De Stoppers van Juli 2009 - part II

Zo mijn eerste werkdag na 8 maanden vakantie zit erop.

Was wel helemaal gaar van alle infomatie. Maar het was wel er leuk en ook weer gezellig om met collega´s te kletsen over andere dingen dan je huishouden en winkelen.

Toen ik thuis was dacht ik echt van de rust te kunnen genieten. Maar helaas we mochten oppassen op de kleine (10 maanden) van vrienden. Zijn oma ligt op sterven en het kan ieder moment afgelopen zijn, dus dan zeg je ook geen nee. Gelukkig is het een schat van een kereltje en hebben we echt helemaal geen last van hem gehad. Maar mijn avondje bankhangen was voorbij.

Het was ook wel weer leuk om zo´n klein mannetje in je armen te hebben. Tycho vond het ook erg leuk, maar hij vond het ook wel weer raar dat Collin nog niet kan lopen, hihi.

Nou ik ga nu nog even in bed tv kijken, maar ik denk dat ik wel heel snel vertrokken ben, en morgen dan weer vroeg op. Werken!!! :dance:

@Rooike & Davina; irritant zeg dat je niet precies weet hoe de prikpil uitwerkt. Nou ik hoop dat jullie snel weer regelmatig zijn.

@Petatje; wat lief zeg van die man van jou dat hij zo met je meeleeft. Nou ik hoop dat hij niet met beide benen op de grond hoeft terug te komen. Ik zal voor julie :thumbup: :thumbdown:

Hallo,

Is al weer even geleden dat ik wat geschreven heb maar heb maandag de hele dag gewerkt en daarna kwam mijn mannetje me ophalen zijn we doorgereden naar wageningen waar we 2 nachtjes in een hotel logeerde.

We hebben daar heerlijk gegeten en geslapen dinsdag de hele dag gefietst en gister gewandeld in de regen en daarna nog even een hapje eten in een kasteel en dan richting huis waar een lekker warme douche mij opwachten.

Helaas was ik maandag wel ongi geworden maar nu is alles weer over dus kunnen we gaan klussen

Debbie, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Lynda, heel herkenbaar dat zo’n 1e werkdag zo vermoeiend is.

Toen ik in februari met mijn nieuwe baan begon dacht ik de eerste dag, help waar ben ik aan begonnen.

Ik lag om 21 uur helemaal uitgeteld in bed.

Gelukkig ging het de dagen erna al een stuk beter.

Ook vandaag heb ik weer een ovutest gedaan.

Volgens mij is mij eisprong geweest want de teststreep is minder duidelijk dan de afgelopen dagen.

Wat ik wel vreemd vind is dat ik overduidelijke positieves test heb gehad :think:

We hebben in ieder geval redelijk ons best gedaan. :mrgreen:

amai het is hier stil geen nieuwtjes?

heb juist een testje gedaan en die is negatief :frowning:

wachten op :evil: en op naar ronde 2 :thumbdown:

Ik heb dan eindelijk vakantie!!!

Lekker 3 weken genieten van rust!!!

De 28e augustus gaan we naar Rimini voor 10 dagen… Heerlijk ik kijk er naar uit!!!

Heb net mijn dochters koffer ingepakt, die gaat zondag al naar Griekenland met opa en oma en nog een groep, kei gezellig!

Hoi hoi!!

Rooike: Hele fijne vakantie!! Ik duim voor een vakantie-wondertje!!!

Petatje: Jammer dat de test negatief was! Welke heb je gedaan?

Lynda: wil helemaal niets zeggen, ik duim voor je!!

Lotte: Volgens mij is de eisprong geweest als de teststreep dunner is dan bij die van de dagen ervoor - ik weet niet of dat per merk verschilt maar… Wellicht een kleine tip die ik van mijn schoonzusje kreeg: Zaadjes zijn het sterkst als ze een dag of drie zijn - daarna breekt het na vijf dagen af. Ik heb mijn hubby om de twee dagen geholpen de kwaliteit goed te houden - en zo gerekend dat we omstreeks mijn ei op drie dagen zaten - daarna om de dag tot je zeker weet dat je je ei hebt gehad. Iedere dag schijnt helemaal niet zo goed te zijn - de zaadjes zijn dan nog niet zo sterk. Ik weet niet of het helpt - wij hebben het zo gedaan en ook zij waren (na een clomid behandeling) direct de eerste keer zwanger.

@ Jade : eentje met pipet van kv

Okee, ik had een clearbleu digi en ver voor mijn NOD pos getest… ik duim voor je en hoop dat de :evil: wegblijven!!

Hoi hoi,

Hier spannend weer deze maand. Finley is de 18e jarig en de 19e zou ik ongi moeten worden.

Ik gebruik geen ovu testen dus is gewoon op de gok.

Succes Lenie!!! :thumbup:

Thanks Jade, dat hopen wij ook… Zou leuk zijn toch! :mrgreen:

Hier al een week ongi… niet echt veel maar toch :roll:

Vandaag is mijn NOD, maar nog geen :twisted: te zien.

Maar ik had eergister wel al stiekum een testje van de KV gedaan en die zie niets. Dus ik hoop eigenlijk nergens meer op en denk dat de :twisted: vandaag of morgen gewoon komen.

Verder heb ik het erg naar mijn zin op mijn nieuwe werk. Het is wel weer erg wennen, maar erg leuk (en vermoeiend).

@Lenie; alvast gefeliciteerd met Finley (weet niet of ik morgen weer online ben, dus voordat ik het vergeet)

@Petatje; zijn de :twisted: er al of is het nog spannend bij je?

@Rooike; lekker aan het genieten van je vakantie. Het wordt woensdag erg heet.

(nieuwe NOD data mogen via de pb worden doorgegeven, dan verander ik het in de lijst).

Vandaag is mijn vruchtbare dag dus straks weer lekker klussen.

Vriendlief heb ik al voorbereid gister, tijdens onze andere klus-sessie hahahaha!

:oops:

hey hier nog geen :evil: te zien,ben aan het wachten :frowning: hoop dat ze er snel zijn :pray:

petatje, jammer van de test. Nu nog steeds geen ongesteldheid. Wie weet. Ga je nog snel een test doen? Ik heb ook die van het kv gehad en 4 dagen voor mijn NOD gestest. Bij mij moest ik heel lang wachten. Ik ging er al helemaal niet meer vanuit. Later keek ik nog een keer en zag ik een hele lichte streep.

Rooike, geniet van je vakantie en kom met goed nieuws terug he! :mrgreen:

Lenie, gefeliciteerd met Finley. Ga je morgen testen of wacht je nog even?

Wie weet meid :thumbup: :thumbdown: :thumbup: .

Davina, he bah een week al ongesteld. Heb je dat vaker of is dit extreem lang voor jou?

Lynda, fijn dat het zo goed gaat op je werk. Zijn de :twisted: er al? Ik hoop van niet.

Hier gaat het heel goed. Ik heb tot nu toe nog geen last van misselijkheid. Wat niet is kan nog komen. Ben wel af en toe moe en heb wat krampjes hier en daar. Mijn buik is al wel weer goed zichtbaar :roll: Bij mijn vorige zwangerschap moest ik het met 8 weken al vertellen. Ik hoop dat ik het nog even voor mij kan houden. Mijn vrienden en familie weten het al wel. Ze waren allemaal erg blij. Leuk die reacties dan weer.

@Petatje wrote:

hey hier nog geen :evil: te zien,ben aan het wachten :frowning: hoop dat ze er snel zijn :pray:

En ook geen test meer gedaan???

Nou hier zijn de :twisted: er. Ik had het wel verwacht.

Dus hop op naar de volgende ronde. Heb manlief al geinformeerd dat we deze maand veel meer gaan klussen. Hij had daar geen comentaar op :smiley: .

Jammer Lynda, succes met de volgende ronde!!!

Ik ga zo lekker douchen en op tijd naar bed met manlief hahahahaha!

Vandaag is mijn dag!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

neen nog geen ongi en heb maandag een test egdaan en negatief. Afwachten he :frowning: