Ja gaat wel dank je
Maar er is nog hoop :evil: :evil: nog niet te zien.
Over een paar daagjes maar weer testen als ze weg blijven.
En anders op naar ronde 3. Wat ben je vroeg wakker trouwens had zo vroeg nog niemand verwacht.
Groet Mowie
Ja, dan is er nog hoop idd! Hopen dan dat jij bij die mensen hoort die pas laat positief testen…
Ik ben altijd zo voreg hoor, meestal is het 6.15, maar dan zit ik nooit achter de pc… :mrgreen:
Mowie, jij maakt het ookal zo spannend. Ik zal je nog even aan ons lijstje toevoegen, kun jij je leeftijd nog even doorgeven en wanneer je gestopt bent met de pil.
Oh ja, mijn NOD is 12 november, als het goed is.
Ik heb toch dit weekend mijn eisprong gehad, de temp was vanmorgen gestegen! :mrgreen:
En? Hebben jullie geklust Cynthia?
breek even in… Tjeetje dames die ook overtijd lopen… ze houden ons wel in spanning he… ik ben al 7 dagen overdatum en hier ook nog steeds niks… maar ik las net ergens dat het HCG ook langzaam op gang kan komen dus het kan voor ons nog alle kanten op…
ik duim voor jullie…
Nou spannend hoor Daantjuh!!! Ik hoop op het beste…
Hee Daan!
En of we geklust hebben? We hebben een heel depot aangelegd, hahaha! Daar kan het echt niet aan liggen… :mrgreen:
hahahahaha, geweldig!!! :mrgreen:
Hihihihi :lol: :lol:
Mooi en nu maar hopen dat het raak mag zijn.
Hoi,
Zag dat ik aan het lijstje ben toegevoegd zal het even kompleet maken,
ik ben 30 jaar en ben 16 juli gestopt met de pil.
Begint nu wel te rommelen in mijn buik denk toch dat ik ongie ga worden .Nou ja laat het dan maar gebeuren op naar de volgende ronde dan.
Grt Mowie
Mowie hopelijk zit je niet te lang in spanning.
Het is heerlijk buiten, ik baal dat ik moet werken. Om 16.30 afgewerkt, maar dan is het alweer bijna donker.
He cynthia jij hier
HE, HE !! mijn onggie is gekomen hoor :dance:
Wel precies op de dag dat ik naar de sauna ging (dat is iets minder)
Maar gelukkig is alles nu weer opgang, en kan er weer geklust worden.
Ga weer een banner maken (wel weer even zoeken hoe)
verder is het voor een hoop van jullie spannend zag ik! ik zal duimen.
:-* Nala
even kijken doet hij het?
Ja Nala je banner doet het hoor!! hahaha 3 x is scheeprechts zeggen ze
Fijn dat je ongi erdoor is, laat je me nog even weten wat je nieuwe nod is.
Goed zo Nala! Een hele opluchting he?
Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest voor nacontrole en alles was natuurlijk goed. Heb 'm nog even mijn templijsten laten zien en hij bevestigde de eisprong van dit weekend. Jiehaaaa!
Het oude boek is nu echt gesloten en we concentreren ons op het nieuwe… :mrgreen: