffie halen ofzo! Maar oké.
Maar die laatste ik ben niet representatief genoeg. Ik zie er gewoon netjes verzorgd uit. Schone kleren, zonder vlekken en haren. Was mijn haren elke dag, föhn het ook nog, heb (bescheiden) make-up op. Heb geen afgekloven nagels. Maar ik ben wel aan de maat. Ik ben geen slanke den. Dus dat zal het dan wel zijn.
En al deze punten hebben trouwens niets met mijn eventuele functioneren te maken. Ik baal hier weer zo van. Ik wil gewoon een leuke baan. Ik weet gewoon dat ik het kan. Maar ik mag nergens laten zien dat ik het kan.
Ik ga maar wat eten, ben toch niet representatief genoeg.
Jeetje Lynda, Wat ontzettend balen zeg!
En wat een belachelijke reden dat je niet represetatief genoeg bent. Moet je soms in een duur mantelpakje voor ze verschijnen???
De moed niet opgeven he :hug: Er komt voor jou echt nog wel een leuke baan.
Ik heb vandaag de vk gebeld en heb 24 augustus een afspraak. Poehee dat duurt nog lang zeg…
Lynda, wat een belachelijke vage redenen!!! :shock:
Hoop dat je snel weer een leuke vacature tegen komt.
Nou ja zeg Lynda!!! Je moet maar zo denken: Ze weten niet wat voor toppetjer ze laten gaan… Sukkels! :wall:
Pffff ik wil ruimen maar ik kom niet verder als mn tafel waar mn laptop staat hahahahaha!
Nou ik heb hier wel aardig kunnen opruimen.
Vaatwasser uit- en ingeruimd. De zwarte was aangezet. Was van het wasrek gehaalt en opgevouwen. Gestofd en gestofzuigd. Speelgoed opgeruimd (kan ik gelijk al het kapotte spul weggooien zonder dat Tycho het ziet).
Tycho´s bed verschoont want die had vannacht een ongelukje.
Heb zelfs net nog even de kattenbak gedaan. Ja, die mag ik nu gewoon nog zelf verschonen, helaas, hihi.
Dus ik vind het voor vandaag wel weer welletjes.
Ik heb Luuks kamer halve bak gedaan, heb boodschappen gedaan met hem en heb al gekookt maar het is wachten op mijn ventje die vanmorgen aankondigde al om half 5 thuis te zijn, dus ik net bellen staat zijn gsm uit, dus de gekste dingen schieten door mijn hoofd he?
Pffffff!!!
dom dom van mij. Ik was jullie kwijt maar heb jullie weer gevonden.
Alle nieuwe mensen welkom!!!
Ik ben vanochtend ongi geworden dus ga voor ronde 2
@Lynda: belachelijk, die redenen die je dan hoort. Veel sterkte ermee :hug: je moet maar zo denken, als mensen er zo over denken, kun je maar beter blij zijn dat je daar niet aangenomen bent…Betekent gewoon dat er een nog veeeeel leukere baan op je ligt te wachten!
@Rooike: hopelijk is je lief al thuis!
@lenie: jammer, succes met ronde 2
@aapie: dat is wel een heel goed excuus. Ik bof wat dat betreft, ik drink nooit alcohol, dus dat zal niet opvallen en ik zal het niet missen ook (vind er gewoonweg niets aan haha). Maar ik hou wel erg van gerookte zalm en dat soort dingen…dus dat is dan wel even jammer. maar voor het goede doel natuurlijk!
Hier niet veel bijzonders, werk, werk, werk…Manlief gaat zo even naar Nederlandse les, zijn lerares is onlangs verhuisd en woont nu naast ons dus dat is errug weinig reistijd :dance: . Heb echt zin in het weekend, even niks…
@ Rooike, ik kan me voorstellen dat je dan nogal in de rats zit. Is hij inmiddels gearriveerd?
Balen Lenie, hopelijk de volgende ronde meer succes. Ik :thumbup: iig voor je!
@ Melike. Dat is ideaal zeg een lerares die hooguit 10 stappen bij je vandaan woont. Scheelt een hoop tijd en geld
Ja hoor…
Meneer zat doodleuk te borrelen met collega’s in een cafe…
Niet effe de moeite nemen om me iets te laten weten, ben helemaal over de rooie…
Lekker stil zo in huis hoor, hij op de bank en ik achter de lap…
Komt ie binnen zegt ie: geen stress meer???
Ik heb nog geen letter gezegd tegen hem hij bekijkt het maar lekker voor vanavond!!!
@Lenie: succes met de volgende ronde meis!!!
Pfff er kmt niets uit mn handen!!! Whaaaa!!!
Heb nu pas eindelijk de huiskamer gestofzuigd en gedweild, er vliegen continu vliegtuigen over het huis met flink kabaal, verschrikkelijk gewoon!!!
Ik zweet me de tierelier en ik stik van de ongi buikpijn…
Ik ben al 3 dagen zwaar ongi, kan er nog steeds noet overuit.
Normaal is het 1 dagje een afscheiding en nu voor 3 jaar tegelijk denk!!! :silenced:
Hier nog één waar weinig gebeurt.
Heb ook ontzettend last van mijn ongi. Maar dat is voor mij elke maand zo, dus geen verrassing. Heb altijd last van mijn buik en migraine.
Dus ik heb net maar van mijn eethoek een tent gemaakt voor die kleine, vindt hij super leuk en wil er nu ook zijn botterhammetje in eten.
Vandaag ben ik niet zo in de mood om hem de hele dag te vermaken en ik ga de WII niet aan te zetten voor hem (kan ik nog zelf Mario Karten).
Hoop dat die ongi klachten morgen gewoon weer weg zijn, want dan gaan wij naar de ADO Familiedag en zondag gaan wij naar Duitsland. Dus vandaag wil ik gewoon even bijtrekken.
Jeetje, wat balen dat jullie zo last van je ongi hebben zeg. Word je niet vrolijk van.
Had ik gelukkig nooit zo’n last van. Alleen ongi buikpijnen. En dan nam ik aleve feminax in en was ik er binnen no time vanaf.
Hier komt er ook niet veel uit m’n handen hoor.
Vanmorgen met Jason naar de logopediste geweest. Was de laatste keer.
En strakjes nog even een cadeautje voor hem kopen. Hij is sinds een week zindelijk overdag. Dus dat mag beloond worden he!
Verder vanmorgen voor het eerst misselijk geweest. Gelukkig nog geen vrienden geworden met mnr de wc pot.
Ik hoop voor je dat de wc pot ook geen vrienden met je wil worden. Dat vind ik altijd zo verschikkelijk als je zo beroerd ben dat je boven de pot moet hangen. Ken dat gevoel nog van een heftige kater.
Wat goed dat hij overdag zindelijk is
Lynda, wat jammer dat je niet aangenomen bent, maar inderdaad om die reden is wel erg raar. Succes met de ongi klachten.
Rooike, die mannen soms ook :snooty: Hebben jullie inmiddels wel weer spreekuur :mrgreen: Wat balen van je ongi. Je moet maar zo denken. Al die troep is er nu mooi uit. Alles weer schoon voor een nieuw wondertje :inlove:
Aapie, bah dat misselijk zijn is echt niet leuk. Ik hoop voor je dat je er niet al te vaak last van hebt.
Melike, geniet ze van je weekend. Ik ben er ook zwaar aan toe.
Lenie, op naar ronde 2 dan maar weer. Jammer.
Zit nu op mijn werk en heb geen bal zin meer. Bah. Ben mijn baan momenteel een beetje zat. Weinig te doen, dus de dagen duren zoooooo lang Waarschijnlijk gaat het straks wel weer drukker worden, maar leuk is wat anders. Zou ik toch echt liever thuis zitten met mijn schatjes.