De stoppers van juli 2005 deel 3 3 zwanger van de 16

Dat het er 3 keer op staat, was niet de bedoeling! de computer kreeg

kuren, en ik kon niet meer op het forum. :oops:

Maar de banner doet het in ieder geval.

Cynthia: zeker fijn dat alles weer gewoon gaat, ook bij jouw!

meid we gaan er gewoon weer voor.

Welkom

NOD dag 27 nov? cyclus van 30 dgn opgegeven voor banner.

Precies is nog wat moeilijk omdat het op een donderdag begon maar wel zeer weinig was en het een zaterdag goed doorbrak. :eh:

Maar nu weet je in ieder geval iets.

:-* nala

Hoi meiden,

Kom net bij mijn vriendin vandaan en zij vertelde me dat ze nu alvast willen gaan proberen om voor een 2e kindje te gaan… Zij zouden wachten en samen met ons in januari voor het echie gaan, maar hebben nu toch anders besloten… :frowning:

Ik heb tegen haar gezegd dat ik het niet erg vind en dat ze er zeker voor moeten gaan, maar ja… :cry: mijn hormonen! Dat had ik eigenlijk al gezegd toen zij zei: zullen we er samen voor gaan in januari. Ik vond het wel leuk om samen te zijn. Nu word het toch anders. Mijn ene vriendin is in december uitgerekend, mijn andere vriendin gaat nu ook beginnen voor een 3e (had ik geraden :wink: ) en nu deze vriendin ook nog!!!

Voel me wel een beetje alleen nu en de tranen staan in mijn ogen… :cry:

Och, Stiekem toch… :frowning:

Dat zijn hele moeilijke dingen he? Kon je die rothormonen maar even wegstoppen tot het allemaal weer een beetje stabiel was. Gelukkig heb je hier heel veel schouders waar je op kunt uithuilen hoor, dat mag gerust.

(Het is jammer dat er geen knuffelsmilie bij zit…)

Dank je Cynthia :-* ! Idd jammer van die knuffelsmilies!!

Ik zal het straks even met hubbie bespreken, maar ik ben bang dat hij zich er niets van aan trekt… Het zijn onze beste vrienden. Bij de 1e van hun begon het bij hem ook te kriebelen (al was het maar voor een moment!), misschien dat het nu weer gebeurt en dat dat dan resulteerd in: we gaan ervoor in november! Ik hoop het, maar ik denk dat ie eerder geneigd is om te zeggen: we zijn bijna in januari, die 2 maanden kunnen we ook nog wel wachten… :?

Nou, als hij zo denkt over ‘maar’ twee maanden, dan kunnen jullie net zo goed nu al beginnen. Dat maakt dan ook niet meer uit, toch? En jouw gemoedsgesteldheid is toch ook erg belangrijk??? :wink:

Je bent lief!!! :-* :-* :-*

Hahaha, zo denk ik ook vaak, maar mijn mannetje alleen niet! Tis maar net van welke kant je het bekijkt! hihi

Wil niet vervelend zijn!

Maar het is toch ook heel fijn als je er met zijn 2 voor 100% voor gaat?!

Dat is beter (lijkt mij) dan dat je hem over moet halen, en wat zijn dan die 2 maandjes nog?

Meid voordat je het weet is het zover, en dan kunnen jullie er met zijn 2e, met beiden een goed gevoel, er voor 100% of 200% voor gaan.

Ik heb een jaar moeten wachten tot dat de mijne er aan toe was, maar ik ben blij dat ik heb gewacht totdat we er beiden klaar voor waren.

Samen werken aan iets wat je beiden graag wil is echt super.

Knuffel :-* Nala

Stiekem: Ik heb ook vreselijk last van mn hormonen deze maand ppfff :roll: Heb al het hele weekend ruzie met iedereen en als klap op de vuurpijl vandaag ook nog met mn baas mot sjonge jonge… Dacht dat je hormonen pas opspeelde als je in verwachting was hahahaha 8)

Wel balen he al die zwangere en mensen die er opeens eerder voor gaan enz. Maar jouw tijd komt nog wel! Wie weet duurt het heel lang voordat die vriendin zwanger is en ben jij straks meteen zwanger :mrgreen:

Stiekum jammer als je er samen voor zou gaan dat je vriendin nu toch eerder beginnen. Kan me voorstellen dat je hormonen gieren door je keel. Ik heb mijn manlief ook overgehaald om eerder te mogen stoppen met de pil, maar nu ben ik blij dat ik niet meteen in evrwachting ben geraakt, want nu weet ik dat hij er echt voor gaat en dat is heel fijn gevoel.

Cynthia fijn dat je een bevestiging hebt gehad van je eisprong.

Haihai

Stiekum, is januari een speciale maand of was dit de “afspraak” met je partner? Ik vind het rot voor je dat je vriendin nu niet meer samen met je ervoor gaat, maar trek het je niet te veel aan… hormonen zijn rot ja en niet te beïnvloeden. Gelukkig is er een forum als deze waar we van ons af kunnen schrijven… :expressionless:

Die rothormonen zijn hier namelijk ook. OVERAL, echt OVERAL zie ik dikke buiken…kwilook! Of van die kennissen die maar net doen of dat zwanger worden een kwestie van plannen is (en het bij hun dan ook direct lukt, “oja hoor het was meteen de eerste keer raak!”) begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun het hen heel erg, maar vind het wel erg dat mensen er zo laconiek over kunnen doen. Mijn zwager en zijn vrouw zijn inmiddels de eerste afspraken voor IVF aan het maken, na ruim 2 jaar teleurstellingen. Dat is wel triest…

Dames die negatief getest hebben… balen. Ik hoop dat nu gauw de ongi komt zodat je weet waar je aan toe bent OF (en da’s beter) dat ik binnenkort lees dat jullie toch zwanger zijn!

Fijn Cynthia, een ei! en mooi dat de controle goed was. Kun je je idd weer op het volgende boek richten! :pray:

Nala, ook mooi voor jou dat je ongi door heeft gezet. Gaat het een beetje?

Zorro, niet ruzie maken… :naughty: (maar soms wel ff lekker om te zeggen waar het op staat!)

kga stoppen, strax sporten.

Doegi, Hazze

Hoi dames,

Nala en Cynthia, lekker dat alles weer op gang is gekomen. Hopelijk zijn jullie snel (weer) zwanger!

Stiekem, ben je wel al met de pil gestopt? Dan kun je er geleidelijk naar toe werken, er gaan misschien toch een paar maanden overheen voordat je je cyclus een beetje in de gaten hebt. Ik heb geen zin om terug te zoeken of je hebt al ergens hebt geschreven, sorry!

Hier is de periode van afwachten begonnen… ik heb het behoorlijk druk, dus hopelijk gaat de tijd een beetje snel. Ik probeer er niet te veel van te verwachten, maar stiekem ga je natuurlijk toch hopen dat het raak is :think:

Groetjes Garfield

Ik ga voor jullie duimen weer! :pray: :pray: :dance:

He Ladies!

Heb er net met mijn man over gepraat en weet je wat hij?

Hij zei: als we in november weten dat we een huis hebben gaan we ervoor in december!!! :mrgreen:

Was weer helemaal blij!! Hij vond het ook erg jammer dat we niet meer met zijn 4-en tegelijk waren. Hij was erg lief (hij is echt erg veranderd het afgelopen jaar!!). :inlove:

En Garfield: geeft niet hoor, maar ik was al gestopt met de pil in juni.

Ik heb 2 jaar op mijn man moeten wachten voordat ie zover was!! En ik heb hem nooit overgehaald of gepusht!!! Maar het was het wachten waard.

Maarre…thanks meiden voor dat hart onder de riem!! :-*

Ooohhh Stiekem wat goed!!! Scheelt toch weer een maand :mrgreen:

Inderdaad Stiekem en wie weet zijn jullie toch nog tegelijk zwanger, want je weet nooit hoe het loopt :stuck_out_tongue:

Garfield

haha, idd!! Zie het weer helemaal zitten hoor!! :mrgreen:

Haha Stiekem, Weet helemaal zekeer dat jij het eerstvolgende huis dat jullie zien helemaal op en top vindt… :wink: :wink: En ach die prijs, daar komen jullie vast wel overheen. :wink: :wink:

Hier nog steeds niets… Is dus goed en slecht… Was er van overtuigd dat ik vandaag ongesteld werd… Niets dus!!! :dance: :dance:

Merk wel dat ik er erg onzeker van wordt… Zit niet helemaal jofel inmn vel wat dat betreft… Kan beter weten waar ik aan toe ben…

Nou, wellicht nog goed nieuws???

Liefs,

Puk

Oh Puk, ik hoop het zo voor je… :pray: , beter laat dan ongesteld! hihi

Hoi allemaal.

Hehe eindelijk thuis van mijn werk… Dan zit ik weer hier en ik heb wel weer heel veel bij te lezen.

Mowie: jammer van die negatieve test…

Stiekem: gelukkig mag je nu eerder! Hoe staat het met de huizenjacht?

Woensdag gaan wij weer een huis kijken. Vandaag hebben we een kijker gehad die al voor de tweede keer kwam. Voor vrijdag hebben we bericht wat ze wil…

Van het weekend woorden met mijn moeder gehad. Ze wou weten of ik al weer ongi was geworden. Heb haar verteld dat ik niet wil dat ze dat steeds vraagt en dat ze het vanzelf wel hoort als het zover is. 's Avonds een boos sms-je van haar gehad dat ze teleurgesteld in me is. Als ik haar dan bel pakt ze niet de telefoon op. Hoezo laf???

Sjucht…Wat moet je met zo’n moeder???

Hebben jullie dit probleem ook?

En voor de rest: Hoe gaat het met jullie?

Veel liefs, Chantal.

Hoi Chantal,

Wat vervelend zo’n gedoe met je moeder. Als ze het van jouw kant bekijkt, zal ze toch wel begrijpen dat het niet leuk is als er zo bovenop wordt gezeten…

Wij wilden naar een huis gaan kijken, maar de makelaar zei dat het in principe verkocht is (als de kopers de financiering rond krijgen). We hebben geen haast hoor, maar toch jammer.

Verder is hier het afwachten op mijn NOD begonnen. Druk op het werk en met de studie, dus wel wat afleiding gelukkig. Blijft toch spannend… :x

xx Garfield