Hallo allemaal
ben al even over tijd heb zaterdag een tesje gedaan maar was negatief ondertussen nog steeds niet ongi heeft iemand daar ervaring mee? Wanneer moet ik nou weer testen gebruiksaanwijzing zegt 3 dagen wachten of moet ik langer wachten?
groetjes mowie
Geen idee, Wat vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent.
Ik ga voor je duimen. :thumbup: :thumbup:
:-* jentel
Hee Mowie,
Is het je eerste ronde na je pilongi??
Ben zelf aan de tweede ronde begonnen,maar de eerste ronde was ik 15 dagen overtijd en toen kwam mn ongi pas. Als je de site verder leest, merk je dat dit wel vaker voorkomt… Je lichaam moet even wennen aan een leven zonder pil… Als ik jou was, zou ik gewoon over een paar daagjes nog eens proberen… Ga natuurlijk wel hard voor je duimen, meid…
Liefs,
Puk
jep is eerste ronde na pilongi nou ja we gaan het wel zien
houwe in iedergeval de spanning er in :?
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: duim natuurlijk ook voor jullie he groetjes mowie
Hallo dan!
Ben je even een paar weken op vakantie, is het enorm druk geworden. Leuk hoor, het lijkt wel een virus, een gezond virus dan te verstaan. Aan alle nieuwe dames: WELKOM.
Cynthia, ik weet niet of je hier nog wel eens kijkt, maar in elk geval proficiat met je zwangerschap. Superrrrrrrrrrrr.
Wij hebben heerlijk genoten van 4 weken kamperen in Frankrijk. Op de dag dat we vertrokken zou ik ongesteld moeten worden, maar dat werd ik pas vorige week (toen we naar huis moesten rijden, lekker). Al met al dus een cyclus van bijna 8 weken! In de tussentijd wel een paar keer getest (want stel nou dat…), maar toen werd ik het dus dan toch eindelijk. Gelukkig werkt het allemaal nog, zo lang aan pil geweest! Dus dat is dan wel weer een fijn gevoel.
Menstruatie was wel heel heftig, veel heftiger dan toen ik nog de pil slikte. Het lijkt weer op vroeger helaas. Maar toch heb ik nu wel al het idee dat ik niet weer aan de pil zal beginnen. Ik voel me nu zonder pil toch wel heel anders, prettiger zeg maar. En ook meer zin in vrijen .
Dus nu staan we voor de tweede ronde. Nieuwe kansen…
Groetjes,
Hazze
Hoi allemaal,
hoop dat ieder die op vakantie is geweest een leuke vakantie heeft gehad. Wij hebbebn wel een leuke vakantie gehad. De planning was om flink te gaan klussen maar dat is niet gebeurd. (vond het toch niet zo’n leuke gedachte op een luchtbedje op de camping terwijl we met een aantal vrienden daar waren)
Mijn hubbie heeft zich daar wel versproken tegen vrienden dat ik gestopt ben met de pil, dus toen was het hek van de dam…veel commentaar.
Vindt het een raar idee dat ik nu zit te wachten om ongi te worden terwijl ik het anders wel weg kan kijken. Gisteren had ik het moeten worden maar ik wacht nog steeds…
Ook vandaag op het werk een rotbericht gekregen van een oud collega van me, een ander oud collega heeft van het weekend een doodgeboren kindje gekregen en dan dat ze nog maar 6 weken moest tot de uitgerekende datum. Heel erg verdrietig allemaal en vooral nu wij zelf ook de wens hebben om een kindje te krijgen. Bah, wil er niet teveel over nadenken maar doe het toch. op dat moment ga ik juist de kindjes van mijn werk meer knuffelen.
Maar genoeg depri praat, Hoe is het met jullie?
Veel liefs, Chantal.
Mowie; wat spannend allemaal.
@hazze wrote:
Gelukkig werkt het allemaal nog, zo lang aan pil geweest! Dus dat is dan wel weer een fijn gevoel.
Fijn, Ik heb de eerste keer een cyclus van 31 dagen gehad.(nog nooit blij geweest met mijn ongie.) :wink:
Krabje wat een rotbericht.
Hoi,
Ik heb vandaag mijn eisprong eindelijk!!! Ik moest er erg lang op wachten (25 dagen). Ik had vanmorgen ineens een temp. verhoging en vandaag de hele dag een zeurende pijn linksonderin mijn buik. Nou, dat klopt, want ik had links op de echo ook mijn grootste ei. Dus ik wist dat ie aan die kant moest springen .
Ben nu wel benieuwd wanneer ik dan ongi word, maar ik ga er vanuit dat dat iig nog 14 dagen duurt.
He Krabje! Fijne vakantie gehad?
Hazze ook? Fijn dat jullie er weer zijn hoor… :-*
Hazze en Krabje,
Ik heb jullie eerder misgelopen, denk ik. Ik ben in april gestopt, maar ik moest er eerst nog even achter komen hoe mijn cyclus eruit zag (30-33-41-???) Volgens mijn gevoel en de ovul. test zou ik nu op een cyclus van 32 dagen uitkomen, dus dat zou mooi zijn!
Krabje, wel raar zeker dat het nieuws per ongeluk in de groep terecht kwam…
Groetjes Garfield
Hello ladies,
@ Garfield: Het kan heel goed dat je me eerder hebt misgelopen op dit forum. Ik heb me half juli aangemeld op het toen nog andere topic. Je cyclus is wel redelijk he? Ik ben benieuwd waar die van mij op uit gaat komen deze ronde, hopelijk niet weer 8 weken. Maar in elk geval is de ongi nu weer voorbij en de puistjes weer weg !
@ Mowie: ik was ook erg lang over tijd, heb een aantal testen gedaan op momenten dat we het graag wilden. Een vriendin van mij wist zeker dat ze zwanger was van haar tweede, maar had 3 testen nodig om een positieve uitslag te krijgen, dus je weet maar nooit…spannend he? Wij stonden wel een beetje zenuwachtig te giechelen in het washokje in het toiletgebouw. zo van: komt er nog een streepje? Komt ie, komt ie… nee niet. Mijn man was er de eerste keer nog stiller van dan ik. Hij dacht echt dat ik zwanger was, maar dat waren waarschijnlijk de moodswings van het stoppen met de pil (emotioneel!).
@ Stiekem: Ja topvakantie gehad. Lekker veel gewandeld in de bergen (echt pittige klims gemaakt) en 10 boeken uitgelezen, waaronder de nieuwste Harry Potter (engels). Spannend! Maar nu weer heeeeeel lang wachten natuurlijk tot het laatste boek uitkomt…
@ Stiekem: Wat super dat je op je werk je eieren kunt checken, grappig hoor dat je dat zo goed kunt zien!
@ Krabje: sommige dingen zijn echt niet te bevatten…
@ Krabje: het commentaar van jullie vrienden was toch niet negatief hoop ik?
Groet en tot klets,
Hazze
@Stiekem wrote:
Ik heb vandaag mijn eisprong eindelijk!!! Ik moest er erg lang op wachten (25 dagen)
Echt handig dat je het alllemaal kan zien.
En nu naar duimen, ik duim met je mee. :thumbup: :thumbup:
Hoi Stiekum, ja ik heb een erg leuke vakantie gehad. Ook fijn dat ik toch weer aan het werk kan, heb die kids wel gemist.
Spannend hoor nu dat je weet dat je ei komt.
Dus zet hem op!!! Ik zal voor je :thumbup: !!!
@Hazze. Nee hoor de vrienden reageerden wel positief. Ze weten dat ik een grote kinderwens heb en dat ik erg gek ben met kinderen. Ik werk niet voor niets op een kdv.
Tja en voor de rest wacht ik nog steeds totdat ik ongi wordt… :?
Wel raar dat je nu af moet wachten terwijl het met de pil altijd duidelijk was wanneer die kwam.
Veel liefs, Chantal.
Ja, echt relaxed die echo’s!!
Ik heb het dit keer met een ovul. test geprobeerd en ik zal volgende week dus wel kunnen constateren of het een beetje klopte. Dan weet ik dat weer voor de volgende ronde, want ik vind het zo toch wel makkelijk!
Garfield
@Krabje wrote:
Tja en voor de rest wacht ik nog steeds totdat ik ongi wordt… :?
Wel raar dat je nu af moet wachten terwijl het met de pil altijd duidelijk was wanneer die kwam.
Vervelend he.
En echt super handig Garfield.
hallo dames
heb een weekje niets meer geschreven
ben vorige week woensdag (17 augustus ) een beetje bloed beginnen te verliezen en donderdag ben ik ongi geworden maar van korte duur ik was het zondag avond maandag morgen alweer kwijt
was echt weinig en van korte duur
nou voor ons is de tweede ronde begonnen we zijn alweer druk aan het klussen
we hebben sowieso een goede week we hebben een huisje gevonden waar we een gezinnetje kunnen beginnen beter dan een appartement met twee slaapkamers
we hebben het ook nog niemand verteld dat we gestopt zijn met de pil maar ik heb het gevoel dat wel iedereen het in de gaten heeft (we houden het zo lang mogelijk geheim )heb ook deze week moeten liegen tegen mijn ouders , ik had last van puistjes waar ik nooit last van heb gehad toen ik de pil slikte en heb maar gezegd dat het uitslag is van iets ,
het wordt nu steeds minder die puistjes ( voor alle dames die er last van hebben moeten eens pure zone van loreal proberen helpt echt )
mijn vriend begint nu ook meer aan het idee te wennen dat er misschien een kleintje komt hij is soms al bezig met een naam te bedenken
echt heel schattig en lief
ik ga iets doen in het huishouden
iedereen veel susses en ik duim voor jullie allemaal
xxx groetjes poemmelke
Hallo,
ik ben sinds 1 juli gestopt. Mijn laatste menstruatie begon op 27 juli. Gisteren had het dus weer moeten komen. Niet dus… 's Avonds meteen een test gedaan, maar die was negatief… Vandaag nog niet ongesteld en dus word ik nu een beetje gek…
Grtn.
Hallo allemaal het is niet bij te houden zeg dat geklets.
Wat een drukte!
Ik moet deze week onggie worden maar er is nog niets :shifty:
Heb wel het idee dat het er aan zit te komen.
Hebben jullie dat nou ook! dat je een beetje jaloers bent als je hoord dat een ander zwanger is? :oops:
Een nichtje van mijn vriend blijkt 8 weken zwanger en dat vond ik echt niet leuk om te horen (IK WIL OOK)
van de week bij het kindje van vrienden geweest, zij ligt al vanaf februarie in het ziekenhuis(toen is ze ook geboren) en is nog niet thuis geweest.
Zo wordt je wel even met je neus op de feiten gedrukt.
Zielig hoor voor zo’n klein hummeltje, en voor de ouders, zo heb je niet echt een leuke kraamtijd,Je verwacht het toch anders.
Ook maar uit gaan van het positieve anders heb je geen leven toch!
ga even wat eten.
Groetjes en tot snel Nala