De stoppers van juli 2005!!!!

Hallo allemaal lekker druk weer nieuwe mensen gezellig :mrgreen:

Ik vind het best moeilijk om mijn vruchtbare periode te bepalen en jullie :?:

Hoe doen jullie het :?:

:-* jentel

dank je wel voor het uit te leggen



ik heb wel een week ander half week een beetje buikpijn gehad en toen was het weg

en mijn afscheiding was anders dan normaal ook meer dan normaal



nu is de bloeding gestopt dus het is even afwachten



ik laat jullie morgen iets weten of het zover is of niet



zo niet dan is het misschien volgende maand , zou wel leuk zijn want dan ben ik jarig en mijn vader wordt dan 50 jaar (mooier verjaardagskado kan je niet wensen )



groetjes poemmelke











Heb ook even gekeken hoe het zit met die banner dank je wel voor de tip

weet het ook niet precies van die vruchtbaarste periode.

grt mowie

Nou ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Maar een verjaardagskado is ook leuk toch :?:

:-* jentel

:oops: oeps banner mislukt morgen opnieuw proberen grt mowie

Had nog even tijd hoop dat ie het nu wel doet grt mowie :roll:

nee nog niet nou dan niet zwager worden belangrijker grt mowie

:lol: :lol: Ik vond het ook zo moeilijk.

:-* jentel

Dank je geloof niet dat het gaat lukken met die banner dan he

met een kindje krijgen hoop ik meer geluk te hebben

nou ik ga eten maken ik kom gauw weer een s kijken op deze site want er is geloof ik een hoop te leren en te doen hier



grt en succes allemaal

Mowie :smiley: :smiley:

Natuurlijk gaat het wel lukken, het duurt alleen even. :wink:

Eet smakelijk.

:-* jentel

Hallo,



Dag dames en iedereen die nieuw is!

Ik had al zo lang niets meer laten horen dus dacht ik: laat ik eens wat schrijven.

Ik zit ook een beetje te klungelen met temperaturen en mijn ovulatie zien te spotten. Aangezien op mijn werk de echoapparaten voor het grijpen liggen, heb ik een collega gevraagd even een echo te maken om te zien of ik nou mijn ei al heb gehad of niet. Ik dacht zelf van niet, omdat ik geen temp.verhoging heb gezien en ook mijn slijm was gewoon, niet helder ofzo.

Dus op de echo was idd te zien dat mijn ei nog moet komen. Hij is nu 1,1 cm en moet nog even groeien naar de 1,8 of 2,0 cm. Dus ik denk dat ik wat later ongi ga worden deze maand.



Wel geinig om jezelf te zien van binnen :wink: .

Dat is handig, maar z’n ding hebben wij niet op het werk. :wink:

:-* jentel

Hallo allemaal,

Poemmelke en Mowie welkom hier.

Nog meer spannende verhalen, hihi :wink:

Hier weinig spannends. Afgelopen maandag heb ik volgens mij mijn eisprong gevoeld. Ik had de ele dag kramp in mijn zij, een beetje aan de voorkant. Ik heb het ook bijgehouden met ovulatietesten, dus nu maar afwachten.



Groetjes Garfield





PS: Mowie, ik heb voor mijn banner dit gekopieerd onder mijn berichten:

en voor de laatste url een /

Succes!

Hmm, dat werkt dus niet. Na …kindjeopkomst.nl] komt:



[/url]



Succes!

Nou, hij pakt de code dus gewoon. Dan zou ik de stappen gewoon even opnieuw doornemen. Ik zal het forum niet verder vervuilen, hihi.

Stiekem, wat leuk trouwens dat je op je werk de gelegenheid hebt om een echo te maken. Gaaf zeg!!!



Groetjes Garfield

Poemmelke en Mowie welkom hier.



Zo’n echo kan inderdaad handig zijn.



Ik heb nu een cycles gehad zonder pil van 28 dagen en heb duidelijk mijn eisprong gevoeld op de 14e dag. Was een beetje een zeurderig gevoel en ik moet zeggen dat ik extreem geil was. De dagen voor mijn eisprong was ik dat ook al wat meer en had ook dat slijm verlies, op de dag van de eisprong was dit helderder en elastiser. Eigenlijk een vies praatje misschien maar zijn wel duidelijke tekenen meestal. Na mijn eisprong was mijn geilheid nagenoeg weg de volgende dag.



Ik vond het de eerste dag erg dat ik ongesteld werd, maar toen het doorzette was ik ook wel blij, want meteen raak zou misschien achteraf te snel zijn geweest. Nu weet ik welke spanning er komt en kan ik me er iets op voor bereiden en hoop ik wel dat de 2e keer raak is. Maar ja iedereen hoopt dat ze snel zwanger wordt natuurlijk.



Wat ik nu veel minder heb zijn klachtjes als spastische darmen, krampen en slecht slapen. Nu slaap ik beter en zo, omdat ik me misschien minder druuk maak en minder mee bezig ben dan de 1e keer.

Wel lachen als mijn cycles weer 28 dagen wordt, heb ik mijn eisprong op mijn verjaardag. Dat zou een zeer mooi kado dan worden een paar weken later als we het dan mogen ontdekken.

Hello voor Poemmelke & Mowie!

Het klinkt niet echt aardig, maar het is wel goed bedoelt…hopelijk stromen jullie snel naar het volgende kopje op dit forum toe…zwanger!!!



Echt grappig he al die verhalen die er los komen! In het begin moest ik er nog wel een beetje aan wennen! Dan had ik een stukje getiept over slijmerige afscheiding, die rekbaar is enz enz! Maarjah het hoort er nou eenmaal bij en het is wel lekker dat je der hier gewoon over kan beppen! Ik zal strax ook is aan de slag gaan met zon bannertje!



Doei doei!



:-*



Ps : Afeglopen maand heb ik ook een tijdje erg last van pijn in me buik gehad, weet alleen niet de periode meer. Ik dacht dat het kwam omdat ik niet zo lekker was. Maar misschien was dat wel me eisprong…!?

Welkom, heb je ook vaker last van een spastische darm? Ik heb laatst besloten dat ik dat ook maar bij ga houden. Wellicht is er enig verband te ontdekken. :roll:



Garfield

hallo allemaal.

leuk dat er weer mensen bij zijn gekomen. Ik heb eerst alles goed doorgelezen, na zo’n vakantie moet dat ook wel.

Ik heb de laatste week steeds kramp bovenin de onderbuik, herkent iemand dit? Moet volgende week, als het goed is ongi worden.



Groetjes Chantal.

he he ik hem hem hoor de banner he het is even zoeken maar het is gelukt nu nog da andere :lol: hoop inderdaad gauw door te stromen maar je weet het niet he hopen maar dat we met z’n alle gauw in het volgende blokje zitten



groetjes mowie