De stoppers van juli 2005 deel 3 3 zwanger van de 16

Dank je!!!

Mn cyclus begint ongeveer de duur van een zwangerschap aan te houden…hahahaha

Puk

Hahahaha, nou het is te hopen dat er dan ook echt een baby uitkomt aan het eind!

Anders was het voor nix… :wink:

Hahahahah Puk gelukkig kun je er nog om lachen :lol: :lol:

Wel balen als ze alsnog komen :frowning:

Ja Puk, hopelijk mag jij nummer 4 zijn!!

ow puk super je bent overtijd.

ow hoop zo dat jij de 4e mag zijn.

Ben nog steeds flink aan het strooien met hormonen dus vak ze dames.

Ben benieuwt hoeveel er in nov. zwanger worden van ons clubje

He verdorie puk, dit is balen deze onzekerheid, hopelijk heb je te vroeg getest.

Gisteren dus op kraamvisite geweest en het was echt een gezonde knul, moeders maakt het erg goed, ondanks dat ze een keizersnede heeft gehad, zemag zelf vervroegd al naar huis, zo goed gaat het met beide. Erg leuk.

Stiekem: Hoe staat het met de huizenjacht?

He Zorro! Wat lief dat ernaar vraagt!! :-*

Aanstaande woensdag gaan we weer een huis bekijken. Hopen dat dit hem is. Ligging is erg leuk, huis is mooi, prijs moet naar beneden en de oplevering valt over te praten. Dus we zien wel!! :wink:

Ik ben iig erg benieuwd weer. Heb op mijn werk gezegd dat als ik een huis heb dat ik dan trakteer! Veel mensen vragen ernaar dus ja dat moet je dan maar belonen… :wink:

Hoe is het verder met jou? Lekker weekend?

Nou blijft spannend dus voor je! :stuck_out_tongue: Over de prijs moet wel te praten vallen toch, er staan er zoveel te koop momenteel…

Hier alles ok, de ongi weer over, net lekker wezens hoppen en mezelf getracteerd op een broek, shirt en vest :mrgreen:

Lekker he Zorro, gewoon even de stad in en dan met het verstand op nul gewoon wat leuke kleding voor jezelf kopen. Doe ik ook regelmatig, vooral als het salaris net gestort is… :wink: :wink:

Hier nog even niets… VAn mij mag het nu wel meteen komen, mocht het komen natuurlijk! Vanavond een gezellig feestje…

Zijn buitenlandse mensen. Zijn al de gehele dag bezig met de voorbereidingen en met bereiden van eten/drinken. Super gastvrij allemaal!!!

Liefs,

Puk

Dat klinkt goed Puk! Ik had gister een afspraak en terwijl ik zit te wachten smst ze af, dat was mooi balen! :frowning: Vanavond een feestje belt vanmorgen degene af waarmee ik zou gaan dus gaat lekker zo hahahaha. Morgen een bijeenkomst van een ander forum in de dierentuin van Amersfoort en daarna pannekoeken eten jammie! :stuck_out_tongue:

Pannekoeken zijn mijn levelingseten!!! :dance: mjam…

Lekker dat je wat nieuws hebt gekocht, Zorro!

Puk en Mowie, weten jullie al iets? Al een test gedaan?

Ik :thumbup: :thumbup: voor jullie dat het raak is.

veel liefs, Chantal.

Hoi Krabje,

Gisteren dus een test gedaan, helaas negatief…Weet nu niet of ik te vroeg getest heb of dat de duiveltjes nog komen… Vandaag in ieder geval niets…

Mn huidige cyclus is momenteel even lang als mn langste cycus in de eerste ronde, 46 dagen… Afwachten dus en anders test ik over een paar daagjes nog maar eens!!!

Liefs,

Puk

Puk het blijft spannend voor jou.

Vandaag ons nieuwe aquarium in ordegemaakt. Gelukkig denk ik niet teveel aan komende vrijdag want dan ben ik als de :twisted: :twisted: er dan niet zijn een dag overtijd en dan ga ik zeker testen.

Volgens mij heb je er een goed gevoel over Stiekem,

You go, girl!!! :clap: :clap: :clap: :clap:

Liefs,

Puk

Oooo dames, wat houden jullie het spannend!

Als het toch eens waar mocht zijn… hoop houden!! :pray:

Groetjes

Hazze

Haha, lief van je Puk! :-* :-*

Goeiemorgen dames,

Heb net tesje gedaan helaas negatief.

:evil: :evil: echter nog niet te zien hoop maar dat ze niet weer 2 maanden op zich laten wachten net als de vorige keer.

Puk weet jij al iets meer zag dat jou test ook negatief was :frowning: hopen dat het toch nog goed komt :pray: .

nou we :thumbup: :thumbup: weer voor iedereen.

Groetjes Mowie

Oh Mowie…wat balen joh!!! Gaat het wel een beetje met je? :? :-*