De stoppers van juli 2005!!!!

Ja ik ben echt heel erg benieuwd.

:-* jentel

Ik ook, zal vast wel goed komen.



:-*

Denk ik ook, zo wil je jaren niet ongie worden, en dan opeens is het een van de belangrijkste dingen in je leven. stom he.

:-* jentel

Inderdaad. Net als dat je jaren probeert te voorkomen dat je zwanger wordt en er dan achter komt dat het zo snel nu ook weer niet gaat :roll: :mrgreen:



Liefs Moirah

Stom is dat he.

Vroeger dacht ik echt o ik mag de pil geen dag vergeten .

Dat valt allemaal wel mee.

:-* jentel

Jahahahaha helemaal in de stress als je het 1 keer vergeet. Al zijn er wel meiden op die manier zwanger geworden :eh:



:-*

Dat is ook zo ja,

:-* jentel

Nou dames, helaas zijn de :evil: :evil: bij mij aangekomen, ik voelde het al aankomen, maar hopen blijf je toch, op naar ronde 2!



Ik zal zo mijn banner even aanpassen.



Jullie nog veel succes!

En Sofie,



Na hoeveel dagen kwam je ongi dan…???



We zullen maar zeggen: nieuwe ronde, nieuwe kansen…





En ik ben het met de vorige dames eens…

Voorheen had je het idee dat je na 1 dag al zwanger was als je een pilletje vergat. Nu mag het zo zijn (en ga je er ook eigenlijk maar van uit) en nu blijkt het eigenlijk allemal heus wel iets langer te duren…



Grt.

Puk

hallo



ik plaats voor het eerst een berichtje hier



ik ben sinds 14 juli gestopt met de pil

ben nog een keer gewoon ongesteld geworden en nu ben ik al 4 dagen over tijd (spannend)

morgen naar de dokter om een test te laten doen om dat ik een test thuis heb gedaan en negatief was maar ik maak te weinig eiwitten aan om dat dan te zien



ik hoop echt dat het positief is



groetjes

@Sofie: BALEN!!!



@Puk: hahaha ja ik weet nog wel dat ik me best wel eens afvroeg of ik niet per ongeluk zwanger zou zijn. Vergat mijn pil zo nu en dan :oops:



@Poemmelke: Welkom bij de juli stoppers. Spannend hoor, ik hoop dat het raak is. Dan kun je gelijk door naar de april of mei mama’s.



Liefs Moirah

hoi moirah



dank je wel voor het berichtje



ik heb een vraagje

ik weet niet of het normaal is dat je een beetje bloed doet verliezen maar ik ben bang dat ik gewoon ongesteld ben geworden .

ik wacht het gewoon even af tot morgen en dan zie ik het wel



(teluurstelling als ik nu ongesteld ben :cry: :shifty: )



groetjes

Puk, ik ben 1 dagje te laat, maar dat verwachte ik ook al, want ik heb mijn eisprong namelijk gevoeld en dat was ook een dag later dan ik dacht, dus eigenlijk is het wel fijn dat ik nu ongesteld wordt, weet ik tenminste dat ik een normale cyclus heb.



Het wachten nu duurt weer lang, maar goed ik probeer het een beetje van me af te zetten.



Poemmelke, welkom, ik hoop dat je niet ongesteld wordt, zou jammer zijn voor je, ik duim voor je!

Het kan zijn dat je ongesteld moet worden, dat is even afwachten.

Een collega van mij had ook een beetje bloedverlies, maar dat bleek achteraf gezien een innestelingsbloeding te zijn.

Die kwam bij precies rond haar menstruatie waardoor zij dacht dat ze ongesteld was.



Helaas kun je alleen maar afwachten en hopen. Ik zal voor je duimen.



Liefs Moirah

dank je wel voor het duimen



het is idd even afwachten

heb nog niets tegen mijn vriend gezegd dat vertel ik pas als hij thuis is van het werk



ik heb een ander vraag je iedereen heeft zo een balkje in beeld hoe krijg je dat



groetjes poemmelke

sofie dank je wel voor het duimen

is even afwachten



jij zei dat je je eisprong voelde hoe voel je dat ?



is misschien een rara vraag maar ik ben naar alles nieuwsgierig



groetjes poemmelke

Hee hallo zal me even voorstellen ben mowie en 16 juli gestopt met de pil ben daarna het gewoon geworden en ben nu twee daagjes overtijd best spannend.

leuke site is dit nog nooit gezien collega van me wees er op

nou groetjes

mowie :oops:

hoi mowie



ik ben er ook pas op deze site van vandaag



en ben 4 dagen overtijd maar ben vandaag een beetje bloed aan het verliezen dus is nu even afwachten en spannend



duim voor je :thumbup:



groetjes poemmelke

duim ook voor jou poemmelke voor iedereen wel trouwens

ga eind van de week testje halen en doen als ik het teminste niet wordt

grt mowie :slight_smile:

Welkom Mowie, spannend hoor. Ik zal ook voor jou duimen.



@Poemmelke: die banner hieronder kun je op de startpagina van kok maken via community en dan Leuke hebbedingetjes, je kan dan een cyclusindicator kiezen. Er staat ook een uitleg bij.



Bij de meeste vrouwen voelt de eisprong als een steek of kramp(je). Ik voel het soms wel soms niet. Ik let altijd op afscheiding, als die doorschijnend, ongeveer zo stevig als eiwit en zeer rekbaar is ben je in je vruchtbare periode.



Liefs Moirah