Ik heb idd een blaasontsteking dreigend gehad tijdens mijn zwangerschap en aan beide handen carpaal tunnelsyndroom waardoor ik na 3 maanden therapeutisch moest werken omdat ik erg veel pijn aan mijn handen/armen had. Die pijn is nu gelukkig weg. Ik had toen voor elke hand een brace die ik wisselend moest dragen.
Na het persen is bij mij alleen een nekwervel verschoten en sindsdien heb ik een instabiele nekwervel met klachten in nek en rechter arm vandaar dat ik soms minder meetyp.
De ADO Familiedag was leuk. Die kleine heeft zich goed vermaakt.
Ik zal een paar foto´s in het showforum zetten.
Ga zo de tas in pakken, want morgen gaan wij richting Duitsland.
Mn ongi is weg dus het kan beginnen!!! :dance:
Joehoe…klusze Rooike!!!
Fijne dat de ado familiedag geslaagd is Lynda! En nu weer lekker naar Duitsland! Veel plezier.
Ooooh Lotte, dat wordt spannend zeg! Hoop echt voor je dat je morgen een positieve test hebt. Ik ga voor je :thumbup:
@Lenie, knap van je dat je dan al weer zo snel voor een volgende gaat.l Ben je niet bang dat de klachten met een volgende zwangerschap erger gaan worden?
Ik ben dus met de zwangerschap van Jason ook geen dag misselijk geweest. Het is nu nog niet zo heel erg, maar ja, ik ben nog geen 5 weken. Het kan altijd nog erger worden.
Heb nu ook wat hoofdpijn erbij…
En het grootste probleem op het moment is m’n hooikoorts. Ja helaas nog steeds last van. En nu mag ik dus m’n medicijnen niet meer innemen. Loop dus de hele dag te snotteren, kriebel in m’n neus en te niezen.
Lag gister al om half 10 op bed. Was kapot.
Nou hadden we gister ook wel een bezig dagje achter de rug. Moesten oppassen op het zoontje van een vriendin van me. Dat knulletje is 3,5mnd jonger dan Jason maar vraagt ontzettend veel aandacht. Is heel erg van het hangen. En was af en toe best wel gemeen naar Jason toe. Als jason maar te dicht bij hem in de buurt kwam dan sloeg of duwde hij. Eiste dus best wel wat energie.
We hebben lekker een stuk gefiets (dik 25km)
Ik denk dat ik vandaag ongi ga worden.
Mijn temp was vanmorgen lager dan de afgelopen dagen en ik heb op de gebruikelijke tijd getest.
@Lotte: ajakkes, jammer :hug:
@Rooike: wat doe je hier nog, aan het werk :mrgreen:
@aapie: oh hooikoorts, vreselijk, ik heb er ook last van maar ik heb het altijd vroeg al in de lente, bij mij begint het in februari al, daardoor nu gelukkig al een tijd geen last meer! Ik heb ook kruisallergie, dan krijg ik bij het eten van bv appels of kersen ook last van hooikoortsverschijnselen…echt zo irritant. Maar nu gaat het wel weer.
@Lynda: veel plezier in Duitsland
@Lenie: dat is wel heftig zeg, is de kans nou groot dat dit bij een volgende zwangerschap weer terugkomt?
@jeanet: hopelijk komt er toch nog een positieve test!
Wij zijn hier lekker aan het genieten van niksdoen, straks mijn moeder even helpen in de tuin en gaan we daar barbecuen…Wel jammer dat het zo bewolkt is nu, maar goed, het is tenminste droog.
Baal een beetje omdat komende week, als mijn cyclus tenminste klopt, een belangrijke week is om aan de slag te gaan MAAR mijn man werkt deze week in de nachtdienst…grrr…heb hem maar even meegedeeld dat deze week belangrijk is dus dat ie niet de hele avond achter de computer mag zitten! :naughty: :mrgreen:
Kans bestaat dat hetvterugkomt maar dan weet de fysio ook gelijk van mijn klachten af. Ik doe nu werk waarbij ik langer door kan werken dan voorheen.
We willen nu al gaan beginnen omdat we de vorige keer 2 jaar bezig zijn geweest. Ik wil niet al te veel leeftijdsverschil tussen de kids hebben dus we gaan het gewoon proberen en we zien wel hoe en wat.
:hug: voor lotte. Hopelijk zet de ongi niet door.
Hier nog steeds geen bloed, maar goed de dag is nog niet voorbij.
Blijf duimen voor je Lotte!
Hier ook nog niets, maar wel als te vroege, negatieve test natuuriljk.
Zal dus vast wel snel komen, nog 2 dagen en dan ben ik pas overtijd…
Goeiemorgen,
En Lotte??? Inmiddels overtijd?
@Lenie, ik geef je groot gelijk dat je niet teveel leeftijdsverschil tussen de oudste en jongste wil.
@Jeanet, hopelijk heb jij over een paar dagen ook een positieve test.
Het zegt trouwens niks hoor te vroeg testen. Ik testte ook 2 dagen voor m’n nod positief.
Ik voel me vandaag rot. Heb nog steeds last van m’n hooikoorts, hoofdpijn en misselijk. Vond het lullig, maar heb me ziek gemeld. Met hoofdpijn en misselijkheid kan ik wel leven, maar die hooikoorts…bah. Zodra ik buiten kom begin ik met kriebel in m’n neus en niezen.
Strakjes even de huisarts bellen of hij niet een neusspray heeft die ik wel mag gebruiken nu.
We waren gister te laat thuis en te moe om nog maar te klussen hahaha!
We sliepen pas na 12 uur en de wekker gaat hier elke morgen om 5 uur hahaha!
Vanavond op tijd naar bed dus!!!
Vandaag is mijn nod.
Mijn temp was vanmorgen nog lager dan gisteren, dus ik denk dat de :twisted: vandaag echt wel zullen komen.
En ik krijg ook nog niet genoeg bezoek
Lotte, ik hoop dat de :twisted: wegblijven hoor, mn duimen draaien!!!
Ik hoop het ook, maar ik geloof er eigenlijk niet meer zo in.
Mijn ervaring is dat ik op de dag dat mijn temp zakt ongesteld wordt.
Zo staat het ook “in de boekjes”.
Ah zou erg jammer zijn idd…
Maar mn duimen draaien toch wel door, voor ons allemaal! :-*
Zow! Gister de laatste pil ingenomen! :dance:
We doen het gewoon even! Whahaha
Jeetje ben al een tijd niet geweest,… ik zal straks even bijlezen.
Welkom Leida!
Hier nog niet og, wel wat krampen in de buik en zeurende onderrug pijn.
Mn vriendin waar ik over vertelde die tegelijk met mij og moet worden had een erg vage test vandaag…over de tijd licht positief…dus ze doet er morgen nog eentje.
Lotte…nog niets???
Helemaal niks. :think:
Jeanet, toen ik zwanger was van Yinthe zag ik ook pas na een paar uur dat de test heel vaag positief was.
Dus ik denk dat ik je vriendin al heel voorzichtig mag feliciteren
Lotte, Ik heb het zelf ook gehad met mn zwangerschap van Naud(de jongste van mn kids)
Helaas lees je op de bijsluiter dat het dan niet positief is omdat hij niet af te lezen is na 5 min.
Ik hoop het zo haar,ze is in de 4e ronde nu.
Hoe is het bij jou? Nog niets te bespeuren?