Puk,
Volgens mij maakt dat niet uit hoor. De test gaat op zoek naar het zwangerschapshormoon en dat heb je wel of niet ondanks verkoudheid/griep… lijkt mij tenminste!
Spannend joh!!!
xx Garfield
Je kan rustig testen hoor Puk, maakt idd niet uit!
Het is alleen vervelend voor jezelf dat je je niet lekker voelt daar merkt een eventuele kleine niets van :mrgreen: (en het hcg-hormoon ook niet… )
Ik heb vandaag een test gekocht en ik kon toch niet meer wachten tot zaterdag. Helaas was die negatief Jammer! Ben nog niet ongesteld dus hoop dat het dan snel komt zodat we weer snel voor de 3de ronde kunnen gaan!!
Oh Baloe…je zou toch wachten tot zaterdag?
Wat jammer dat de test negatief was… , maar misschien is er nog hoop?
Dikke :-* van mij!
Das lief! Maar zou je denken dat het nog kan? Zit vandaag al op dag 37 van mijn cyclus, vorige week zaterdag voor het laatst geklust. Dus denk dat het nu niet meer kan. Nou ja, we zien wel. Het was pas de tweede ronde dus zo erg is het nou ook weer niet.
Baloe: Ow balen joh! Zijn er best veel overtijd deze maand. Volgens mij houden we het gewoon tegen met al die spanning :?
JA, we maken elkaar een beetje gek hier… Vandaar iedereen overtijd???
Ik ben blij als ik de vrijdag doorkom… Kan die dag zeker nog mn omgi verwachten… Die dag was het namelijk 14 daagjes geleden dat mn eisprong er was… Ik houd dus overal nog rekening mee…
Liefs,
Puk
Spannend hoor Puk, ik duim voor je!!
Spannend puk
He jammer Baloe, nog een kleine kans dat het toch raak mag zijn, anders hopen dat de :twisted: :twisted: heel snel mogen komen.
Meiden, wat zijn jullie toch lief!!!
:-* :-* :-* :-*
Puk
Graag gedaan
He Puk,
Nog even afwachten!
Volgens mij vertoon jij alle verschijnselen! :dance: Of heb ik dat mis??
We gaan hard hopen voor jou! dat het deze ronde zo mag zijn.
JA, inderdaad…
Vertoon inderdaad veel verschijnselen…
Is ook weer zo gevaarlijk… Houd er om die reden namelijk al rekening mee dat het zover is… Maar ja, dan gaan we ook ontzettend hard op onze plaat als het niet zo mocht zijn… :wall: :wall: :wall:
We durven dus nog weinig te hopen!!1
Puk
Ja ik had dat ook allemaal Puk, echt balen is dat. Er zou eigenlijk prive een lampje op je lichaam moeten branden ofzo zodra je zwanger bent hahahaha, veel handiger!!
Jaja, zo van dingdong… het is zover…
Hoef ik op mn werk ook niet steeds naar het toilet te lopen om de boel te controleren…
Hahahahahah
Puk
Hahaha, ja wel handig idd zo’n lampje of belletje!!
Ik heb gister/ vandaag mijn ei gehad, mijn temp was gister 36.4 en vandaag 36.9 en helder slijm. Jammer alleen dat we er nog niet voor gaan…
Kan me voorstellen Stiekum. Met ons erbij lijkt me dat echt wel moeilijk.
Ik blijf maar ongi krampen houden en sneller een honger gevoel. Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh ik wil dat het volgende week zondag is e ik nog steeds niet ongi ben, want dan ben ik 3 dagen over tijd. Ik hoop zou dat het raak is. Dat hoop ik natuurlijk ook voor de andere.
Puk je houdt het nog spannend!!!
Oh Welkom, wat spannend allemaal voor je!
Hoop voor jou dat het raak mag zijn!!!
Puk, en als iets te merken van de :twisted: :twisted:
of zwanger???
Puk: weet je al iets??