De stoppers van juli 2005 deel 3 3 zwanger van de 16

Sterkte puk, je blijft altijd hoop hebben en dan dit weer. Gelukkig heb je je hubbie om mee te praten.

Hallo,

Tot nu toe bij mij nog geen tekenen van de :twisted: :twisted:

Laten we hopen dat het zo blijft.

Dit is overigens de derde ronde van mij.

Wie weet.

Welkom, voor jou nu ook spannend!

Voor de genen die er interesse in hadden: ik ben gisteren voor dat onderzoek geweest (erfelijkheid). Er is ondertussen wel wat meer bekend over mijn (bot)ziekte, maar of ik daar nou zo blij mee moet zijn. :frowning: Het is dus een genetisch afwijking rn je kan verschillende ziektes hebben waarvan ik er 1tje gehad heb (ik gelukkig over gegaan!). Er is bloed genomen en nu gaan ze dus onderzoeken. Dat zal tussen de 3 en 6 maanden duren (als ze erop kunnen controleren want dat was nog niet zeker omdat er in Nederland niks over bekend is). Als ik zwanger blijk te zijn dan gaan ze waarschijnlijk sneller onderzoeken!

Even afwachten dus!

Spannend marg, hopelijk krijg je te horen na die wel erg lange tijd wachten dat je het niet doorgeeft aan de kleine als je zwanger bent.

Kun je over een botziekte heen groeien, wat ik begrijp uit jou verhaal?

Spannend Marg!

En sorry dat ik er nog even over begin, maar ik vond de echo nogal confronterend. Ik begrijp dat Poemmelke erg blij is en dat zou ik ook zijn, maar die foto was voor mij een beetje teveel van het goede…

Het haalt veel naar boven over wat had kunnen zijn en niet is. Misschien kom ik nu een beetje egoistisch over, maar zo voel ik het gewoon. Misschien kun je in het vervolg gewoon een link zetten naar waar de foto staat? Dan kan iedereen voor zichzelf kiezen of ze ´m wil bekijken.

Begrijp me niet verkeerd, ik gun het je echt van harte en ik ken de blijdschap heel goed, maar dat is misschien juist het probleem.

Sorry, sorry, sorry…

:frowning:

En Puk, ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Zo lijkt het net alsof je iets niet goed doet he? En met jouw cyclus lijkt het me toch best lastig en onzeker. Je moet gewoon doen wat goed voelt en als je nu aan het denken bent gezet, heb je er in ieder geval iets positiefs uitgehaald. Ik ben benieuwd wat je verder gaat doen.

Verder is het hier een ramp. Ben met vlagen kotsmisselijk, heb steekjes in mijn onderbuik en voel me alsof ik ieder moment ongesteld kan gaan worden. En volgens mij moet dat pas over 8 dagen gebeuren… Ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het niet! Ik word zo onzeker van al dat gedoe… :roll:

En Welkom??? Overtijd? :smiley:

Welkom en marg spannend hoor, ik duim voor jullie.

Wat een mooie echo, ik wil ook.

:-* jentel

Ik sluit me eerlijk gezegd wel aan bij Cynthia :oops: Sorry… Maar er is een apart topic voor toch? En een link zou dan wel een beter idee zijn :oops:

Ik sluit me bij zorro en cynthia aan, liever een link, ondanks ik de echo erg mooi vind en erg blij ben voor je. Momenteel voel ik me kei jalours, want ik heb net het eerste verschijnsel weer gezien van mijn ongi en voel me dus behoorlijk klote. Gelukkig had ik me er al wat op voorbereid dat mijn lichaam me belazerd, maar de klap doet dan toch weer zeer. Waarschijnlijk zal mijn ongi net als de vorige ronde morgen goed doorzetten. Ik heb vanmorgen voordat ik het verschijnsel zag getest en dat was negatief. Tijdens het wachten op de uitslag ben ik naar het toilet geweest en zag ik een beetje helder rood bij het afvegen.

Ik denk nu wel dat ik deze maand me er eens extra voor ga behoeden me druk te maken of me ermee bezig te houden, wordt moeilijk maar afgelopen rond ging het goed tot een week geleden. De dokter zegt, mogelijk toch een zwangerschap begonnen maar vroegtijdig gestopt en daardoor zoveel verschijnselen. Ik denk zelf gewoon dat die psychisch zijn. Mijn buik is nog wel opgezet en doet zeer, maar nu voel ik ook in mijn onderbuik de ongi verschijnselen. Vanavond manlief het weer vertellen. Aan de ene kant vind hij het niet erg dat het niet gelukt is, maar aan de andere kant begint het gelukkig bij hem ook steeds meer te kriebelen.

Krijg net manlief aan de telefoon en kon mijn hart alweer luchten, wat is dat toch fijn. We hebben even besloten dat het de volgende maand niet zal lukken, maar die maand erna wel, zodat ik in september uitgerekend zal zijn volgend jaar. Ik vind het leuk dat hij er mee bezig is en me steunt in mijn verdriet.

Marg hoe staat het er bij jou voor? En nog proficiat met je verjaardag ook al is dat alweer 2 dagen geleden.

Welkom wat balen!! :frowning: Ja ondanks dat je je er op instelt dat het niet lukt houd je toch hoop. Dan valt het toch weer tegen als het niet zo is. Ik ben ook niet op mn vrolijkst vandaag hoor ppff. Had vanmorgen bekken/bodem therapie omdat ik wat problemen heb met n darmen en het ontspannen daar beneden en toen stelde ze voor dat het misschien niet zo handig was om nu zwanger te worden ivm de bevalling enz. Waar bemoeit ze zich mee! :snooty: Wil dit al 12 jaar en ben nu al 2 jaar bezig. Van mij part moet het kindje tegen die tijd gehaald worden met een keizersnede, als ik maar een keer mamma mag worden :inlove:

Ja dat is niet leuk als ze je gaan vertellen dat je niet zwanger mag worden als je er al zo lang mee bezig bent. Een kennis van mij heeft ivm ook haar bekken 4 meiden gekregen via een keizersnede met steeds 2 jaar tussentijd. Die heeft ook niet gewacht, want je bekken is gewoon een gevoelig punt.

Hoi,

Welkom, ik zag dat je je banner al aangepast had. Is de ronde definitief afgesloten? Jammer joh, volgende ronde weer beter!

Zorro: ik zou gewoon doorgaan. Je kan wel om allerlei redenen niet zwanger worden. Zeker als je al 2 jaar bezig bent, zou het raar zijn om te stoppen. Maar ja, zo iemand weet misschien niks van die 2 jaar en geeft dat advies puur uit een deskundig oogpunt en laat het emotionele erbuiten!

Cynthia, misschien ben je wel zwanger… en heb je nu al last van de hormonen in je lichaam.

Op dit moment nog geen tekenen van zwangerschap of van de :twisted: :twisted: .

Het zal dus gewoon afwachten zijn. Mijn verjaardag is inderdaad voorbij. Er kwam iemand, bleek achteraf dat ze " misschien" zwanger is. Ze heeft verschijnselen (te moe dus om te komen) maar ze konden nog niet testen. Manlief wilde haar steunen en dus is ze niet gekomen. Dat hoorde ik vandaag. Gek he, ben ik toch jaloers. Stel, zij dadelijk wel en ik niet. Ik gun het haar van harte, maarja, thuis blijven omdat het zo zou kunnen zijn… Grrrrr… dan had ik ook al heel vaak thuis kunnen zitten.

Jullie snappen het misschien al, ik heb een beetje stress. Zou ik nou wel of niet zwanger zijn. (clear blue digitaal zei van niet)

@marg248 wrote:

Hoi,

Welkom, ik zag dat je je banner al aangepast had. Is de ronde definitief afgesloten? Jammer joh, volgende ronde weer beter!

Jullie snappen het misschien al, ik heb een beetje stress. Zou ik nou wel of niet zwanger zijn. (clear blue digitaal zei van niet)

Ik heb mijn banner aangepast omdat dit de vorige keer ook gebeurde. Mijn ongi zet nog niet door, maar mijn gevoel zegt dat dit morgen wel gaat gebeuren. Zo niet dan zien we dat dan wel weer.

Lees ik goed, jij vandaag ook getest, je kon net als ik zeker niet wachten, balen negatief, maar bij jou nog geen :twisted: :twisted: te bekennen, dus wie weet.

Een link, of een ander kopje! voor een echo, is een goed idee.

Het maakt verdrietig en het steekt om een ander zijn positieve echo te zien.

Ondanks dat we het iedereen hier gunnen! is het confronterend voor de gene waarbij het mis is gegaan of bij wie het lang duurt.

Welkom:

Balen zeg! je hoopt er toch op en dan blijkt het niet zo te zijn

Als de natuur het nu eens anders kon regelen, zou het wel fijn zijn.

Zorro:

Jeetje! dat is ook niet leuk om te horen, hoe kan iemand dat toch zeggen :wall: keizersneedes zijn er niet voor niets toch!

gewoon doen wat jullie willen hoor!

Iemand kan je zo’n vervellend gevoel geven door zoiets.

Stiekum:

Hoe is het afgelopen met het bod :?: :?: ben benieuwd

Krabje:

bedankt voor je lieve berichtje en je begrip naar de andere meiden :-*

Cynthia:

het is nu (vind ik)allemaal wat ingewikkelder, je weet hoe het is om zwanger te zijn, en dat je zwanger kan worden(want dat is ook altijd maar de vraag)

En nu! nu moet je opnieuw beginnen en maar weer afwachten of het lukt en hoe lang het duurd.

Dat maakt het extra moeilijk, je maakt door je miskraam al zoveel ellende mee, en daar mee is het nog niet afgelopen.

Maar wij geven niet op, (TOCH?)en blijven vertrouwen houden(altans ik doe mijn best)

IEDREEN EEN GOED WEEKEND EN TOT SNEL :wink:

Veel liefs Nala

p.s: Moet er niet een nieuwe toppik geopend worden?? ik weet niet hoe dit moet :oops:

Je hebt gelijk Nala! We gaan er gewoon voor!

En ik ga een nieuw topic openen, dan kunnen we dit mooi afsluiten en kan hier een slotje op… :wink:

Dus… verder kletsen bij deel 4!

Dat vind ik een prima idee en een mooie gedachten :slight_smile:

Mij zie je daar hopelijk de rest ook :wink:

:-* NALA