De stoppers van juli 2005 deel 3 3 zwanger van de 16

wie/ leeftijd/ gestopt/ 'st beeb/ NOD



Welkom l 26 l 8 juli l 1e l 5 december

Krabje l 29 l 29 juli l 1e l 24 november

Puk l 30 l 16 juni l 1e l 19 december

Stiekum l 23 l 27 juni l 1e l 10 november, eggie januari 2006

Garfield l 28 l 12 april l 1e l 11 november

Zorro l 32 l tijdje terug l 1e l 21 november

Cynthia l 37 l Juni l 1e l 12 november

Balou l 30 l 10 juli l 1e l 17 oktober

Hazze l 31 l 24 juni l 1e l 21 november

Nala l 28 l Dec '04 l 1e l 27 november

Nic l 29 l 22 juli l 1e l even afwachten

Marg l 26 l juli l 1e l 3 november

Mowie l 30 l 16 juli l 1e l 28 oktober



ZWANGER



Poemmelke l 24 l 1e l 2e ronde l 22 mei 2006 uitgerekend

Sofie l 23 l 1e l 3e ronde l 24 juni 2006 uitgerekend

Jental l ? l 1e l 1e ronde l 27 juni 2006 uitgerekend



Wijzigingen verneem ik graag

Ik heb denk ik vandaag mijn eisprong gehad, maar had er weinig last van deze ronde. Nu maar weer gaan :thumbup: :thumbup:

Nou, dat zou mooi zijn! Ik verwacht hem ook binnenkort, voel af en toe wat krampjes hier en daar dus volgens mij is er wat aan het groeien.

Ik zal het wel zien aan mijn temp.

Morgen een huis bekijken, spannend!!

Inmiddels ben ik 30 geworden :cry: (voor het lijstje)

Ik ben nog niet ongesteld geworden en ik zit dus erg te hopen dat het zover is! Maar ik ga steeds uit van een cyclus van 28 dgn. terwijl die de vorige keer ook 5 dagen langer duurde! Dus als ik volgende week nog niet ongesteld ben mag ik mijzelf echt pas gaan afvragen of het zover zou zijn! :pray:

Dus…nog even geduld! Heb sinds een uurtje wel een beetje prikkelende, gevoelerige borsten wat ik nog niet eerder heb gehad. Maar dat kunnen natuurlijk ook ongesteldheidsvoortekenen zijn! Je wilt zo graag al die verschijnselen herkennen bij jezelf hè. Stom eigenlijk :?

Poemmelke, Sofie, Jental hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Geweldig dat het zover is voor jullie :dance:

He Baloe!

Is het zo erg om 30 te worden? Ik vind je niet oud hoor, het gaat er om hoe je je voelt en niet om die 2 cijfertjes hoor!! En natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je verjaardag :-*



Wel spannend dus ook voor jou! Dat wordt dan ook :thumbup:

Hee meiden,



weer een nieuw deeltje zag ik…

Fijn welkom dat je geen last hebt gehd van je eisprong. Dat wordt weer klussen binnenkort…



Stiekem, ga je bij dat huis kijken dat op Funda stond. Had even gekeken en vond het een erg mooi huis… Zou er wel voor gaan denk ik…



Hier dus nog spannend…We wachten af@!



Puk

Dank je! Nee hoor het valt best mee :lol:

Het valt best mee en het is maar een leeftijd inderdaad. Maar ik vind dit wel de grootste overgang tot nu toe qua leeftijd. Twintig klinkt nog lekker jeugdig maar dertig klinkt al zo volwassen!! :slight_smile:

Balou nog proficiat met je verjaardag. Het wordt voor jou nu dus ook weer erg spannend!!



Huizen jacht lijkt me best leuk en spannend. Ik had geluk, mijn schoonouders bouwden een nieuw huis en hun “oude” huis mochten mijn man en ik over nemen. Lekker in het buitengebied met veel grond erom heen en wat voor mij leuk was ook nog een hertenwei met een stel geiten en een hertje. Ik wil hier niet meer weg.

Hee Balou,



Beledig me neit he?? :wink: Ben bijna 31, maar voel me best nog jong hoor…En als ik mn vriend kijk, is het soms nog net een kind…(Maar of dat zo’n voordeel is???



Welkom, zo’n huisje wil ik ook wel… Je woont in het oosten van het land of zo??? Zou er meteen voor tekenen…



Puk

Balou, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!



Stiekem, hoe laat ga jij morgen kijken? Wij gaan om 10 uur.

Spannend…

Ben benieuwd hoe het er “echt” uit ziet.

Zorro: zijn de duivels nu wel of niet gekomen?

Zou jammer zijn als het wel zo was.



Veel liefs, Chantal

Ja Zorro, laat even wat van je weten…Ben ook benieuwd…





Liefs,

Puk

Nee ze zijn er nog niet :stuck_out_tongue: Zit zelf ook enorm in spanning :?

Oke Zorro, we :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: gewoon verder!!!

helllllllllllllllllllllllooooooooooooooooooo dan!!!



Ben je ff een paar dagen wat minder alert, zijn er weer 2 in de zevende hemel!!! GEFELICITEERD MEIDEN!!! :dance: :dance: :dance:



enorrum jaloers natuurlijk, maar wel heel blij voor jullie. …wij willen ook…zucht. Inderdaad maar wat goede hormonen rondstrooien.



Hier wordt het weer spannend. NOD is maandag. Heb heel duidelijk eisprong gevolgd (ovutest) en gevoeld. Goed geklust ook, dus wie weet.

Ik voel van alles, of wil ik dat voelen? Heb pijnlijke borsten en zo nu en dan buikpijntjes… wordt soms gek van me zelf.



BB volg ik niet, maar zapte toevallig van de week langs en zag toen de bevalling van Tanja. Heb enorm zitten brullen daarna. … :cry: zo mooooooi…



enniwee, we wachten maar af. Het zijn voor velen met mij spannende dagen gelukkig.



Succes gewenst aan de huizenshoppers, hoop dat jullie je droomhuis gauw vinden. Verder duim ik voor iedereen!!!



Heel veel groetjes van Hazze.

Hoi hoi,



Hazze, weet jij hoe dat zit met zo’n ovulatietest. Op het pak staat dat als ie positief is, je eisprong binnen 0-48 zal zijn. De keer vóór de afgelopen ronde voelde ik het heel duidelijk, maar laatst dus niet en toen ik het wel voelde was dat zeg maar de middag nadat ik 's ochtends een positieve ovul. test had… :think:



Groetjes Garfield

Garfield, ik begrijp je waarschijnlijk niet goed… dan klopt het toch wel?



Ik gebruik de zogenaamde striptesten (goedkoopste). Omdat ik nog niet helemaal een regelmatige cyclus heb, ben ik vrij vroeg in mijn cyclus begonnen. Op dag 13 wel te verstaan. Ik testte iedere middag na mijn werk (ongeveer zelfde tijdstip) en keek dan of het teststreepje verscheen. De eerste dagen zag ik niets dan alleen de controlestreep. Daarna zag ik het teststreepje elke dag beter, totdat hij op de dag voor mijn eisprong dezelfde kleur had als de controlestreep (dag 21). Ik wist toen dat ik mijn eisprong spoedig kon verwachten en die avond hebben we dan in elk geval geklust. De volgende dag heb ik mijn eisprong gevoeld. Ik heb nog een paar dagen voor de zekerheid ovulatietesten gebruikt, maar toen was het streepje al weer veel minder duidelijk. Grappig om te zien. Daarnaast houd ik mijn temperatuur bij en daaraan kun je nu achteraf wel de ontwikkeling volgen… temperatuur blijft nu hoog en dat is goed!!



Het was voor mij deze cyclus voor het eerst dat ik de testen heb gebruikt en het beviel mij wel goed, ook omdat ik nog niet zo’n goed gevoel had bij mijn cyclus. Die blijkt nu weer rond de 35 dagen uit te komen, net als de vorige keer. Iets meer regelmaat dus.



Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Anders vraag je maar weer, we zijn er om elkaar te informeren toch?! Oja, ik bestel ze via internet. Lekker snel in huis en geen gedoe in winkels met bekenden enzo, zo ook met de zwangerschapstesten. Ideaal.



Groetjes, Hazze

Hoi Hazze,



Ik heb ze ook via internet besteld en ik vind het inderdaad erg makkelijk. Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik er inderdaad van uit was gegaan dat als je positief test je dan vrij snel je eisprong hebt, maar toen ik de gebruiksaanwijzing las, schrok ik eigenlijk een beetje omdat ze het zo ruim formuleren (tussen de 0-48 uur). Ik zit ook op een cyclus van ongeveer 35 dagen en ik wil de volgende ronde ook gaan temperaturen (hoewel, liever niet natuurlijk :wink: )!



Groetjes Garfield

Let er wel op dat temperaturen geen voorspellende werking heeft. ACHTERAF kun je zien wanneer je eisprong is geweest.



Ovulatietesten hebben wel voorspelling van je eisprong.



Temperaturen is niet vervelend. Veel tijd kost het niet. Alleen ff opletten dat je het EERST doet, dus niet bed uitspringen, plassen etc. Even temperaturen, temp opschrijven. Klaar.



Natuurlijk hoop ik heel erg voor je dat het niet meer nodig is!! :smiley:



Groetjes,

Hazze