De stoppers van juli 2005 deel 3 3 zwanger van de 16

He Chantal! Wij gaan woensdag ook naar een huis kijken!! We gaan wel gelijk op vind je niet?

Waarom weet jouw moeder dat je bezig bent om zwanger te worden? Die van mij weet het niet hoor, lekker rustig zo!!

:-*

Bij mij weet ook niemand van de familie het. Ik vind het wel belangrijk dat het voor een verrassing zal zijn. We gaan in januari met de familie naar een huisje van Landal, dus wie weet… :lol:

Groetjes Garfield

Ha ja, spannend Garfield!

Ik wil ook juist niet dat iemand het in mijn familie weet, want dan krijg je de hele tijd van die nieuwschierige vragen enzo… :roll:

He stiekem.

Wat is dat met ons en die huizen? Telepathie ofzo :lol: :lol: :lol:

Garfield: Waar ben jij op zoek naar een huis?

Mijn moeder had ik verteld dat ik gestopt was met de pil. Stom natuurlijk!!! :wall: :wall: :wall: Had ik beter nooit kunnen doen, maarja…

Ze verwachten het nu ook van ons. Pas getrouwd en dan hoort er ook een kindje bij…

Voorlopig wil ik mijn moeder niet weer spreken. Maar daar zit ook weer een heel lang verhaal aan vast.

Veel liefs, Chantal.

Oh vermoeiend Garfield!! Ik hoop dat het snel weer goed komt tussen jou en je moeder! :eh:

Ik ga slapen, tot snel weer meiden! :-*

Ja moeders af en toe, kan ik die ook achter het behang plakken. Mijn moeder weet niet dat ik gestopt ben met de pil en dat wil ik ook zou houden. Als ik zwanger raak, vertel ik het heel snel aan mijn schoonmoeder, maar aan mijn eigen moeder denk ik net iets later, want die komt dan met goed bedoelde adviesen en daar heb ik wel schoon genoeg van. Mijn schoonmoeder wil heeeeeel graag oma worden, mede ook omdat haar enigste dochter niet aan kinderen wil beginnen.

Ik kreeg vandaag een raar gevoel over me heen. Ik heb een aantal dagen gedacht dat ik me zwanger voelde, maar sinds vanochtend heb ik het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden.

Nu maar hopen dat jullie een huis vinden en dat je in december al voor het eggie kunt gaan.

Zie je stiekum die mannen volgen van zelf, ze hebben gewoon even de tijd nodig.

Nu nog een geweldig huis vinden en alles komt goed :slight_smile:

Jeetje, wat vervelend als je moeder er zo boven op zit.

Dat was ook 1 van de redenen dat ik niet wilde dat de ouders, wisten dat we er mee bezig waren.

Het is gewoon niet fijn als er een ‘‘druk’’ op wordt gelegt.

Ben wel benieuwd hoe dat nu gaat, wegens de miskraam weten ze het nu natuurlijk wel.

Heb wel naar mijn moeder aangegeven dat ze er niet steeds over moet beginnen en dat ze het wel hoord als het zover is.

Ja, dat wachten he! komt de onggie wel komt het niet.

Ik weet het nog van de vorige keer, zenuwslopend :pray:

Liefs :-* nala

@nala wrote:

Ja, dat wachten he! komt de onggie wel komt het niet.

Ik weet het nog van de vorige keer, zenuwslopend :pray:

Liefs :-* nala

Zucht,

Vertel mij wat.

Volgens een berekening op een andere site zou ik morgen al kunnen testen of ik zwanger ben. Ik ben op het moment erg moe, mijn ogen vallen bijna dicht en ik heb aardig wat buikpijn. Maarja waar dat vandaan komt? Misschien mijn eigen zenuwen, verder geen verschijnselen van zwangerschap (oja wel, misselijk maar dat ben ik vaker dus hoeft niks te betekenen).

Nog even afwachten… wie :thumbup: :thumbup: er voor me?

Ik :thumbup: :thumbup: heel hard met je mee. Ik zit trouwens in het zelfde schuitje. Ik ben niet moe, maar heb erge buikkrampen soms wat hoger en dan wat lager. Heb wel enorme wisselende stemmingen, dus we wachten maar af.

Manlief is ook erg lief en aanhankelijker dan normaal???

Vrijdagochtend ga ik testen als er geen :twisted: :twisted: te zien zijn.

Welkom, ik heb dus ook buikkrampen, redelijk hoog. Niet op de hoogte waar ik ze zou verwachten! Ik ben best humeurig, maarja, dat kan ook weer aan de spanning liggen of aan de ongi die er misschien aan zit te komen!

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Misschien ergens in het weekend als de ongi er nog niet is.

Eerst maar de komende paar dagen afwachten!

Morgen naar de dokter voor een erfelijkheidsonderzoek/ gesprek! Spannend… (hoewel ik niks schokkends verwacht in zo een eerste gesprek).

Ik ga gewoon voor iedereen duimen voor wie nu in de kritieke dagen zitten! :wink:

Welkom en Marg,

ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: voor jullie dat het raak mag zijn!!!

Veel liefs, Chantal.

Marg, even een vraagje.

Waarom moet je naar de dokter voor zo’n onderzoek? Zijn daar specifieke redenen voor?

Veel liefs, Chantal.

Ik heb een zeldzame botziekte gehad als baby. Aangezien er eer weinig over bekend was, wil ik weten wat de huidige stand van zaken op dit moment is. Het blijkt erfelijk te zijn, dus vandaar dat ze je doorsturen voor zo een erfelijkheidsonderzoek.

Wat ze precies doen weet ik niet, maar ik wil dat ze uitzoeken wat de gevolgen van de ziekte kunnen zijn (welke soorten er zijn en wat ik kan doorgeven). En of je het bijvoorbeeld kan voorkomen en of je extra begeleiding moet hebben als je zwanger bent!

Oke Marg bedankt voor je reactie.

Lijkt me wel vervelend, maar hoop voor je dat het meevalt allemaal.

Houdt je ons even op de hoogte?

Veel liefs, Chantal.

Marg en Welkom… Ga ook voor jullie duimen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Doen jullie het nog ven voor mij???

Puk

nu 48 dagen…

He Puk, nog steeds geen :twisted: :twisted: te zien?

Je had toch al een test gedaan? Of heb ik het mis???

Maar ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!

Veel liefs, Chantal.

@Puk wrote:

Marg en Welkom… Ga ook voor jullie duimen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Doen jullie het nog ven voor mij???

Puk

Uiteraard ga ik voor je :thumbup: :thumbup:

Krabje Geplaatst: Di 01 Nov 2005, 18:08 Onderwerp:

Oke Marg bedankt voor je reactie.
Lijkt me wel vervelend, maar hoop voor je dat het meevalt allemaal.
Houdt je ons even op de hoogte?

Veel liefs, Chantal.

Zal ik zeker doen

Puk tuurlijk blijven we voor je :thumbup: :thumbup: .

Puk: nog geen duivels? beterrrrrrrrrr!!! Dan duim ik lekker verder voor je!! :pray: :pray:

Hallo allemaal,

Wat zie ik Puk nog steeds geen :twisted: :twisted: ik ook niet het rommelt en het doet daar beneden maar nog steeds niks. Blijven :thumbup: :thumbup: dan maar, na het weekend nog maar eens testen.

Welkom en Marg :thumbup: :thumbup: ook voor jullie hoor.

Groetjes Mowie