De stoppers van juli 2005!!!!

Nala; ik hoop dat je gelijk heb ik ga voor je :thumbup: :thumbup: .

Garfield; Je maakt me lekker bang :lol: :lol: .(we zien wel)

:-* jentel

Hehe spannend dames!

Nou maar hopen dat het bij een van jullie snel raak zal zijn…

Super spannend allemaal maar ook bij jou toch :?:

:-* jentel

Ik zie dat het bij verschillende dames weer spannend wordt de komende dagen.



Nu voel ik me alleen maar een beetje schuldig omdat ik al weer 2 dagen enorm aan het bier heb gezeten omdat ik weet dat het niet raak was de eerste keer en dat ik er nu nog van kan genieten. Maar toch voel ik me er nu niet geheel gelukkig mee, het is maar een gevoel maar toch!



Nog een dag kermis en dan is het voor mij weer even mooi geweest.

De gene die dachten dat ik gestopt was met de pil denken nu dat ik flink aan het bier zat o dat duurt dus wel een tijdje nog, dat is wel weer leuk.



Dadelijk over een uur het eten klaar maken voor manlief, maar ik moet zeggen dat ik er genoeg op heb vandaag dus het zal wel een simpele maaltijd worden.

:lol: :lol: je heb helemaal gelijk hoor er is niets om jezelf schuldig over te voelen.

Het is toch nog niet zo ver dus waarom zou je het niet doen :?:

:-* jentel

Hoi dames!



Het worden weer een paar spannende dagen voor een aantal meiden, inclusief mijzelf! Heb al een week lang een zeurderig gevoel in mijn buik en benen, verwacht dat ik ongesteld wordt, maar goed nog even afwachten, want het is er nog niet…



Ik hou jullie op de hoogte!

Ik post hier niet zo vaak maar wil even alle dames die aan het ‘wachten’ zijn veel sterkte wensen!



Liefs Moirah

Sofie; sterkte met wachten.

Ik zal voor je duimen.

:-* jentel

O, die puistjes…



daar heb ik nu ook al last van… En ik zit dus in ronde twee…

Heb een goede creme gekocht, maar heb niet het idee dat het echt wil helpen… Hoop dat het een beetje bij gaat trekken…

Als ik ze ook krijg, kom ik bij jou om de creme :wink: .

Ik vind puistjes op zich niet erg maar ben bang dat iedereen dan weet waar we mee bezig zijn.

:-* jentel

Hier nog 1 die de tweede pubertijd herleefd. Ik ben gelijk naar de drogist gerend en heb goeie scrubcreme en een zalfje gehaald…! Dat heb ik ook Jentel, normaal had ik er niet echt last van en nu lijkt het wel of de een na de ander eruit schiet in me gezicht! IK zie de vrouwen op me werk soms kijken, en dan denk ik nu komt het! Wat heb je veel pukkels…ben je soms met de pil gestopt??? Hehehe…



Maar nog ff een vraagje…hoe zat het met jullie ongi nadat je gestopt bent met de pil!? Ik ben afgelopen week echt een heel klein beetje bloed verlies gehad. Maar echt heel weinig! En ook maar twee dagen. Ik twijffel zelf of dat het wel echt was…?! Er zaten 30 dagen tussen me laaste pil en het bloedverlies.



Doei doei

Moet deze vrijdag voor het eerst weer ongie worden, dus ik weet nog niets.

:-* jentel

Mijn cyclus was direct volgens mijn oude schema. Maar meestal duurt dat een paar maanden. Je hebt ook wat tijd nodig om je cyclus te leren kennen.



Ook goed tegen puistjes helpt Bioforce van dr. Vogel, moet je alleen op de puistjes smeren. Ook de 3 in 1 tonic van Lancome helpt, daar zitten fruitzuren in. Er is ook een créme van.

Ach en verder kun je alleen maar maskertjes en peelings nemen die diep reinigen en hopen dat het snel over gaat.



Als mensen mij vragen hoe ik aan die puistjes kom dan spreek ik over een hormonale disbalans. De meesten vragen dan niet verder en denken ach die is ongesteld o.i.d. Je kan ook zeggen dat je een andere pil gebruikt op advies van de huisarts.



Je moet er wat voor over hebben!



Liefs Moirah

Andere pil dat is een goede.

:-* jentel

Ja Jentel maar dan moet je alleen nog wel even een smoesje paraat hebben voor het geval ze vragen waarom je een andere pil hebt :lol:

En nog even werken aan het blozen :mrgreen:



:-*

Of gewoon een chocoladeverslaving in de groep gooien. Ik moet zeggen dat het bij mij wel alweer minder aan het worden is, dus wie weet valt het allemaal mee?!



Garfield

:oops: Niet aan gedacht maar ik heb nog even om het te bedenken.

Er is er nu nog geen een te zien. :lol: :lol:

:-* jentel

Jentel ik wil je niet bang maken, maar dat was bij mij in het begin ook zo. Maar ik moet zeggen dat het nu weer minder wordt.

Jij hebt wel een hele mooie gemakkelijke huid, dus misschien valt het allemaal mee.



Ja Garfield dat kan natuurlijk ook nog, maar hoe verklaar je die plotselinge trek in chocolade? :lol:



Die puisten zijn misschien tijdelijk omdat je lichaam het ineens zelf moet doen en je hormonen weer in balans moeten komen. Bij mij wordt het nl ook alweer minder.



:-*

Gelukkig, we zien wel of het komt (puistjes dan he).

Ik moet vrijdag ongie worden den echt benieuwd of het op tijd komt (1ste keer na stoppen met pil).

Het voelt wel of het er aan zit te komen.

:-* jentel

We duimen natuurlijk dat er geen puisten komen.



Spannend hoor, dan kun je in de gaten gaan houden wanneer je ovulatie is en hoe je die kan herkennen.



:-*