De stoppers van juli 2005 deel 3 3 zwanger van de 16

Ja Puk, laat ons niet langer in spanning!! :shock:

goeiemorgen dames,

En puk weet jij al wat bij mij nog niks hoor.

Wel veel hoofdpijn bij vlagen misselijk en een soort van spierpijngevoel in mijn buik ook ben ik de laatste dagen best wel moe.

Als de :evil: :evil: niet komen ga ik na het weekend maar is testen (als ik zo lang kan wachten heb niet zo veel geduld namelijk)

nou :thumbup: :thumbup: voor iedereen

Groetjes Mowie

Mowie bij jou wordt het ook enorm spannend.

:thumbup: :thumbup: dat het raak mag zijn.

Mowie: ook jij op je NOD, ik duim ook voor jou!!! :thumbup: :thumbup:

Puk…?

(het lijkt hier wel een koor!)

Mowie, duimen :thumbup: :thumbup: !!!

Groetjes,

Hazze

Ik ga dadelijk op kraamvisite bij een vriendin even binnen vallen bij het ZKH. Ben zo benieuwd, babytjes zijn altijd zo schattig.

Als ik morgen weer op het forum kijk hoop ik ook twee zwangere meer aan te treffen als ze getest hebben, dus dat wordt spannend.

:pray: :pray:

PUK!!! We zijn zo zenuwlappig… :shifty: :shifty: :pray: :?

Hahaha,

het de stoppers van juli 2005- dameskoor… :lol: :lol:

Nou zal jullie niet in spanning laten: Nog geen last van ongi dus…

Had het vandaag toch eigenlijk wel verwacht na 44 dagen…Mn eerste cyclus was 46 dagen, dus theoretisch zou alles nog wel kunnen…

Wellicht gaan we zondag testen… Alleen is vriendlief er nof niet zo’n voorstander van geloof ik… Hij speelt liever op safe…

Liefs,

Puk

Hahaha, zenuwlappig… Grinnik…

Maar Puk, hoe kun je ons nou nog twee dagen laten wachten? Kun je dat ook niet tegen je man zeggen??? :mrgreen:

Ja, idd!! Ik ben het helemaal met Cynthia eens :mrgreen: :mrgreen: :-*

Ik ook mee eens, wij willen het weten, heeeeeeel graag zelf!!!

Ook ik sluit me bij de rest aan…

Ik duim voor jullie!!!

Veel liefs, Chantal.

Maar Cynthia, hoe gaat het nu met je? Heb je het allemaal een plekje kunnen geven?

Krabje:

Het gaat met mij heel goed! We zijn vreselijk aan het klussen, want de eisprong komt eraan! En we hebben er toch een lol in… :inlove:

Daar ben ik blij mee, fijn dat het goed met je gaat!!!

Veel liefs, Chantal.

Hoi hoi,

Welkom, hoe was het op kraamvisite?? In mijn omgeving is maar 1 vriendin zwanger en zij is eind november uitgerekend. Volgende week ga ik bij haar langs om de babykamer alvast te bewonderen (dan weet ik ook gelijk wat het wordt/is)…

Prettig weekend allemaal, wij gaan naar Brabant naar mijn broer en dan zie ik mijn neefje ook eindelijk weer. Inmiddels loopt ie al en is ie de hele tijd aan het brabbelen! Daarna lekker in een hotelletje :inlove:

Dus Puk, nu moet je wel wachten tot zondagavond, anders mis ik het grote nieuws :wink:

Groetjes Garfield

Oeioeioei, ik ben al een paar dagen verschrikkelijk misselijk en last van maagzuur. Echt van die dingetjes die ik ook had toen ik zwanger was. Maar mijn eisprong moet nog komen (verwacht 'm ieder moment…), dus het kan nog niet daar van zijn. Ik wordt er niet goed van!!! Verder voel ik me helemaal niet ziek of zo, dus ook geen griepje…

Grrrr…

Wat vreemd Cynthia :roll: :!:

xx Garfield

Hmm, zeker vreemd Cynthia… Maar het kan toch wel een vorm van griep zijn hoor. Er hangt zeker weer een of ander virus in de lucht…

Vanochtend kon ik het toch niet laten om te testen… En…??? niet zwanger… Vreemd he?? Er is ook nog geen ongi te bekennen. Zou ik dan toch nog te vroeg gestest hebben …??? Lijkt erg onaannemelijk, denken jullie niet???

Dus… maw :twisted: :twisted: kunnen nog steeds komen en anders test ik over een paar daagjes nogmaar eens…

Liefs en bedankt voor het duimen, lieve meiden!

Puk

He Puk… hopelijk heb je gewoon te vroeg getest!

Blijven we gewoon verder hopen hoor!!! :-*