Dat zou wel zo gezellig zijn!
hallo voor iedereen die mij gegroet heeft
heb mijn vriend verteld dat ik een beetje bloed aan het verliezen ben en hij zei van als je ongesteld bent jammer maar de volgende maand beter.
nu moet ik zeggen ik verlies maar bloed in druppeltjes dan wel en dan weer niet .
is wachten tot morgen en dan zie ik het wel .
ik ga mij niet druk maken , was vanmiddag alleen een beetje een teleurstelling maar we weten het nog niet zeker of het doorzet of niet
zo niet dan gaan we vrijdag naar de dokter .
aan een kant zou ik het jammer vinden want ik had het graag volgende maand dan tegen mijn vader willen vertellen op zijn 50 ste verjaardag ,maar ja hij wordt toch opa op lange of korte termijn
ik vindt het ook fijn om mijn verhaal hier te vertellen .
ik schrijf morgen een bericht of het ja of nee is
ga nu met mijn manneke voetbal verder kijken
iedereen de groetjes van poemmelke
Poemmelke ik ga voor je duimen!
Straks lekker naar bed en morgen een vrije dag!
Liefs Moirah
Ik ga ook voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:-* jentel
Nou weltrusten allemaal! Ik ga lekker naar bed.
Liefs Moirah
goede morgen iedereen
ik heb helaas mijn periode gekregen gisteren voor dat ik ging slapen
was echt heel even een teleurstelling en moest het even een plaastje geven
mijn vriend vond het ook heel jammer maar hij is wel heel lief voor mij , vanmorgen voor dat hij op stond om naar het werk te gaan heeft hij een tijdje over mijn buik liggen vrijven
nou op naar de tweede ronde en kijken of het nu raak is
we zien het wel
liefs poemmelke
Hey Girlies
Ook ik ben “weer” ongi! Denk dat wat ik vorige week had dus echt niets was…geloof dat het nu best heftig is. Heb gelijk me vriend gesmst…kreeg en smsje terug. Ik weet niet of ik nu teleurgesteld of opgelucht moet zijn! Achter opgelucht stond een knipoog! Het is toch best wel spannend vinden wij zo met de eerste!We hebben beide zoiets van als het over een jaar nog niet raak is gaan we pas serieus aan de slag met temperaturen en andere dingen! Maar nu klussen we regelmatig en is het RAAK…dan is het zzoooooo heel erg leuk en welkom!!
Dus ook wij gaan op naar de TWEEDE ronde!!
Wij kijken ook het eerste jaar af en klussen ook regelmatig, zonder temperaturen of ovulatietesten.
wat een drukte zeg!!
als je niet elke dag even kijkt dan moet je behoorlijk wat bij lezen.
Maar wel gezellig.
Puisten :x :x :x hou op hou op wat een verschrikking.
Stiekum! jij hebt dus ook moeite met het bepalen van je eiersrong?
Ik heb er deze keer bewust opgelet maar niets gevoeld.
Mocht ik volgende week onggie worden ga ik beginnen met tempen misschien krijg ik dan iets meer duidelijkheid.
Iedereen succes liefs Nala
Meiden wat jammer, maar nieuwe ronden nieuwe kansen
Ik ga eerst ook ongedwongen klussen (hoe lang hou ik dat vol )
Wij hebben dit keer echt bewust geklust, dus eigenlijk wel een beetje extra spannend. Mijn vriend zei het vandaag ook nog… het leeft bij hem daardoor nu ook wat meer! :dance:
Garfield
Jeetje, wat een drukte op deze topic… De zomer (juli) brengt toch heel wat gevoelens los bij vrouwen… Nesteldrang? waardoor vrouwen stoppen met de pil…
Gisteravond voelde ik volgens mij dan mn eisprong. Nooit echt bewust gevoeld. Nu voelde ik wat steken (beetje zeurderig) in mn linkeronderbuik.
Zal vriendje vanavond even zeggen dat hij zich er klaar voor moet maken
Liefs,
Puk
Oh, wat spannend Puk.
Nou, ik hoop dat jullie veel plezier zullen hebben vanavond!
Wat spannend allemaal meiden,
Hoi Puk,
Ik had het ook nog nooit eerder gevoeld, dacht ik. Maar achteraf waarschijnlijk toch wel, maar ik dacht altijd dat het bij mijn spastische darm hoorde!
Ik zit trouwens met twee zwangere collega’s op de gang. Ze hadden samen een heel gesprek over van alles en nog wat… voor mijn deur! Ik hoop dat ik over enige tijd ook dat soort gesprekken kan voeren :lol:
Wel weer een beetje zielig voor mijn baas, hihi!
Garfield
Wie weet over een paar weekjes al Garfield
Ik hoop het voor je.
Dat zou natuurlijk wel geweldig zijn, maar dan zou het na 1 keer al gelijk raak zijn. Aan de ene kant zeggen de statistieken dat je er gemiddeld zeker drie keer over doet, maar bij veel mensen om mijn heen is het daarbinnen wel gelukt. Tja, je weet het nooit. Maar het zou wel geweldig zijn natuurlijk :dance:
Garfield
Ja dat zou heel leuk zijn maar ik hou er zelf al rekening mee dat het langer duurdt, maar elke maand verder zou ik toch een beetje meer verdrietiger zijn.
Ja, dat heeft iedereen wel een beetje denk ik. Qua ‘planning’ zou het goed uitkomen als het de volgende keer raak is, maar het voelt natuurlijk toch als een operatie die niet is geslaagd als de :evil: :evil: komen.
Garfield
Dat is waar, wel heel erg spannend voor jullie hoor.
Goed dat je zo rustig blijf.