De stoppers van juli 2005 deel 3 3 zwanger van de 16

Baloe, dan worden het echt nog hele spannende dagen, we :thumbup: :thumbup: flink met je mee en dat het zaterdag dan ook maar een dikke plus mag geven

:pray: :pray:

Ik heb geiten, hamsters, vissen, cavia’s en konijnen en hoop volgend jaar ook nog wat schapen erbij te kunnen nemen, oja heb ook nog een hertje

Ik heb drie katten en een vriend… :eh:

Katten zou ik ook graag willen maar manlief wil liever een hond. Ik heb gezegd er komt pas een hond als ik partime ga werken en er een kleine is. Ik vind het namelijk niks om een hond van 7.30 tot 17.30 alleen te laten zitten. Katten vindt manlief absoluut niet leuk, dus ja!

Het is wel erg rustig op dit moment.

hallo dames

ik had gezegd dat ik iets zou laten horen zodra ik mijn echo had gehad

nou gisteren hebben we ons kindje gezien echt geweldig

twee armpjes twee beentjes twee oogjes een ruggegraad en het hartje je kon het echt heel goed zien

ik kon alleen het hartje niet horen omdat de vk niet het nieuwste apparaat heeft voor onder de 12 weken het hartje te beluisteren

maar over 4 weken krijgen we de tweede echo en dan horen we wel het hartje en de oma’s gaan dan mee

van het weekend gaan we het vertellen tegen de opa’s en oma’s en ook tegen mijn opa en oma

vanmiddag een kleinigheidje kopen en een leuke kaart met gedichtje

is nu wel heel moeilijk om je mond te houden want je wilt het aan iedereen vertellen nu

het zijn nog maar 3 dagen en dan is het zover

groetjes en knuffel van een gelukkige mama poemmelke

Wat is een Sudoku puzzel??

Ken ze niet…

HIer weinig nieuws… Ben geveld door de griep vandaag…Zoek dus een beetje afleiding…

Puk

Poemelke leuk he zo’n echo en fijn om te zien dat er alles aan zit.

Puk balen dat je de griep hebt opgelopen, hopen dat je snel opknapt. Een Sudoko puzzel is een vierkant waarin 9 x 9 hokjes staan. In die hokjes moeten de cijfers 1 t/m 9 komen. Er zijn dus 9 vierkantjes waarin maar eenmaal de cijfer 1 t/m 9 in mogen komen te staan. Horizontaal en Verticaal in de rij mogen de cijfer 1 t/m 9 ook maar een keer voorkomen. Deze puzzels zijn nu hot en ik ben er al aan verslaafd.

Hallo iedereen!!

Wij hebben geen huisdieren, maar mijn hobby’s zijn: wielrennen (alleen in de zomer :wink: ), paarrijden (maar dat was in het verleden, nu niet meer, helaas… :? ), lezen, op de computer (zoals nu), winkelen, wandelen in het bos.

Verder is hier alles rustig, niets te melden eigenlijk. Heb volgende week weer een bezichtiging bij een leuk huis! Morgen vrij, joepie het word mooi weer :mrgreen: !!

Gaat het een beetje Puk? Beetje ziekjes, schreef je :sick:

Poemmelke: leuk voor je dat de echo goed was!! Gaaf he om te zien dat er al een heel mensje in zit?

Baloe!! Spannend, nog 3 nachtjes slapen!! Ik zou niet kunnen wachten, zou hubbie ook niet willen denk ik. Wij zijn veel te nieuwschierig… :-*

Hoi meiden,

Gisterenavond tentamen gehad en geen idee hoe het ging. Ik had te weinig tijd, waar ik normaal nooit last van heb en er ging maar 1 kleine minivraag over het ontslagrecht, terwijl daar driekwart van de stof over ging :naughty: Afwachten dus!

Welkom, ik las in de tram reclame over zo’n sudoko-puzzel. Lijkt me ook wel gaaf. Maar ik kon je eerdere bericht erover niet vinden. Is het een soort puzzelboekje of is het een spel? Ik ben nl. bijna jarig :wink:

Cynthia, er lopen inderdaad wat cycli gelijk hier!!

Baloe, wanneer ga je testen???

Groetjes Garfield

Balen Garfield!! Nou hopen maar dat het goed komt, ik heb de uitslag van de mijne vandag binnen en heb een 7!!! Joepieeeeeeeeeeeee Waren ook veel vragen niet uit het boek :naughty:

Zorro, wat lekker een 7!! Daar ben je weer mooi vanaf.

Als ik het moet overdoen, is dat begin februari. Dan heb ik het in ieder geval een stuk rustiger, dus dan haal ik het denk ik wel. Maar wie weet heb ik (wéér) een zesje en dan ben ik allang blij :stuck_out_tongue:

Garfield

Ja ik was ook blij geweest met een zesje hoor, zolang je het maar hebt gehaald hahaha, ik moet voor praktijk herexamen doen voor onderdeel maar dat kan pas in April!! :evil:

Garfield, sudoko is een puzzel en die kun je overal kopen in puzzelboekjes, advies begin met 1 sterren. Hopen dat je voor je examen toch mag slagen.

Zorro kei goed een zeven

Vanmiddag is een vriendin van ons bevallen van een gezonde zoon via een keizersnede, omdat het te lang ging duren, ze kreeg geen volledige ontsluiting. Maar moeder en kind makn het prima. Ik roep al een aantal maanden dat het een jongetje wordt en dat hij bram gaat heten en nu heb ik nog gelijk ook nog. 2 weken gelden heb ik dat op een briefje moeten schrijven met daarbij ook een meisjes naam, zij wisten toen nog niet welke naam ik voor een jongen en een meisje had gekozen voor hun. Voor een jongen dus bram en voor een meisje sanne en wat denk je, als het een meisje was geweest was het sanne geworden en daar was nog niet over gesproken, dus wel erg veel toeval. Vind het zelf beide ook mooie namen.

Hallo, ben vandaag even heel verdrietig…

de :evil: :evil: :evil: zijn gekomen…

Oh ja mijn NOD is nu 24 november

O welkom, begrjp ik dat het een soort puzzelboekje is of zo waar deze in staan??? Is wel iets voor mij, moet ik zeggen…

Goed voor als je een dagje ziek bent???

HAd vandaag eigenlijk training van mn verzekeringsopleiding. Baal er wel van want het is allemaal vrij pittig… In januari heb ik examen…

Volgende week begin ik binnen ons bedrijf ook aan een functie binnen verzekeren, dus een beetje extra kennis is altijd handig…

Duimen voor je dat je het examen gehaald hebt, Garfield… Is altijd weer een verrassing wat de vragen zijn inderdaad.

Verder nog in afwachting op hopelijk goed nieuws…

Liefs,

PUk

Chips, Krabje!!!

Balen weer natuurlijk!!!

Een beetje leuk nieuws kunnen we wel weer gebruiken toch???

Gun het jullie allemaal heel erg!!

Liefs,

Puk

:-* :-*

Balen krabje, ik zal je nod meteen aanpassen.

Welkom, da’s inderdaad wel toevallig van die namen zeg.

Wij hebben al een behoorlijke tijd een meisjesnaam in ons hoofd en tot nu toe zijn we daar allebei ook nog erg zeker van. Een jongensnaam weten we echt nog helemaal niet. In ieder geval hollands en kort en krachtig (bram ofzo, ha ha!).

Puk, wel een beetje opknappen nou hoor! En niet te veel sudoko-puzzels doen hè :wink: Beterschap!!!

Chantal, balen dat je door moet voor de volgende ronde :?

xx Garfield

Puk voor jou beginnen de dagen nu echt af te tellen, wanneer test je als je over twee dagen niet ongi wordt???

Misschien van het weekend al…

Zou dat trouwens al kunnen als je wat grieperig bent of kanik beter een paar daagjes wachten voor een betrouwbaar beeld…