Nala wat spannend!
Tja, ik denk dat het wel een logisch gevoel is hoor… dat je aan de ene kant wel blij bent voor die ander, maar dat je het toch ook niet leuk vind van een ander omdat je nog maar af moet wachten hoe het bij jezelf zal gaan.
Mijn vriendin zegt wel eens “ah joh, het is vast binnenkort raak”. Hartstikke lief bedoeld, maar ondertussen denk ik soms: jij hebt lekker makkelijk praten (ze is in december uitgerekend)
Het lijkt me een natuurlijk gevoel, niets om je druk over te maken
Poemmelke, op naar de volgende ronde. Wat gaaf dat jullie gaan verhuizen. Mijn vriend en ik zitten ook een beetje te kijken hier in de stad naar woningen. Maarja, aan de andere kant vinden we 1 project tegelijk ook wel handig, hihi!
Miranda, nog even geduld. Hopelijk test je over een paar dagen wel positief.
Jullie en alle andere meiden groetjes van Garfield
Miranda en nala spannend allemaal, ik ga voor jullie :thumbup: :thumbup:
En voor de rest ook natuurlijk
Groetjes terug.
:-* jentel
Net terug uit Frankrijk, 5 dagen even lekker wezen bij klesten bij hele goede vrienden die sinds een paar jaar in noord frankrijk wonen en al helemaal ingeburgerd zijn. Nu weer even een kwartier over gedaan om alle berichtjes te lezen die ik gemist heb.
Miranda: bij mijn eerste ronde werd ik helemaal gek van de zenuwen toen ik niet meteen ongesteld werd en meteen testen natuurlijk en negatief. Maar 's avonds toch ongesteld en achteraf erg opgelucht. Nu de tweede ronde blijft spannend, maar me gek maken doe ik niet meer.
Ik duim voor je dat het bij jou meteen raak is.
Mijn beste vriendin is 6 maart 2006 uitgerekend. In eerste instantie beetje jalours, maar als heel snel blij voor haar en zelf met de gedachte mijn tijd komt nog, ik ben jong dat scheelt veel.
hallo dames
nou dit is echt een goede week
gisterenavond hebben we te horen gekregen dat we het huisje hebben gekregen , wij gaan dus volgende week verhuizen (echt heel spannend)
en nu hopen dat het deze maand raak is dan is het helemaal geweldig(maar het is afwachten gaat het ook niet forseren gewoon op het gemak en als het zo is dan is het welkom en anders is het wachten op de volgende keer)
ik wens alle dames veel succes
ik begin nu wel te merken dat mijn lichaam in het algemeen aan het veranderen is sinds dat ik met de pil ben gestopt
ik ga er een eindje aan breien ga al beginnen met spullen in te pakken
groetjes xxxxxxx
poemmelke
Wat spannend vor je Poemmelke!
Ik hoop dat je je snel thuis voelt in je nieuwe huis!
Hee poemmelke
Dat is echt snel dat jullie gaan verhuizen zeg! Stond het al leeg dan?
Leuk hoor, veel succes met inpakken alvast.
Groetjes,
Hazze
Hoi Poemmelke,
Veel plezier met verhuizen en wat er allemaal bij komt kijken.
Wij zijn op ons gemak verder aan het kijken naar een andere woning, maar we hebben geen haast. Ik ben de afgelopen vijf jaar al vier keer verhuisd, dus ik wil wel ergens heen waar ik de komende jaren kan blijven zitten!
Garfield
Hoi Poemmelke,
Veel plezier met verhuizen en alles een nieuwe plek te geven.
Nala, heb je al een test gedaan :?: :?: :?:
:-* Garfield
hoi garfield,
Nee! nog geen test gedaan wacht nog even het weekend af.
Als het er dan niet is REN ik naar de apotheek voor een test.
Ik vroeg vanmorgen nog aan mijn vriend zal schijnzwanger bestaan :?: :?: (bij honden wel!)
poemmelke, huur/koop?? en wat snel zeg die verhuizing.
Wel lekker moet er veel aan gebeuren? heel veel succes.
Liefs Nala
He Nala,
Wat spannend joh! Ik moet nog even geduld hebben, maar dat heb ik natuurlijk helemaal niet!!! Maarja, ik dwing mezelf tot kalmte. Dinsdag heb ik een tentamen, dus tot die tijd probeer ik me daarop te concentreren. En dan moet ik al gaan pakken voor de vakantie :dance:
Garfield
Aha!! heb jij je vakantie nog te goed! lekker hoor die van mij zit er al weer 2 maanden op.
Ga je naar het buitenland of blijf je in nederland?
Wie weet heb ik wel goed nieuws al je terug komt.
Hoe lang ga je?
Ik wens je veel plezier geniet er van, en succes met je tentamen.
Liefs Nala
Hoi Nala,
We gaan vrijdag een weekje naar Turkije.
Meid, je bent al 8 dagen overtijd, wat ontzettend spannend!!!
Misschien heb ik dan ook wel goed nieuws als ik terug ben :lol:
Liefs,
Garfield
Poemmelke; Gefeliciteerd met jullie huisje.
Garfield; 4 keer verhuisd :?: :shock:
Nala; voor jou is het echt spannend, hou je het een beetje :?:
Hoi Jentel,
In totaal zelfs al 12 keer, dus waarschijnlijk zit het gewoon een beetje in mijn bloed, hihi!
Groetjes Garfield
Jeetje, wat veel :shock:
Omdat je het niet naar je zin had of andere reden :?:
Vroeger ivm het werk van mijn vader en daarna een paar keer omdat de relatie of het huis niet beviel, ahum!
Groetjes Garfield
O jeetje ik kan het me niet voorstellen ik ben drie keer verhuisd,
Twee keer met mijn ouders en een keer toen ik samen ging wonen.
Hoe gaat het met leren kan je je hoofd erbij houden.
12 x verhuisd!! is je vader minister-president of zo…haha
Zou er helemaal gestresst van worden… Zie er eigenlijk al tegenop dat als (inderdaad als) wij volgend jaar zouden gaan verhuizen we de boel weer op moeten tillen en weer in een nieuw huis zouden moeten plaatsen. Alleen het idee al, brengt me de kriebels…
Puk
O ja, ik zie dat ook niet zo zitten hoor.