Hey dames,
Het blijft toch nog spannend hoor. Voor mijn gevoel en volgens die test ben ik wel zwanger, maar had net licht rose slijm. Dit kan een innestelingsbloeding zijn. Had ik ook zo bij de 1e. Normaal heb ik bij een ongesteldheid meteen rood bloedverlies. Ga morgen nog even een test kopen.
Ik kreeg die test niet mooi op de foto, omdat het streepje wel goed zichbaar is voor het oog, maar camera niet. Als ik een duidelijke test heb zal ik die zeker snel hier plaatsen.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: nog even voor mij?
Duimduim voor jou Debbie!!!
Als mn cyclus dit keer gewoon 28 dagen is kan ik mn test meenemen naar Italie… Dat zou speciaal en romantisch zijn als ik daar toch eens positief zou testen!!! :inlove:
28 augustus vertrekken we…
Hallo Dames…
Hier sinds zondag ongi… weinig maar toch ongi. Ik heb ook geen idee hoe me cyclus werkt aan gezien ik gestopt ben met de prikpil… We gaan maar gewoon klussen hahaha…
Rooike hoe werkte dat bij jou met de prikpil?
Lotte succes
Debbie ik hoop een positieve test :thumbup:
Goedemorgen,
Rooike, dat zou inderdaad wel heel speciaal zijn.
Davina, Succes :mrgreen:
Hier nog niet weer rose afschijding gehad :sick: Het is weer helemaal helder. Had gisteren ook meer last van mijn buik. Nu zeurt het ook nog een beetje.
Debbie :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Davina, succes in de volgende ronde.
Rooike, als je tijdens je vakantie kan testen zou het wel een heel bijzondere vakantie worden.
Hier weinig te melden.
Vanmorgen weer een ovutestje gedaan.
De teststreep was minder duidelijk dan gisteren.
Geen idee of dat wat te betekenen heeft.
Morgen temp en test ik gewoon weer, en ik ga vandaag mijn mannetje maar weer verleiden :mrgreen:
Ik heb net de digi test gedaan van Clearbleu en ik ben ‘Zwanger’.
Ik ben echt zo blij en kan het niet bijna niet geloven.
Lotte, Mmmmhh blijf het goed in de gaten houden meid. Je mannetje moet maar gewoon aan het werk gezet worden :mrgreen:
Debbie gefeliciteerd!!!
Wat een goed nieuws.
Geniet lekker van je zwangerschap, voor je het weet hb je weer zo’n klein hummeltje in je armen.
Ik ben benieuwd welke naam jullie bij Yinthe gaan bedenken
Zelf heb ik nog geen idee wat ik leuk vind.
Dank je Lotte. Ja heerlijk weer zo’n lekker ruikende kleine frummel. Kijk er nu al helemaal naar uit. Hopen dat we snel de 12 weken bereiken. Die eerste periode is ook altijd nog spannend.
Jaaaaa die namen. Bij beide zwangerschappen wisten wij dat het een meisje werd. Nu willen wij het een keertje niet weten om ook eens mee te maken hoe dat is. Nu moeten wij wel en meisjes en jongensnamen bedenken. Remko en ik zeggen altijd dat wij toch alleen meisjes krijgen. :mrgreen:
Gefeliciteerd Debbie!!!
hallo allemaal!!!
wij zijn 1 juli gestopt met de pil en hadden 6 augustus een positieve test :dance:
we zijn er ontzettend blij mee! :inlove:
dat het zo snel raak zou zijn, hadden we niet durven hopen!
mamasince07 gefeliciteerd!!! Goed gedaan hoor :mrgreen: Wat is je uitgerekende datum?
Volgens mij moet jij dan ook in April bevallen. Ga je ook schrijven bij de april mama’s?
mamasince07, welkom hier en ook al zwanger.
Super zeg.
Jij ook gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap.
bedankt voor de felicitaties
als alles goed is, dan zijn we zoals het nu lijkt op 10 april 2010 uitgerekend! vind het ook deze keer weer zo ontzettend spannend!!
t is nu nog best ongeloofwaardig, heb nl nergens last van
26 augustus hebben we de 1e echo, het moment van de waarheid… !
kan niet wachten!
ik zal ook eens een kijkje nemen bij de ‘april mama’s’
ben nog niet zo actief op dit forum maar ga m’n best doen! gezellig!
Davina, ik weet nog niet hoe het gaat…
Mijn cyclus moet eerst nog op gang komen denk.
Was eerst 22 juli ongesteld, een hele week zwaar bloedverlies, toen 5 augustus een dag of twee…
Hopelijk nu nooit meer hahahaha!
Destijds met Luuk, was ik na 3 maanden pas een keer ongesteld geworden, duurde 2 dagen en eind van die maand was ik zwanger.
Was toen 4 maanden prikpil vrij.
Debbie, geweldig nieuws meid!!! SUPER!!! :thumbup:
Debbie gefeliciteerd. :dance: (je staat al in het lijstje).
Het gaat goed al drie zwanger.
Nou ik heb nog nergens last van, dus ik denk dat ik gewoon volgende maand weer mee doe aan de race.
proficiat!!! hopelijk volgen er nog snel
er is blijkbaar veel stress weg gevallen bij men ventje. (na het tekenen voor ons nieuwe huisje) Hij is er volledig van overtuigd dat het prijs is. ben sinds gisteren tussen men maaltijden door flink misselijk en nu blijft hij maar wrijven over men buik en men borsten aan het bestuderen. Blijft me maar mamake noemen en vind dat ik er anders uit zie,ik straal mama uit zegt ie :roll: wat dat ook mag zijn. Probeer hem met beide voeten op de grond te houden omdat ik er nuchter in blijf,tenslotte maar ronde 1 maar door zijn manier van doen word ik natuurlijk ook zenuwachtig… Wat denken jullie?hoe krijg ik men ventje trg op de grond?
Ik denk dat hij alleen met beide benen op de grond komt als je ongesteld wordt.
Al hoop ik het natuurlijk niet voor je.
Debbie gefelicteerd… :lol: :lol:
Nu de rest nog… ik ben nu ongi dus op na de volgende ronde!
Rooike ik ben nu voor het eerst ongi en was per 3 juli gestopt…
mamasince07, ik ben waarschijnlijk 18 april uitgerekend. Ik geloof het ook nog steeds niet hoor. Ik moet de verloskundige nog bellen.
Lynda, je hoeft niet altijd wat te voelen Nog even afwachten.
Petatje, hahaha wat een kerel heb jij. Wat ze eenmaal in hun hoofd hebben. Ik denk inderdaad dat hij weer met beide benen op de grond komt als je NOD dag bereikt is. Wie weet heeft hij wel gelijk :mrgreen:
Davina, veel succes meid.
Davina, ik denk dat het gewoon afwachten is voor ons hihihi!
Ach ja we komen er wel hoor!
Zo was ik nooit ongesteld en nu 2x in korte tijd…
Nouja, vandaag weer allemaal van die ongi pijntjes… Hoop niet dat ze doorzetten… Ik wil niet meer…