Ha meiden,
Sorry, ben veel te lang niet geweest :oops:. Veel gewerkt de afgelopen week, en vroeg naar bed 's avonds.
Sinds vrijdag weer met regelmaat misselijk :sick: Niet echt lekker, maar dat is nog steeds het enige waaraan ik merk dat ik toch echt zwanger ben.
Afgelopen maandag weer begonnen met mvm.
Vrijdag en gister naar onze ouders geweest om het nieuws te brengen. Had een boekje, bobbi wordt grote broer gekocht en een kaartje erbij gedaan namens Jason met de tekst. Ik heb een heel klein cadeautje voor jullie…maar eigenlijk ook een beetje voor mij hihihi.
Mijn schoonouders waren helemaal verbaasd en dachten echt dat we nog even wilden wachten tot na onze vakantie in oktober.
Mijn moeder verwachtte het sinds van de week wel omdat Jason zei: mama baby hahaha. Maar desondanks kwam het bij m’n ouders toch nog als een verassing want ook zei dachten dat we nog even wilden wachten.
Jada…Gefeliciteerd!!! Wauw ‘gemaakt’ op vakantie! Wanneer ben je uitgerekend?
Debbie, voor jou wordt het nu ook spannend. Nog maar 3 dagen tot je nod.
Rooike, balen dat je cyclus nu zo in de war is en dat je menstruatie snel na elkaar al weer kwam.
Lynda, van harte gefeliciteerd met je baan!
Zo ik ben weer terug uit het gehucht bij Den Helder.
Was gezellig maar erg vermoeiend.
Ben nog 2 dagen vrij en dan mag ik eindelijk weer gaan werken. Heb er zin in. Maar moet af en toe wel weer wennen aan het idee dat ik alles weer moet plannen.
Jade gefeliciteerd. :dance:
(ik heb het lijstje al aangepast)
Voor iedereen die nog zijn NOD of leeftijd wil doorgeven, dat kan via pb.
Nou meiden ik kon het toch niet laten om te kijken of die goedkope kruitvat testen echt zo vroeg al kunnen testen of je zwanger bent.
Nou ja dus, heel voorzichtig vertel ik dat ik zwanger ben :inlove:, omdat ik nog 3 dagen tot mijn NOD heb is mijn HCG gehalte nog niet echt hoog. Ik heb een lichte maar toch zichtbare streep. Wil het echter nog niet helemaal geloven. Woensdag ga ik even nog een digitest doen. Nog even spannend dus. Heb wel het idee dat de bolling boven mijn schaambeen steeds boller begint te worden. We zullen het woensdag wel zien.
Lynda, ja het zal wel even wennen zijn om straks te werken. Wat zul jij de eerste dagen moe zijn. Veel plezier alvast.
Aapie, he bah nu toch af en toe misselijk. Hopen dat het daarbij blijft. Wat leuk om het op die manier te vertellen. Ooooh die Bobbibeer boekjes is Siënne ook helemaal gek van. Meestal voor het slapen gaan moet ik die wel voorlezen.
Rooike, :lol: Goed dat je hem al aan het voorbereiden bent. Weet hij precies waar hij aan toe is. :mrgreen: Veel succes dan maar.
Lotte, nu hopen dat je de goede dagen te pakken hebt. Veel succes.
Debbie :shock:
Dat meen je niet.
Dan heft je gevoel je toch niet voor de gek gehad.
Een streep is een streep hoor!!!
Alvast een voorzichtige felicitatie.
Ik ga woensdag (dag 14 van mijn cyclus) beginnen met ovutesten.
Dat klopt Lotte. De derde keer op een rij dat ik voor mijn gevoel wel zwanger moet zijn, maar je bent toch altijd voorzichtig met uitspraken doen :mrgreen:
Dat zei ik nou ook tegen Remko. Die wil het nog niet helemaal geloven. Hij wil het woensdag toch echt nog zien. hahaha. Toch begint het wel langzaam tot hem door te dringen. Ik zei tegen hem ook al ‘een streep is een streep’.
Wauw, Yinthe krijgt een brusje.
Nu maar hopen dat de andere Yinthe er ook snel 1tje krijgt
Vast wel met zo’n leuke naam kan dat toch niet anders :inlove: .
Hebben jullie er lang over gedaan met Yinthe?
1 Ronde, 1 keer klussen :oops:
Helemaal goed toch :thumbup: Wie weet gaat het nu ook weer mooi snel. Ik hoop het voor jullie.
Met Siënne was het de tweede ronden en bij Yinthe inderdaad 1x klussen en 1e ronde. hahaha ligt echt aan de naam.
:lol: Je zou het bijna denken.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik toen al een jaar gestopt was met de pil en mijn cyclus vrij regelmatig was.
En ik wist precies wanneer mijn eisprong was.
Dat is nu allemaal wel anders.
Aan de ene kant hebben we geen haast, maar als je eenmaal besloten hebt dat je graag zwanger wil worden is iedere maand dat je moet wachten lang.
Ja iedereen wil natuurlijk meteen resultaat en ben dan ook blij dat het bij ons beide keren snel gegaan is. Nu dus ook weer.
Lijkt mij echt niet leuk als je er lang over moet doen. Hoop ook dat iedereen hier snel zwanger is.
Wauw Debbie…ook van mij een voorzichtige felicitatie! Nu hopen dat alles goed blijft gaan, maar daar gaan we wel vanuit he!
En je gevoel heeft je dus niet in de steek gelaten
Ik wil snel meer zwangeren zien!!!
@Lotte wrote:
Rooike, hoe ws de reactie op je vraag??? :lol:
Hij gaat niet slapen die dag, hij wil nl heel graag dat ik zwanger word hahaha!
Proficiat Debbie!!
Debbie, heb je eigenlijk nog een foto van de test gemaakt?
Wij zijn helemaal niet nieuwsgierig, hè meiden :liar:
proficiat!! ben heel blij voor je (ook al ken ik je niet haha)
voor alle andere :thumbup:
ik heb woensdag enkele krampjes gehad en gisteren ook terug zal toch blij zijn als de :evil: doorkomen dan kan ik aan ronde 2 beginnen
Hopelijk snel nog zwangere dames hier he :kaars:
Hee meiden,
Debbie ook gefeliciteerd!!!
Voor de meiden die nog moeten klussen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik heb vandaag toch iets meegemaakt.
Zoals jullie misschien wel weten temp ik vanaf deze cyclus.
Vanmorgen was mijn temp 0,1 lager dan de afgelopen dagen (temp zakt altijd vlak voor je eisprong).
Ik wilde woensdag beginnen met ovutesten, maar ik heb het toch vandaag al gedaan.
En wat denken jullie, een vage maar toch zichtbare teststreep :dance:
Ik verwacht dus deze week mijn eisprong.
Niks klussen als we op vakantie zijn, we “moeten” nu al
Dat betekend dus ook dat deze cyclus niet zo lang is als de vorige.
Ik gok nu op zo’n 30 dagen.
Succes Lotte!!! :thumbup:
:kaars: :thumbup: :kaars: :thumbup: :kaars: :thumbup: :kaars: voor Lotte!!!
Wij hebben vandaag getekend voor ons nieuwe huisje!!! :dance:
Petatje gefeliciteerd.
De eerste “klussessie” zit erop
Morgen weer een keertje testen en wat mij betreft ook nog mar een keertje klussen :mrgreen: