Gezellig stel zijn we :mrgreen:
Hier komt ook niet veel uit mijn handen.
Ik heb vandaag tot kwart voor 2 gewerkt.
Het liep niet echt vlotjes.
En nu ligt er een heel huishouden op me te wachten en ik heb zo geen zin!!!
Er komt nog bij dat ik moet ben want onze kleine meid was vannacht aan het spoken :?
Ze kon er niks aan doen want ze heeft keelpijn en is verkouden, maar als je op 6 uur op moet baal je wel een beetje.
Misschien moet ik gewoon maar ergens beginnen, dan hebben we dat ook weer gehad.
Hier ook een zeer heftige ongi!!! :wall: Maar komen we wel were doorheen.
Zo weekend, heerlijk! Ik werk 3 daagjes in de week maar was wel even genoeg na de vakantie. OHHHH wat erg klink ik zeg.
Ik heb gisteren toch maar getest, kon het niet laten :oops:
Negatief.
Maar dat was 4 dagen voor mijn nod, en dan weet ik nog niet eens zeker of ik die dag mijn nod wel heb.
Dus alles kna nog, ik ga gewoon heel hard voor je duimen hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
In principe kan inderdaad alles nog.
Ik heb zelf geen idee welke kant het op zal gaan.
lotte, oooh jammer joh. Het kan inderdaad nog alle kanten op. Ik zal ook voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: .
@Debbie wrote:
Rooike, die mannen soms ook :snooty: Hebben jullie inmiddels wel weer spreekuur :mrgreen: Wat balen van je ongi. Je moet maar zo denken. Al die troep is er nu mooi uit. Alles weer schoon voor een nieuw wondertje :inlove: .
Ja het spreekuur is gistermiddag weer begonnen hahahaha!
En dat die ongi maar gauw verdwijnt dan kan het klussen onderhand weer beginnen pfffff!
@Lotte: Misschien toch te vroeg geweest?
Ga je hem nog overnieuw doen als je NOD is geweest?
Duim voor jou hoor!!!
Nou ja zeg!!! Ben heel boos…
Iemand hier op het forum heeft ook een eigen forum en ze zijn daar een discussie gestart… Over mij!!!
Dat ik nu een derde wil en dat dit kind weer van een andere vader zal zijn en bladiebla!!!
Wil iemand die discussie lezen PB me maar!
Gaat werkelijk nergsn over.
Alsof ik er zo voor heb gekozen om steeds de verkeerde man te treffen en nu heb ik dan eindelijk mn oude liefde van vroeger terug gevonden die ik al meer dan 11 jaar ken, is het dan zo raar dat ik nog een derde wil en hem zijn eerste kindje wil schenken???
Ben echt kwaad en verdrietig hierom!!
Heb die persoon al een mail gestuurd dat ik wil dat ze die discussie verwijderd, ik wens niet op dat forum voor te komen!
:evil:
Nou ja zeg! Waar haalt iemand het lef vandaan om over een ander die ook op het forum zit een discussie aan te gaan.
Jij kiest jouw leven, dat een ander dat misschien maar raar vind, prima. Maar om daar nou om te moeten worden veroordeelt???
Ik vind het juist een mooie gedachte dat je de liefde van je leven ook nog een kindje wil schenken
Hier vandaag wederom misselijk :shock:
Ik weet dat het niet de normale gang van zaken is dat ik dan 3 kids heb met 3 vaders, maar met 2 vaders hebben we geen contact, mag mijn vriend dan VADER zijn van mij kinderen!!! Damn!!!
Ik heb je een PB gestuurd.
Ik hoop dat de misselijkheid gauw wegtrekt meid!!! :-*
Tssss, iedereen mag toch zelfs beslissen hoe ze haar kinderwens in gaat vullen en met wie/wanneer.
Ik zou ook erg kwaad zijn hoor.
Laten ze zich lekker met zichzelf bezig houden.
Vanmorgen was mijn temp weer hoger, maar de test negatief
Nu wacht ik minstens tot maandag met testen.
Ik baal alleen verschrikkelijk dat mijn cyclus zo’n rommeltje is.
@Rooike wrote:
Nou ja zeg!!! Ben heel boos…
Iemand hier op het forum heeft ook een eigen forum en ze zijn daar een discussie gestart… Over mij!!!
Dat ik nu een derde wil en dat dit kind weer van een andere vader zal zijn en bladiebla!!!
Wil iemand die discussie lezen PB me maar!
Gaat werkelijk nergsn over.
Alsof ik er zo voor heb gekozen om steeds de verkeerde man te treffen en nu heb ik dan eindelijk mn oude liefde van vroeger terug gevonden die ik al meer dan 11 jaar ken, is het dan zo raar dat ik nog een derde wil en hem zijn eerste kindje wil schenken???
Ben echt kwaad en verdrietig hierom!!
Heb die persoon al een mail gestuurd dat ik wil dat ze die discussie verwijderd, ik wens niet op dat forum voor te komen!
:evil:
IK snap niet dat mensen zich ermee bemoeien.
Het is toch helemaal jou leven!!!
Je gaat toch niet over een ander kletsen op die manier. Jeetje zeg, ik heb dit nu al vaker gehoord en wordt daar soms zo moe van.
Ik snap dat je je er klote om voelt en boos bent!!! :hug:
Jeetje Aapie, wat een discussie…waar oordeelt iemand anders over, heb je een persoonlijk bericht gestuurt…wat weet een ander nou van jou situatie en waar maken ze zich druk over!!
Ik had niet begrepen dat je 2 kids verschillende vaders hadden toen ik je het pb stuurde :oops: stommmmmm van mij. Maar daar verandert mijn mening niet over.
Ik heb zelf ook een dochter uit een vorig huwlijk, en nog 3 zoons met mn huidige vriend.
Wij zijn een zoontje verloren door erg complexe zwangerschappen, mensen oordelen ook heel erg over onze keuze dat we nogmaals willen proberen zwanger te worden!!
De walgelijkste dingen zeiden ze bij de zwangerschap van mn jongste, zelfs recht in mn gezicht soms.
De woorden waren oa…je vraagt erom dat je het nogmaals gebeurt…heb je nog niet genoeg meegemaakt!!!
Nou ja zeggggg!! :twisted:
Wij zijn dit heus zomaar niet aangegaan, moet een ingreep ondergaan tijden de zwangerschap,net als bij de laatste x en dan zijn de kansen erg hoog dat het goed gaat, lichamelijk zal het nooit makkelijk worden maar dat heb ik er voor over!
Waar oordelen mensen over terwijl ze helemaal niet weten hoe het zit!
Ga jij lekker voor je kindje meid! Dat je dit doet is toch een teken dat je kindje heel erg welkom is en je relatie goed? Anders ging je dit echt niet doen na 2 verbroken relaties met de vaders!
Laat je blijdschap en entoisiastme niet wegnemen!!!
Groejes
@Lotte: jammer van die negatief, probeer na het weekend ben benieuwd, het kan nog altijd!!
Ach ja ze kijken maar lekker, ik heb de beheerder een berichtje gestuurd of ze het topic wil verwijderen (en anders leest ze het hier maar want ze is hier ook lid) en eerst naar hun eigen levens moeten kijken die verre van perfect zijn…
Nu weer on topic…
Mn ongi is gelukkig iets minder geworden!!!
Zo wat hebben jullie al veel geschreven op de vroege ochtend.
@Rooike; Gewoon lekker doen wat je zelf wil. Je hebt toch met niemand anders wat te maken. En zo raar is het niet om drie kinderen van drie verschillende vaders te hebben mijn oma heeft ook drie kinderen van drie vaders. Zo lopen de dingen nou eenmaal.
Ga zo maar eens opschieten. Wij gaan zo naar de ADO Familiedag.
Manlief ligt alleen nog te slapen. Die is gister nog even op stap geweest met zijn vrienden. Een van zijn vrienden gaat maandag weer terug naar Curacau, die woont daar voor zijn werk en komt pas weer over een half jaar terug.
Kon het niet laten, hier net nagatief getest…dinsdag ook pas nod. Veel te vroeg natuurlijk en niet met ochtend urine…had net half uur ervoor geplast :roll:
Maar goed…hij is negatief…dus ga er maar van uit dat ik niet zwanger ben.
Zou natuurlijk ook wel erg snel zijn maar heb wel wat kwaaltjes die ik alleen bij de zwangerschappen had, pijnlijke tepels en maagzuur sinds vandaag en dacht ja hoor ik ben zwanger…niet dus :snooty:
Jammer voor allen die negatief testen… Ik blijf duimen hoor!!!
Misselijkheid is ook niet leuk.
Ik moet eerlijk zijn en zeggen datv ik helemaal niet misselijk ben geweest tijdens de zwangerschap van Finley :dance:
Ik ben tijdens mijn 1e zwangerschap ook niet echt misselijk geweest.
Alleen af en toe zo’n blegh gevoel, maar ik heb nooit gespuugd.
Nou ik duim ook hoor voor jullie die misschien te vroeg hebben getest!!!
Mensen ik ben blij dat mn ongi mindert want ik wil onderhand aan de klus!!!
Straks ga ik met mn mannetje naar de kermis toe, gezellig met tweetjes, en later hebben we afgesproken met zijn moeder met vriend en nog wat familie van hem, om effe naar de biertent/hal te gaan daar…
Morgen hebben we een dubbele verjaardag en das buiten dus wel gezellig want het word goei weer dacht ik…
Rooike, meid gewoon je eigen ding doen. Laat ze maar lekker kletsen. Ik vind het prachtig dat jullie nog samen voor een kindje gaan. Wij hebben vrienden die in totaal 4 kinderen hebben en zij moet elk moment bevallen van nr 5. Zij heeft 2 kinderen uit het vorige huwelijk en hij ook. Je hebt zoveel liefde samen en snap dan heel goed dat je dan ook nog samen iets wil delen. Laat ze maar kletsen.
Jeanet, jammer van de test. Je hebt nog een paar dagen. Je weet maar nooit.
Lynda, hoe was jullie ADO familiedag? Nog een beetje goed weer gehad?
Ik heb miij bij de 1e zwangerschap echt nergens last van gehad. Oh ja blaasontsteking. Bij de 2e ben ik goed ziek geweest in het begin en andere kwaaltjes. Elke zwangerschap kan weer anders zijn.