De stoppers van juli 2005 deel 3 3 zwanger van de 16

Ik doe die ov. testen trouwens met ochtendurine, dat wordt afgeraden.

Maarja, om tien uur (adviestijd) zit ik gewoon op mijn werk, dus da’s ook niet handig… :?



Garfield

Op die adviestijd zit ik ook op mijn werk, is niet handig dus doe ik het om ca. 18.00 uur, als ik net thuis ben. Ik probeerde wel elke dag om ongeveer dezelfde tijd te doen.



We zijn er maar druk mee he… :wink: haha



Hazze

Nou, inderdaad! Maar ik vind het wel een handig en prettig systeem!!

Hou jij vóór een positieve test al rekening met om de dag klussen of wacht je de test af? Althans, als het daar op aan komt zeg maar…



Garfield

Wij hebben voor de eisprong regelmatig geklust, niet altijd heel strikt om de dag (het moet geen ‘moeten’ worden). Maar toen de test de eisprong voorspelde, uiteraard wel geklust! :inlove:



Groet Hazze

Ja, zo doen wij het eigenlijk ook!

Nou, ik ga ervan door, fijne avond nog en ik duim voor je!!

Maandag NOD toch?!

Spannend!!



Groetjes Garfield

yep, jij ook fijne avond nog.



Tot gauw op KOK en thanks voor de support. Ik houd jullie op de hoogte!



Hazze

Zo dat was wel even zoeken.

Ik blijf hier wel rondhangen (hoor hier eigenlijk niet meer)

Maar ik vind het zo gezellig.

En wil natuurlijk weten wie de volgende mag zijn.

:-* jentel

Nou vandaag de grote dag :? Rommelt nog steeds een beetje van onder, maar tot nu toe nog niets gezien, ga wel iedere keer met angst en beven naar de wc :shifty:

:pray: :pray: :pray: :pray:

Zorro, ik ken dat gevoel, steeds even naar de wc en dan maar hopen dat er niks te zien is. :thumbup: :thumbup: dat de :twisted: :twisted: weg mogen blijven.



Puk, ik woon in noord-brabant in een klein dorpje heerlijk rustig.



Ik ga nu twijfelen of ik gisteren echt mijn eisprong wel heb gevoeld, vandaag weer dezelfde kramp gehad. Andere rondes heb ik echt 3 a 4 uur er last van gehad. Maar goed had wel doorzichtig slijm gisteren. Toevallig hadden we gisteren allebei zin dus maar geklust. Nu wordt het weer spannend voor mijn eigen rust heb ik maar een paar dagen extra voor uit getrokken dat mijn niet ongi dag is. Als mijn ongi dag is volgens mijn banner, kan het dus goed zijn dat ik 4 dagen overtijd ben dus spannend de komende 2 1/2 week.



Jental wel gezellig als je af en toe toch mee komt kletsen, anders wordt het misschien wel erg rustig!!

hee meiden,



Ben een beetje in de war :? . Vanochtend opeens veel lagere temp en vlak daarna ook bloedverlies. Ik dacht even dat de :evil: :evil: er al waren, maar nu zet dat niet door… Ik heb ook geen buikpijn. Ik zou mijn ongi pas maandag verwachten.



Nu ren ik vaker naar toilet om te checken. Gelukkig vanmiddag vrij.



Bah. Ik had zulke goede gevoelens…was vanochtend best wel ff van de kaart (hubbie ook).



Hazze

Balen Hazze, ook voor jou geldt, hopen dat het niet doorzet en dat het toch raak mag zijn deze maand.



Ik weet nu even niet wat ik hiermee aan moet. Mijn eisprong heb ik de afgelopen 3 rondes goed gevoeld aan mijn linkerkant. Nu voel ik sinds een uur hetzelfde flink zurende gevoel aan mijn rechterkant. Kan het zijn dit kan afwisselen qua kant per cycles?? Eisprong is eisprong dus dat is wel oke, maar ben wel nieuwsgierig of iemand dit kent.

Hoi Welkom,

Je eisprong hoeft niet altijd aan zelfde kant te zijn, dus dat kan heel goed wel. Misschien heb je met een ‘rechtse’ dit keer wel heel veel geluk, wie weet!



Groet Hazze

Welkom hierboven heeft helemaal gelijk. :wink:

Zorro hou je ons op de hoogte :?:

:-* jentel

Hallo allemaal hier Nala,

Ik heb net nog een berichtje voor jullie achter gelaten, in deel 2.

Zag pas te laat dat er ook al een deel 3 was.



Is het erg veel gevraagt om jullie even naar deel 2 te sturen? :slight_smile:

Als jullie willen reageren mag dat ook hier.



Ik hoop dat jullie daar voor even de tijd nemen.

Sorry, dat ik het lastig maak.



:-* Nala

Geeft niet ik heb daar ook gereageerd.

Vind het zo rot voor jullie :frowning:

:-* jentel

Nala: jemig meid, heel veel sterkte!! :cry:



meiden ik zit nog steeds op de wachtbank :mrgreen: So far so good :pray: :pray:

Ik duim voor je.

:-* jentel

nala heel erg veel serkte toegewenst



duim voor je



groetjes poemmelke

Nala, veel sterkte inderdaad!



Uiteraard ben je van harte welkom!!!



Groetjes Garfield

Nala, heel veel sterkte toegewenst!!!



Stiekem: Hoe was het huis???

Het huis waar wij zijn geweest was helemaal niks :? :frowning:



Vandaag ook gehoord dat mijn collega (is dezelfde dag getrouwd als wij) al 12 weken zwanger is. Was een beetje jaloers maar gun het haar van harte!



Veel liefs, Chantal.