De stoppers van juli 2005 deel 3 3 zwanger van de 16

Mmm, na 3 periodes??? De huisarts ziet me aankomen…

Liefs,

Puk

Puk , gewoon doen. Je hebt wel hele lang rondes.

Ik ken iemand die na een half jaar al bij de gyn kwam.

Mm. moet er even over denken…Wel bedankt voor het advies…

Aan de ene kant zie ik het niet zo zitten, want dan ben ik er juist veel mee bezig, zeg maar. Wil het juist een beetje luchtig houden allemaal…

Maar nogmaals bedankt voor het advies… Ga er eens rustig over nadenken…

Liefs,

Puk

ja maar die rondes van jou tellen voor 2!! :?

En inderdaad er staat dat je niet eens hoeft te wachten met het maken van een afspraak met je huisarts als je cyclus zo mega lang is moet je gewoon meteen gaan…

Maar inderdaad aan jou de beslissing… vooruit… :mrgreen:

Puk het is helemaal niet raar als je de ha even belt hoor.

En mijn vakantie was super,

En met de zwangerschap zit het ook goed, ben erg moe, maar nog niet echt misselijk of zo.

Ben op vakantie wel een klein beetje (1 bruppel) bloed verloren na het vrijen.

:-* jentel

Weet dat jullie het goed bedoelen, maar komt een beetje hard over nu allemaal…

Geen rozegeur en maneschijn en gezellige praatjes, maar opeens een gevoel of niets meer mogelijk is met een lange cyclus…

Puk

Jentel, leuk dat de vakantie super was!!!

Je bent toch niet heel erg bruin geworden??? :lol: :lol: :lol:

Ben jaloers, wil ook wel op vakantie.

Veel liefs, Chantal.

Puk: Sorry meid, zo was het niet bedoeld hoor! :oops: :oops:

Denk dat we gewoon allemaal het beste met je voor hebben :mrgreen: We willen gewoon allemaal graag kindjes en gunnen jou dat ook van harte en leven gewoon helemaal met je mee :smiley: Een beetje teveel schijnbaar :oops: :lol:

He Puk,

Misschien kan je voor wat anders naar de huisarts gaan en dan tussen de zaken door je lange cyclus bespreken.

Soms doe ik dat zo als ik een moeilijk onderwerp wil bespreken waar ik eigenlijk niet alleen voor wil gaan!

Enne, zo een dokter zit er niet voor niets, je zou ook gebruik kunnen maken van het telefonsich spreekuur!

Sorry Puk.

Het is inderdaad goed bedoelt maar ik zal er over ophouden.

Veel liefs, Chantal.

Ja tuurlijk,

Ga het even laten zakken en met vriendlief bespreken…

Toch bedankt voor het medeleven allemaal…

:-* :-*

Puk

puk zo bedoelen wij het echt niet hoor, je moet het helemaal zelf weten maar als ik eerlijk tegen je mag zijn had ik wel de ha gebelt.

En ja ik heb best wel kleurtje :dance: , heerlijk zomer kleurtje in de winter.

We willen in Februari weer.

Jentel, dat is flauw…

Ja sorry, maar wie weet gaan jullie ook nog allemaal.

Nee grapje hoor!!!

Ik gun het jullie van harte… Nu kun je nog lekker met je tweetjes weg en daarna met jullie beeb.

Veel liefs Chantal.

Wij gaan in januari met de vrienden een weekend weg en misschien nog met de schoonfamilie op wintersport. Maar dan ga ik mee als oppas van mijn neefjes.

Ben namelijk erg bang op skies :oops: :oops: :oops:

Veel liefs, Chantal.

Hee Jentel,

Welkom terug!!

Groetjes Garfield

hallo dames

aller eerst wens ik iedereen die aan het klussen is veel succes

puk jammer veel succes verder gewenst

met mij gaat het goed en ook met de kleine

ik heb er de echo bij gezet gewoon om jullie even te laten zien verder geen verkeerde bedoelingen naar jullie

gewoon uit blijdschap

de echo is wel al twee weken oud

groetjes

poemmelke trotse mama van us grummelke

Poemmelke gaaf zo’n echo, fijn dat het met de kleine goed gaat en dat geldt ook voor jental.

Puk balen. Mijn beste vriendin had ook van die lange cyclessen en is de derde ronde al zwanger geworden, dus het kan prima. Zij ging toen toevallig naar de gynocoloog voor medicatie om de cycles korter te laten verlopen en bij een test bleek ze al zwanger 4 weken, dus dat was niet verkeerd.

Hier nog niet veel te merken, iets meer ongi verschijnselen qua pijnsteken in mijn buik.

Ach ja, we zien wel hoe het loopt…

Kwam alleen erg lullig ovre vanmiddag… Dan heb je al een lange cyclus, die daarnaast nog langer is dan normaal, dus wie weet was het ergens goed voor…

komen toch de duiveltjes en ipv dat men meeleeft, krijg je een reactie van: tsja met zon cyclus had ik al lang naar de huisarts gegaan…

Weet dat het goed bedoelt is, maar komt zo niet over…

Hubbie en ik denken er echter wel over na nu… Dus wie weet was het allemaal nog ergens goed voor…

Liefs allemaal,

Puk