Wij hebben ook bewust geklust
En Garfield en Jentel. jullie hebben beide gelijk. NAtuurlijk hoopje dat je zo snel mogelijk zwanger bent. Aan de andere kant denk ik dat ik wel even twee keer moet slikken als het zover is…Heel onwerkelijk en je wereld zalin 1 keer 180 graden draaien.
Liefs,
Puk
Dat is waar maar wij leven er nu al helemaal naar toe, dus ik denk dat ik een gat in de lucht spring en daarna even denk o dit moet geregeld worden en dat, maar het snel weer even uit mijn hoofd haal.
:-* jentel
Ja, als het eenmaal zover is, schrik je toch ook wel even volgens mij. Zo van: ojee, nu is het écht zover! Dan zal de paniek wel heel eventjes toeslaan. Maarja, je hebt natuurlijk wel een aantal maandjes de tijd om er naartoe te groeien. Wat dat betreft is dat voor de mannen toch anders…
Garfield
Dat denk ik ook.
Waren jullie mannen het er gelijk mee eens of hebben jullie er eerst over gepraat :?:
Jentel,
Ik had al wel eerder door laten schemeren dat ik het wel zou willen. Mijn vriend heeft twee neefjes en daar is hij echt geweldig mee. Dat heeft er misschien ook aan bijgedragen. In januari waren we in center parcs en daar was het stelletjes met baby-gehalte vrij hoog en toen kreeg hij het op zijn heupen. Hij wilde metéén. Later zei hij wel dat hij blij was dat het sowieso nog eventjes zou duren, zodat hij inderdaad even aan het idee kon wennen. In ieder geval gaan we er nu echt voor en ik denk dat niemand het verwacht omdat ik nog twee jaar moet voor mijn studie. Dat vind ik wel leuk!
Garfield
Dat is het leuks ja iedereen verassen.
Bij ons was nooit de keuze of we het wilde, maar wanneer.
Zoals je weet wordt het bij ons steeds naar voren geschoven.
Maar het blijft nu bij November.
Mijn vriend wilde al veel eerder, alleen hield ik de boot af.
Vorig jaar benik geestelijk aardig op mn plaat gegaan en toen kwam ik er achter dat carriere maken niet alles is (Sta echt niet hoog op de ladder hoor) en dat ik toch kinderen wilde. Toen zijn we dit jaar begonnen.
Puk
Ik dacht ook altijd dat ik hogerop wilde maar voor mij is dat nu helemaal niet meer belangrijk.
Raar he hoe plannen kunnen wijzigen.
Ik was er wel ietsje eerder aan toe. Mijn man moest even aan het idee wennen, maar is nu ook helemaal om! En wat betreft carriere maken. Ik vind het wel belangrijk, maar niet ten koste van… Wij proberen het toch een beetje te combineren, want wil je tegenwoordig wat leuks kunnen kopen dan heb je wel een klein beetje salaris nodig!
Ikke80
Daar heb je helemaal gelijk in.
Wij gaan vandaag waarschijnlijk even kijken bij een huis dat we hebben gezien dat te koop staat. Maar inderdaad, je moet toch allebei wel wat centjes in het laatje brengen. Als het allemaal tegelijk zou komen, ga ik me denk ik toch wel wat zorgen maken. Maar we zien het wel. We zijn net begonnen met orienteren op de huizenmarkt, dus daar gaat ook nog wel wat tijd inzitten…
Garfield
Wat spannend zeg, Bij jullie in de buurt of verder weg.
Ach zorgen maken doen we allemaal, maar meestal komt het ook allemaal weer goed.
Ja, dat is ook zo. Ik ga ook niet wachten, want daar is altijd wel een reden voor. Bovendien zouden mijn ouders het echt te gek vinden, die bieden vast wel een helpende hand als we er echt even niet uit dreigen te komen.
We willen graag een huis kopen in dezelfde plaats, maar wel in een andere wijk. Mijn vriend heeft daar vroeger ook gewoond en het is daar een stuk rustiger en groener. Voor mij misschien iets te rustig, maar dat zien we dan wel. Je moet er toch zelf iets van maken. Het is wel vlakbij een tennisbaan, dus wat wil ik nou eigenlijk nog meer, ha ha!
Garfield
Rustiger, groener, klinkt goed vooral voor kindertjes
Ha ha!
Ja, die willen we hier zeker niet op laten groeien! Maarja, voordat ze buiten gaan spelen, zijn we ook alweer een aantal jaar verder
Dat zeker, wel leuk gaan jullie alleen kijken of met de makelaar (werken die op zondag :think: )
Nee hoor,
we rijden er straks gewoon even langs met de auto en dan kan ik daar ook even in de wijk kijken, want ik ben daar niet echt bekend.
Het is dan wel een stuk verder fietsen naar mijn werk :?
Even een rondleiding van je vriend.
Veel plezier.
Hoi Jentel,
We hebben inderdaad eerst gekeken bij het huis waar mijn vriend vroeger heeft gewoond. Daarna richting het huis dat te koop stond, maar het viel ontzettend tegen. We hebben er eigenlijk gelijk een reserveplan van gemaakt. We nemen lekker de tijd totdat ons droomhuis voorbij komt!
Groetjes Garfield
ps: ik heb mijn tentamen gehaald!! (7,0)
Jammer maar het moet echt naar je zin zijn.
En je heb de tijd
Gefeliciteerd met je 7.