Dank je wel, ik houdt het bijna niet meer :? :? Ik wil testen, maar ook niet te vroeg.
Lieve Dames
Als ik jullie berichten lees, komen er zo nu en dan egoistische gedachten bij mij boven.
Ik weet dit is niet netjes en ik gun het jullie ook echt!
Zal zo nu en dan even :thumbup:
:-* Nala
p.s: hopelijk begrijpen jullie het.
Nou Nala,
ik denk dat iedereen wel eens van die gedachten heeft. Lijkt me niet meer dan normaal.
Hoezeer je het een ander ook gunt, je denkt toch altijd: waarom ik niet?
Logisch toch? Je bent tenslotte zelf ook bezig, daarom kom je hier.
Geeft niks hoor, maar het mag best eens uitgesproken worden.
Ik vind het best moeilijk om het te lezen als de zwangere meiden hier schrijven. Maar ja…
Nala, ook ik heb precies hetzelfde hoor. Het is moeilijk te lezen dat andere overtijd zijn of zelfs zwanger, maar er komt vast ook voor ons een keer dat moment! :inlove: (al mag het wel een beetje snel komen) :mrgreen:
Volgens mij kent iedereen deze gevoelens wel, de een misschien meer dan de andere maar volgens mij is het gewoon natuurlijke gedachte.
Ik heb besloten te wachten met testen tot zondag, want ik verdenk mijn lichaam ervan dat hij me weer voor de gek houdt en dat heb ik aan mezelf te danken. Ben er de laatste dagen weer te veel mee bezig.
He meiden! Sluit me helemaal aan bij de gevoelens hoor…
Je gunt de ander idd zo erg (ik vind het al moeilijk, omdat we nog niet eens echt zijn begonnen… :roll: ), maar ja, soms steekt het wel even!
Vandaag zijn we wezen kijken naar het huis! We vinden het echt leuk, en we gaan morgen een bod doen!!! :mrgreen: :mrgreen:
Ohhh, zou dit het dan zijn voor ons??
Krabje: Hoe waren de huizen die jij hebt bekeken vandaag?
Hoi,
ten eerste wil ik even zeggen tegen Nala en Cynthia en Zorro (maar ook tegen de rest). Natuurlijk mag je egoistisch zijn als je ziet dat anderen zwanger zijn. Lijkt mij een hele logische reactie. Ik neem je dan ook niks kwalijk als je dan even niet reageerd of anders reageerd. Ik zou denk ik hetzelfde heben.
Heb ik nu al met een collega :oops: . We zijn allebei 10 juni van dit jaar getrouwd en zij wist dat we graag een kindje willen. Voor twee weken geleden hoorde ik dat zij al 12 weken zwanger was, dus dat stak wel even.
Stiekem: Spannend hoor!!! Welk huis heb je bekeken? Het huis wat wij vandaag hebben bekeken was helemaal TOP!!! Ik ben verkocht!!! En volgens mij hubbie ook wel.
We wachten nog even af tot vrijdag, dan weten we iets meer over ons huis en dan gaan we volgende week met het andere huis aan de slag.
Veel liefs, Chantal.
hee Stiekem en Krabje! dat gaat vast helemaal lukken met die huizen dan, heeft vast zo moeten zijn…Spannend om bod uit te brengen of niet!
Ik blijf :thumbup: voor ONS ALLEMAAL! begrijp wel dat het soms heel moeilijk is om te lezen dat…
Groeten
Hazze
Ha ha,
Ik had het ook wel even zwaar toen er een paar meiden vlak achter elkaar zwanger bleken te zijn. Natuulijk vind je het leuk voor de ander en natuurlijk denk je dan misschien wel eens bij jezelf waarom ik niet, wij zijn al langer bezig, of noem maar wat.
Erg begrijpelijk en dus ook herkenbaar!
Dus voor ons wachtenden even flink :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
xx Garfield
Chantal en Stiekum spannend zo met die huizenjacht van jullie, hopen dat jullie allebei snel jullie droomhuis hebben.
Puk weet je al iets meer? Wanneer ga je weer testen? Je laat ons wel in spanning
Nou officeel nog niet… Als ik ga testen doe ik dat dit weekend…
Alleen… het rommelt wat in mn buik :mrgreen: :mrgreen:
Heb het idee dat het zaterdag niet meer hoeft…
Jullie horen nog wel…
50 dagen nu…
Liefs,
Puk
Ik :thumbup: :thumbup: dat het toch nog raak mag zijn. Balen zeg zo’n lange cycles.
Hallo allemaal ik ben weer terug.
Hoe gaat het met jullie :?:
Puk ik zie dat het spannend is bij jou.
Is er verder nog nieuws :?:
:-* jentel
Welkom,
Jij bent nu ook 1 dag over tijd! spannend!
Nou meiden,
De kogel is eindelijk door de kerk… de :twisted: :twisted: zijn gekomen na 50 dagen… Gemiddelde NOD is 46 dagen (46,41,50) dus mn volgende NOD is rond 19 december… Lekker zeg zo vlak voor de kerst…
Ben eigenlijk niet zo heel teleurgesteld… Meer een gevoel van opluchting dat ik weet wat er aan de hand is na zo’n lange tijd…Onzekerheid is erger dan weten dat je niet zwanger bent…
Op naar ronde 4 dus!!!
Enne, Welkom, ga voor je duimen… Garfield komt ook weer in de spannende periode denk ik???
Heel veel liefs, meiden!!
Puk
Puk jammer maar alles beter dan de onzekerheid.
:-* jentel
Puk; balen zeg!! Maarre… zou je niet eens naar de huisarts gaan? Ik heb wel eens ergens gelezen dat het moeilijker zwanger worden is met een lange cyclus, misschien kan hij hem wat inkorten??
Puk, wat balen zeg…
Ach voor de troost een hele dikken knuffel van mij.
Veel liefs, Chantal.
Jentel, hoe was je vakantie???
En hoe gaat het met de zwangerschap? Heb je last van kwaaltjes of niet?
Veel liefs, Chantal.